Paweł Stano nowym prezesem LifeTube. Barbara Sołtysińska przechodzi do Rady Nadzorczej

28.06.2016, Warszawa

Paweł Stano nowym prezesem LifeTube. Barbara Sołtysińska przechodzi do Rady Nadzorczej

Opublikowany

Po trzech latach od stworzenia spółki Barbara Sołtysińska, współzałożycielka pełniąca od początku funkcję Prezesa Zarządu, przekazuje stery w ręce Pawła Stano zajmującego dotychczas stanowisko Dyrektora Operacyjnego firmy. 

LifeTube, stworzony w 2013 roku, pełni rolę telewizji nowej generacji zrzeszającej ponad 200 kanałów największych twórców YouTube w Polsce. Aktualny zasięg współpracujących ze spółką kanałów YouTube jest na poziomie 24,000,000 subskrybentów a miesięczna liczba wyświetleń filmów twórców przekracza 170,000,000. Od początku istnienia firma zrealizowała ponad 800 kampanii i jest niekwestionowanym liderem w zakresie video content marketingu w Polsce.

Jestem niezwykle dumna z osiągnięć całego zespołu LifeTube’a. Zatrudniamy ponad 35 najlepszych specjalistów z obszaru video online oraz content marketingu, zrzeszamy największe kanały YouTube w Polsce z zasięgiem na poziomie kilkudziesięciu milionów widzów oraz organizujemy wydarzenia odwiedzane przez dziesiątki tysięcy osób. Z Pawłem Stano współpracuję od ponad roku i jestem bardzo dumna z dynamiki rozwoju spółki, która jest na poziomie ponad 100% wzrostu przychodów rok do roku. Zdecydowałam się na ten krok, ponieważ skupiam się na budowaniu grupy spółek w segmencie influencer-marketingu oraz zagranicznej ekspansji indaHash i jestem przekonana, że Paweł jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu

– komentuje Barbara Sołtysińska.

Paweł jest bardzo doświadczonym managerem, działającym na polskim rynku reklamy od ponad 15 lat. Ten krok zapewni spółce i twórcom dalszy bardzo dynamiczny wzrost oraz pozwoli na utrzymanie pozycji lidera

– dodaje Sołtysińska.

Aktualnie LifeTube współpracuje z największymi międzynarodowymi markami, dla których tworzy strategie oraz realizuje projekty w obszarze video content marketingu. Wśród nich jest znacząca część dużych, międzynarodowych koncernów – m.in.: Coca-Cola, Orange, Procter&Gamble, Unilever, Play, Samsung, Apple czy McDonald’s. Aktualnie spółka, będąc strategicznym partnerem większości domów mediowych i klientów bezpośrednich, przechodzi do modelu long-termowych działań, wspierając kampanie klientów w obszarze social influencerów na YouTube. W 2015 roku Barbara Sołtysińska otrzymała najbardziej prestiżową nagrodę Człowieka Roku Internetu 2015 wg IAB MIXX Awards. Aktualnie angażuje się jako inwestor i doradca w nowe inicjatywy o globalnym zasięgu oraz skupia się na ekspansji międzynarodowej spółki indaHash w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz w Stanach Zjednoczonych.

W dalszym ciągu jestem największym udziałowcem w LifeTube. Na poziomie strategicznym będę wspierać Pawła oraz spółkę przy kluczowych wątkach i strategii rozwoju

–dodaje Barbara Sołtysińska.

Paweł Stano, nowy Prezes Zarządu LifeTube w swojej karierze pracował m.in. w  Ringier Axel Springer, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż produktów internetowych oraz opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży. Zarządzał także spółką Blomedia.pl, gdzie współtworzył pierwszą w Polsce platformę specjalizującą się w marketing treści w blogosferze.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Logo Lifetube

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Paweł Stano_4

grafika | 14 MB

Pobierz
Paweł Stano_3

grafika | 13,2 MB

Pobierz
Paweł Stano_2

grafika | 12,5 MB

Pobierz
Paweł Stano_1

grafika | 14,5 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.