Tomasz Kammel u Paciorka o mediach, polityce w TVP, karierze i...
Tomasz Kammel u Paciorka o mediach, polityce w TVP, karierze i...

25.01.2017, Warszawa

Tomasz Kammel u Paciorka o mediach, polityce w TVP, karierze i...

Opublikowany

Porozmawialiśmy o mediach, karierze Tomasza, polityce w TVP, o tym czy Polska widziana z Warszawy jest tak samo piękna, czy Kammel przechodzi na pełną zmianę do internetu. No i dostałem kilka rad, jeśli sam zamierzam się w TV bawić. No i o seksie przez pięć sekund. Nie ma wszak wywiadu bez seksu - pisze Karol Paciorek. 

Tomasz Kammel u Karola Paciorka. Zobacz wideo >>>

Tomasz Kammel u Karola Paciorka. Zobacz wideo >>>

Więcej filmów Karola znajdziesz tutaj >>>
Subskrybuj KWTW tutaj >>>
giphy
Giphy

Karol współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube (MCN) w regionie Europy Środkowo- Wschodniej. Twórcy LifeTube docierają do 37 mln stałych widzów i generują ponad 350 mln wyświetleń miesięcznie. Na swoim koncie mamy ok. 1000 projektów z największymi polskimi i globalnymi markami.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

Widzieliście już Nieprzygotowanych? Pierwszy w Polsce fabularny serial na Youtube!

Jeden kanał, sześciu głównych bohaterów i ponad 680 tys. stałych widzów. Nowość na YouTube – serial „Nieprzygotowani” rozwija się błyskawicznie. Za sukcesem tego wyjątkowego formatu stoją twórcy najpopularniejszego kanału w Polsce – AbstrachujeTV.