LifeTube przekroczył 30 mln stałych widzów – to największa sieć w Europie!

23.09.2016, Warszawa

LifeTube przekroczył 30 mln stałych widzów – to największa sieć w Europie!

Opublikowany

Minęły trzy lata od założenia spółki LifeTube - wyspecjalizowanej w influencer marketingu agencji opartej o sieć wielokanałową YouTube (MCN). Ten intensywny okres zaowocował najlepszymi w historii firmy wynikami – LifeTube dociera obecnie do 30 mln stałych widzów (subskrybentów) i generuje 225 mln wyświetleń miesięcznie. Jest obecnie największą niemiędzynarodową siecią partnerską w Europie.

LifeTube powstał w 2013 roku jako MCN - wielokanałowa sieć YouTube. Obecnie pełni rolę telewizji nowej generacji i wyspecjalizowanej w influencer marketingu agencji zrzeszającej 250 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. W sumie dociera do 30 000 000 stałych widzów (suma subskrypcji) i generuje średnio 225 mln wyświetleń miesięcznie. To dwukrotnie lepszy wynik niż w ubiegłym roku.

Jestem bardzo dumny z pracy całego zespołu specjalistów, dzięki któremu możemy komunikować kolejne sukcesy. Nasza sieć zrzesza świetne jakościowo kanały, co przekłada się bezpośrednio na zasięg, z jakim jesteśmy w stanie docierać do odbiorców. To pozwala nam tworzyć profesjonalne kampanie dla marek, które, przychodząc do nas, mają pewność, że otrzymają angażujący, autentyczny i świetny content

– komentuje wyniki Paweł Stano, prezes LifeTube.

LifeTube wypracował sobie pozycję lidera w Europie wśród ogólnokrajowych (niemiędzynarodowych) sieci partnerskich i ze względu na specyfikę działalności aktualnie nie planuje ekspansji na nowe rynki. To, że do każdej produkcji podchodzimy indywidualnie, w przypadku takiej działalności jak nasza, nie może być pustym sloganem. Każdorazowo - zależnie od marki, rodzaju kampanii i postawionego celu - musimy dopasować influencerów, narzędzia, platformy, format i ogólny przekaz. Przy współpracy z topowymi youtuberami realizujemy angażujące kampanie, które wymagają od nas głębokiej znajomości rodzimego rynku i panujących na nim trendów - tłumaczy Stano.
Rozwój LifeTube nie dotyczy jedynie obszaru wideo online. Integracja działań na kilku platformach jednocześnie jest jednym z głównych założeń firmy, konsekwentnie dążącej do funkcjonowania w modelu MPN (Multiplatform Network). LifeTube - obok bycia siecią partnerską - jest również wyspecjalizowaną w influencer marketingu agencją pracującą dla takich marek, jak: Coca-Cola, Google, Disney, Play, Orange, mBank, L’Oreal i wiele innych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.