LifeTube przekroczył 30 mln stałych widzów – to największa sieć w Europie!

Kopiuj tekst

23.09.2016, Warszawa

LifeTube przekroczył 30 mln stałych widzów – to największa sieć w Europie!

Opublikowany

Minęły trzy lata od założenia spółki LifeTube - wyspecjalizowanej w influencer marketingu agencji opartej o sieć wielokanałową YouTube (MCN). Ten intensywny okres zaowocował najlepszymi w historii firmy wynikami – LifeTube dociera obecnie do 30 mln stałych widzów (subskrybentów) i generuje 225 mln wyświetleń miesięcznie. Jest obecnie największą niemiędzynarodową siecią partnerską w Europie.

LifeTube powstał w 2013 roku jako MCN - wielokanałowa sieć YouTube. Obecnie pełni rolę telewizji nowej generacji i wyspecjalizowanej w influencer marketingu agencji zrzeszającej 250 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. W sumie dociera do 30 000 000 stałych widzów (suma subskrypcji) i generuje średnio 225 mln wyświetleń miesięcznie. To dwukrotnie lepszy wynik niż w ubiegłym roku.

Jestem bardzo dumny z pracy całego zespołu specjalistów, dzięki któremu możemy komunikować kolejne sukcesy. Nasza sieć zrzesza świetne jakościowo kanały, co przekłada się bezpośrednio na zasięg, z jakim jesteśmy w stanie docierać do odbiorców. To pozwala nam tworzyć profesjonalne kampanie dla marek, które, przychodząc do nas, mają pewność, że otrzymają angażujący, autentyczny i świetny content

– komentuje wyniki Paweł Stano, prezes LifeTube.

LifeTube wypracował sobie pozycję lidera w Europie wśród ogólnokrajowych (niemiędzynarodowych) sieci partnerskich i ze względu na specyfikę działalności aktualnie nie planuje ekspansji na nowe rynki. To, że do każdej produkcji podchodzimy indywidualnie, w przypadku takiej działalności jak nasza, nie może być pustym sloganem. Każdorazowo - zależnie od marki, rodzaju kampanii i postawionego celu - musimy dopasować influencerów, narzędzia, platformy, format i ogólny przekaz. Przy współpracy z topowymi youtuberami realizujemy angażujące kampanie, które wymagają od nas głębokiej znajomości rodzimego rynku i panujących na nim trendów - tłumaczy Stano.
Rozwój LifeTube nie dotyczy jedynie obszaru wideo online. Integracja działań na kilku platformach jednocześnie jest jednym z głównych założeń firmy, konsekwentnie dążącej do funkcjonowania w modelu MPN (Multiplatform Network). LifeTube - obok bycia siecią partnerską - jest również wyspecjalizowaną w influencer marketingu agencją pracującą dla takich marek, jak: Coca-Cola, Google, Disney, Play, Orange, mBank, L’Oreal i wiele innych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

LifeTube i Fantasy Expo tworzą największą w Europie Centralnej sieć gamingową

LifeTube, największa sieć partnerska YouTube w regionie CEE i Fantasy Expo, najszybciej rosnąca sieć gamingowa w Polsce, łączą siły. Jako partnerzy strategiczni stworzą wspólnie nowe możliwości dla marek ze wszystkich sektorów, wprowadzając je w świat e-sportu. LifeTube zapewni obsługę managerską wszystkim twórcom współpracującym dotychczas z Fantasy Expo, a markom umożliwi współpracę z topowymi gamerami i streamerami (o łącznej liczbie 3 000 000 stałych widzów).