Widzieliście już Nieprzygotowanych? Pierwszy w Polsce fabularny serial na Youtube!

Widzieliście już Nieprzygotowanych? Pierwszy w Polsce fabularny serial na Youtube!

Jeden kanał, sześciu głównych bohaterów i ponad 680 tys. stałych widzów. Nowość na YouTube – serial „Nieprzygotowani” rozwija się błyskawicznie. Za sukcesem tego wyjątkowego formatu stoją twórcy najpopularniejszego kanału w Polsce – AbstrachujeTV. 

Miliony wyświetleń od pierwszego odcinka! AbstrachujeTV stworzyli pierwszy serial na polskim YouTube

Nieprzygotowani to pierwszy na polskim YouTube profesjonalny serial z fabułą. Twórcy zdecydowali się na sztywną ramówkę i regularną emisję kolejnych odcinków. Akcja dzieje się w szkole, a bohaterowie zmagają się z typowymi problemami nastolatków. Niezaliczone sprawdziany, kłótnie z rówieśnikami, sympatie i zawody miłosne – bycie nastolatkiem bywa trudne. 
Nieprzygotowani

Czy 13 odcinek okaże się dla naszych bohaterów pechowy? Jak myślicie?

Widzowie poznają grupę bohaterów, których losy śledzą w kolejnych odcinkach emitowanych w każdą środę o godz. 17.   Sukces formatu najlepiej pokazują liczby – pierwszy odcinek uzyskał ponad 3 mln wyświetleń, a każdy kolejny minimum 1,5 miliona. Co więcej, w ciągu miesiąca serial zgromadził ponad 436 tys. stałych subskrybentów, co oznacza dzienny przyrost o ok. 14,5 tys. nowych fanów.

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

Dlaczego Dariusz to Darek, a Mariusz to nie Marek? [MÓWIĄC INACZEJ]

Zastanawialiście się nad tym kiedyś? Paulina Mikuła spieszy z pomocą. Mamy nadzieję, że pomoże :)