LifeTube przekroczył 30 mln stałych widzów – to największa sieć w Europie!

Kopiuj tekst

23.09.2016, Warszawa

LifeTube przekroczył 30 mln stałych widzów – to największa sieć w Europie!

Opublikowany

Minęły trzy lata od założenia spółki LifeTube - wyspecjalizowanej w influencer marketingu agencji opartej o sieć wielokanałową YouTube (MCN). Ten intensywny okres zaowocował najlepszymi w historii firmy wynikami – LifeTube dociera obecnie do 30 mln stałych widzów (subskrybentów) i generuje 225 mln wyświetleń miesięcznie. Jest obecnie największą niemiędzynarodową siecią partnerską w Europie.

LifeTube powstał w 2013 roku jako MCN - wielokanałowa sieć YouTube. Obecnie pełni rolę telewizji nowej generacji i wyspecjalizowanej w influencer marketingu agencji zrzeszającej 250 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. W sumie dociera do 30 000 000 stałych widzów (suma subskrypcji) i generuje średnio 225 mln wyświetleń miesięcznie. To dwukrotnie lepszy wynik niż w ubiegłym roku.

Jestem bardzo dumny z pracy całego zespołu specjalistów, dzięki któremu możemy komunikować kolejne sukcesy. Nasza sieć zrzesza świetne jakościowo kanały, co przekłada się bezpośrednio na zasięg, z jakim jesteśmy w stanie docierać do odbiorców. To pozwala nam tworzyć profesjonalne kampanie dla marek, które, przychodząc do nas, mają pewność, że otrzymają angażujący, autentyczny i świetny content

– komentuje wyniki Paweł Stano, prezes LifeTube.

LifeTube wypracował sobie pozycję lidera w Europie wśród ogólnokrajowych (niemiędzynarodowych) sieci partnerskich i ze względu na specyfikę działalności aktualnie nie planuje ekspansji na nowe rynki. To, że do każdej produkcji podchodzimy indywidualnie, w przypadku takiej działalności jak nasza, nie może być pustym sloganem. Każdorazowo - zależnie od marki, rodzaju kampanii i postawionego celu - musimy dopasować influencerów, narzędzia, platformy, format i ogólny przekaz. Przy współpracy z topowymi youtuberami realizujemy angażujące kampanie, które wymagają od nas głębokiej znajomości rodzimego rynku i panujących na nim trendów - tłumaczy Stano.
Rozwój LifeTube nie dotyczy jedynie obszaru wideo online. Integracja działań na kilku platformach jednocześnie jest jednym z głównych założeń firmy, konsekwentnie dążącej do funkcjonowania w modelu MPN (Multiplatform Network). LifeTube - obok bycia siecią partnerską - jest również wyspecjalizowaną w influencer marketingu agencją pracującą dla takich marek, jak: Coca-Cola, Google, Disney, Play, Orange, mBank, L’Oreal i wiele innych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

temu

Youtuber Maciej "Wapniak" Wapiński sprzedał w swoim Personalnym ICO ponad 950 tyś tokenów o nazwie "WapniakCoin" [WAP] na sumę ponad 110 tyś zł.
LifeTube Video Fest i T-Mobile Warsaw Games Week łączą siły. Już w październiku odbędzie się wielkie święto rozrywki, jakiego Warszawa nie widziała!

temu

Połączenie sił T-Mobile Warsaw Games Week z LifeTube Video Fest, zaowocuje możliwością uczestnictwa w dwóch imprezach, na które odwiedzający dostaną się w cenie 1 biletu. Właśnie ruszyła ich sprzedaż! 
Youtuberzy stworzyli własną aplikację mobilną! Sprawdź swoją wiedzę z “Quiz House”

temu

Twórcy programu “Matura To Bzdura” - popularnego kanału YouTube zrzeszonego w sieci LifeTube - wyszli naprzeciw oczekiwaniom fanów i stworzyli miejsce, w którym każdy może poczuć się jak bohater odcinka na ich kanale! To pierwsza taka aplikacja stworzona przez youtuberów - nowe miejsce dla fanów i zupełnie nowe możliwości dla reklamodawców.
PLKD z sieci LifeTube komentatorem Audi Cup w Eurosporcie 1

temu

Najwięksi gracze na rynku tradycyjnych mediów coraz częściej korzystają z siły gwiazd Internetu. PLKD - znany youtuber z sieci LifeTube - dołączy do ekipy komentatorskiej Eurosportu na czas turnieju Audi Cup.

LifeTube i Fantasy Expo tworzą największą w Europie Centralnej sieć gamingową

LifeTube, największa sieć partnerska YouTube w regionie CEE i Fantasy Expo, najszybciej rosnąca sieć gamingowa w Polsce, łączą siły. Jako partnerzy strategiczni stworzą wspólnie nowe możliwości dla marek ze wszystkich sektorów, wprowadzając je w świat e-sportu. LifeTube zapewni obsługę managerską wszystkim twórcom współpracującym dotychczas z Fantasy Expo, a markom umożliwi współpracę z topowymi gamerami i streamerami (o łącznej liczbie 3 000 000 stałych widzów).