LifeTube przekroczył 30 mln stałych widzów – to największa sieć w Europie!

Kopiuj tekst

23.09.2016, Warszawa

LifeTube przekroczył 30 mln stałych widzów – to największa sieć w Europie!

Opublikowany

Minęły trzy lata od założenia spółki LifeTube - wyspecjalizowanej w influencer marketingu agencji opartej o sieć wielokanałową YouTube (MCN). Ten intensywny okres zaowocował najlepszymi w historii firmy wynikami – LifeTube dociera obecnie do 30 mln stałych widzów (subskrybentów) i generuje 225 mln wyświetleń miesięcznie. Jest obecnie największą niemiędzynarodową siecią partnerską w Europie.

LifeTube powstał w 2013 roku jako MCN - wielokanałowa sieć YouTube. Obecnie pełni rolę telewizji nowej generacji i wyspecjalizowanej w influencer marketingu agencji zrzeszającej 250 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. W sumie dociera do 30 000 000 stałych widzów (suma subskrypcji) i generuje średnio 225 mln wyświetleń miesięcznie. To dwukrotnie lepszy wynik niż w ubiegłym roku.

Jestem bardzo dumny z pracy całego zespołu specjalistów, dzięki któremu możemy komunikować kolejne sukcesy. Nasza sieć zrzesza świetne jakościowo kanały, co przekłada się bezpośrednio na zasięg, z jakim jesteśmy w stanie docierać do odbiorców. To pozwala nam tworzyć profesjonalne kampanie dla marek, które, przychodząc do nas, mają pewność, że otrzymają angażujący, autentyczny i świetny content

– komentuje wyniki Paweł Stano, prezes LifeTube.

LifeTube wypracował sobie pozycję lidera w Europie wśród ogólnokrajowych (niemiędzynarodowych) sieci partnerskich i ze względu na specyfikę działalności aktualnie nie planuje ekspansji na nowe rynki. To, że do każdej produkcji podchodzimy indywidualnie, w przypadku takiej działalności jak nasza, nie może być pustym sloganem. Każdorazowo - zależnie od marki, rodzaju kampanii i postawionego celu - musimy dopasować influencerów, narzędzia, platformy, format i ogólny przekaz. Przy współpracy z topowymi youtuberami realizujemy angażujące kampanie, które wymagają od nas głębokiej znajomości rodzimego rynku i panujących na nim trendów - tłumaczy Stano.
Rozwój LifeTube nie dotyczy jedynie obszaru wideo online. Integracja działań na kilku platformach jednocześnie jest jednym z głównych założeń firmy, konsekwentnie dążącej do funkcjonowania w modelu MPN (Multiplatform Network). LifeTube - obok bycia siecią partnerską - jest również wyspecjalizowaną w influencer marketingu agencją pracującą dla takich marek, jak: Coca-Cola, Google, Disney, Play, Orange, mBank, L’Oreal i wiele innych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

temu

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

LifeTube i Fantasy Expo tworzą największą w Europie Centralnej sieć gamingową

LifeTube, największa sieć partnerska YouTube w regionie CEE i Fantasy Expo, najszybciej rosnąca sieć gamingowa w Polsce, łączą siły. Jako partnerzy strategiczni stworzą wspólnie nowe możliwości dla marek ze wszystkich sektorów, wprowadzając je w świat e-sportu. LifeTube zapewni obsługę managerską wszystkim twórcom współpracującym dotychczas z Fantasy Expo, a markom umożliwi współpracę z topowymi gamerami i streamerami (o łącznej liczbie 3 000 000 stałych widzów).