Tomasz Kammel u Paciorka o mediach, polityce w TVP, karierze i...
Tomasz Kammel u Paciorka o mediach, polityce w TVP, karierze i...

25.01.2017, Warszawa

Tomasz Kammel u Paciorka o mediach, polityce w TVP, karierze i...

Opublikowany

Porozmawialiśmy o mediach, karierze Tomasza, polityce w TVP, o tym czy Polska widziana z Warszawy jest tak samo piękna, czy Kammel przechodzi na pełną zmianę do internetu. No i dostałem kilka rad, jeśli sam zamierzam się w TV bawić. No i o seksie przez pięć sekund. Nie ma wszak wywiadu bez seksu - pisze Karol Paciorek. 

Tomasz Kammel u Karola Paciorka. Zobacz wideo >>>

Tomasz Kammel u Karola Paciorka. Zobacz wideo >>>

Więcej filmów Karola znajdziesz tutaj >>>
Subskrybuj KWTW tutaj >>>
giphy
Giphy

Karol współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube (MCN) w regionie Europy Środkowo- Wschodniej. Twórcy LifeTube docierają do 37 mln stałych widzów i generują ponad 350 mln wyświetleń miesięcznie. Na swoim koncie mamy ok. 1000 projektów z największymi polskimi i globalnymi markami.

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Widzieliście już Nieprzygotowanych? Pierwszy w Polsce fabularny serial na Youtube!

Jeden kanał, sześciu głównych bohaterów i ponad 680 tys. stałych widzów. Nowość na YouTube – serial „Nieprzygotowani” rozwija się błyskawicznie. Za sukcesem tego wyjątkowego formatu stoją twórcy najpopularniejszego kanału w Polsce – AbstrachujeTV.