Paweł Stano nowym prezesem LifeTube. Barbara Sołtysińska przechodzi do Rady Nadzorczej

Kopiuj tekst

28.06.2016, Warszawa

Paweł Stano nowym prezesem LifeTube. Barbara Sołtysińska przechodzi do Rady Nadzorczej

Opublikowany

Po trzech latach od stworzenia spółki Barbara Sołtysińska, współzałożycielka pełniąca od początku funkcję Prezesa Zarządu, przekazuje stery w ręce Pawła Stano zajmującego dotychczas stanowisko Dyrektora Operacyjnego firmy. 

LifeTube, stworzony w 2013 roku, pełni rolę telewizji nowej generacji zrzeszającej ponad 200 kanałów największych twórców YouTube w Polsce. Aktualny zasięg współpracujących ze spółką kanałów YouTube jest na poziomie 24,000,000 subskrybentów a miesięczna liczba wyświetleń filmów twórców przekracza 170,000,000. Od początku istnienia firma zrealizowała ponad 800 kampanii i jest niekwestionowanym liderem w zakresie video content marketingu w Polsce.

Jestem niezwykle dumna z osiągnięć całego zespołu LifeTube’a. Zatrudniamy ponad 35 najlepszych specjalistów z obszaru video online oraz content marketingu, zrzeszamy największe kanały YouTube w Polsce z zasięgiem na poziomie kilkudziesięciu milionów widzów oraz organizujemy wydarzenia odwiedzane przez dziesiątki tysięcy osób. Z Pawłem Stano współpracuję od ponad roku i jestem bardzo dumna z dynamiki rozwoju spółki, która jest na poziomie ponad 100% wzrostu przychodów rok do roku. Zdecydowałam się na ten krok, ponieważ skupiam się na budowaniu grupy spółek w segmencie influencer-marketingu oraz zagranicznej ekspansji indaHash i jestem przekonana, że Paweł jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu

– komentuje Barbara Sołtysińska.

Paweł jest bardzo doświadczonym managerem, działającym na polskim rynku reklamy od ponad 15 lat. Ten krok zapewni spółce i twórcom dalszy bardzo dynamiczny wzrost oraz pozwoli na utrzymanie pozycji lidera

– dodaje Sołtysińska.

Aktualnie LifeTube współpracuje z największymi międzynarodowymi markami, dla których tworzy strategie oraz realizuje projekty w obszarze video content marketingu. Wśród nich jest znacząca część dużych, międzynarodowych koncernów – m.in.: Coca-Cola, Orange, Procter&Gamble, Unilever, Play, Samsung, Apple czy McDonald’s. Aktualnie spółka, będąc strategicznym partnerem większości domów mediowych i klientów bezpośrednich, przechodzi do modelu long-termowych działań, wspierając kampanie klientów w obszarze social influencerów na YouTube. W 2015 roku Barbara Sołtysińska otrzymała najbardziej prestiżową nagrodę Człowieka Roku Internetu 2015 wg IAB MIXX Awards. Aktualnie angażuje się jako inwestor i doradca w nowe inicjatywy o globalnym zasięgu oraz skupia się na ekspansji międzynarodowej spółki indaHash w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz w Stanach Zjednoczonych.

W dalszym ciągu jestem największym udziałowcem w LifeTube. Na poziomie strategicznym będę wspierać Pawła oraz spółkę przy kluczowych wątkach i strategii rozwoju

–dodaje Barbara Sołtysińska.

Paweł Stano, nowy Prezes Zarządu LifeTube w swojej karierze pracował m.in. w  Ringier Axel Springer, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż produktów internetowych oraz opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży. Zarządzał także spółką Blomedia.pl, gdzie współtworzył pierwszą w Polsce platformę specjalizującą się w marketing treści w blogosferze.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Logo Lifetube

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Paweł Stano_4

grafika | 14 MB

Pobierz
Paweł Stano_3

grafika | 13,2 MB

Pobierz
Paweł Stano_2

grafika | 12,5 MB

Pobierz
Paweł Stano_1

grafika | 14,5 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

temu

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

Paweł Stano: Podsumowanie 2016 roku w social mediach

Casey Neistat, Abstrachuje, Michał Szafrański i Elon Musk - to tylko niektórzy bohaterowie mediów społecznościowych wymieniani przez Pawła Stano w artykule dla serwisu wirtualnemedia.pl