Widzieliście już Nieprzygotowanych? Pierwszy w Polsce fabularny serial na Youtube!

Widzieliście już Nieprzygotowanych? Pierwszy w Polsce fabularny serial na Youtube!

Jeden kanał, sześciu głównych bohaterów i ponad 680 tys. stałych widzów. Nowość na YouTube – serial „Nieprzygotowani” rozwija się błyskawicznie. Za sukcesem tego wyjątkowego formatu stoją twórcy najpopularniejszego kanału w Polsce – AbstrachujeTV. 

Miliony wyświetleń od pierwszego odcinka! AbstrachujeTV stworzyli pierwszy serial na polskim YouTube

Nieprzygotowani to pierwszy na polskim YouTube profesjonalny serial z fabułą. Twórcy zdecydowali się na sztywną ramówkę i regularną emisję kolejnych odcinków. Akcja dzieje się w szkole, a bohaterowie zmagają się z typowymi problemami nastolatków. Niezaliczone sprawdziany, kłótnie z rówieśnikami, sympatie i zawody miłosne – bycie nastolatkiem bywa trudne. 
Nieprzygotowani

Czy 13 odcinek okaże się dla naszych bohaterów pechowy? Jak myślicie?

Widzowie poznają grupę bohaterów, których losy śledzą w kolejnych odcinkach emitowanych w każdą środę o godz. 17.   Sukces formatu najlepiej pokazują liczby – pierwszy odcinek uzyskał ponad 3 mln wyświetleń, a każdy kolejny minimum 1,5 miliona. Co więcej, w ciągu miesiąca serial zgromadził ponad 436 tys. stałych subskrybentów, co oznacza dzienny przyrost o ok. 14,5 tys. nowych fanów.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

Dlaczego Dariusz to Darek, a Mariusz to nie Marek? [MÓWIĄC INACZEJ]

Zastanawialiście się nad tym kiedyś? Paulina Mikuła spieszy z pomocą. Mamy nadzieję, że pomoże :)