Łukasz Głombicki nowym szefem komunikacji w LifeTube

20.01.2017, Warszawa

Łukasz Głombicki nowym szefem komunikacji w LifeTube

Opublikowany

Pierwszego lutego Łukasz Głombicki obejmie stanowisko szefa komunikacji w LifeTube - największej sieci wielokanałowej YouTube (MCN) w regionie Europy Środkowo- Wschodniej . Do jego obowiązków należeć będzie całość działań komunikacyjnych, media relations, działania marketingowe oraz nadzór nad organizacją eventów. 

W ciągu trzech lat LifeTube udało się wypracować pozycję lidera w Europie wśród nie-międzynarodowych sieci partnerskich. Dociera do 37 mln stałych widzów i generuje ponad 350 mln wyświetleń miesięcznie. Na swoim koncie ma ok. 1000 projektów z największymi polskimi i globalnymi markami. Łukasz Głombicki, jako doświadczony specjalista w branży medialnej, pokieruje pracą zespołu komunikacyjnego.

W ubiegłym roku podjęliśmy decyzję o strategicznym partnerstwie z Altus TFI, jednym z największych zarządzających funduszy w Polsce. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam na intensyfikację działań i zachowanie dynamicznego rozwoju spółki. W ramach umacniania LifeTube na pozycji lidera w zakresie video content marketingu stale powiększamy nasz zespół, dlatego też bardzo cieszę się na współpracę z Łukaszem, który dzięki swojemu doświadczeniu z pewnością wspomoże zespół w realizacji kolejnych celów

- komentuje Paweł Stano, Prezes LifeTube.

Praca w tak dynamicznie rozwijającym się biznesie to z pewnością duże wyzwanie, ale też wiele nowych możliwości. Moim głównym celem jest wykorzystanie dotychczasowego doświadczenia do zbudowania jeszcze silniejszej strategii komunikacji. Cieszę się, że będę mógł obserwować - i informować - o tym, jak szybko rośniemy!

mówi Łukasz Głombicki.

Łukasz Głombicki z branżą związany jest od ponad 10 lat. W ostatnim czasie był Online Managerem National Geographic i Focusa w wydawnictwie Burda Media Polska. Był odpowiedzialny m.in. za zarządzanie treścią tych serwisów i pracą redakcji, opracowanie strategii produkcji contentu oraz social media. Wcześniej związany był m.in. z Gazeta.pl, naTemat.pl i TVN.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Łukasz Głombicki_2

grafika | 956 KB

Pobierz
Łukasz Głombicki

grafika | 992 KB

Pobierz
Logo Lifetube

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Paweł Stano - prezes Lifetube

grafika | 12,5 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.