Widzieliście już Nieprzygotowanych? Pierwszy w Polsce fabularny serial na Youtube!

Widzieliście już Nieprzygotowanych? Pierwszy w Polsce fabularny serial na Youtube!

Jeden kanał, sześciu głównych bohaterów i ponad 680 tys. stałych widzów. Nowość na YouTube – serial „Nieprzygotowani” rozwija się błyskawicznie. Za sukcesem tego wyjątkowego formatu stoją twórcy najpopularniejszego kanału w Polsce – AbstrachujeTV. 

Miliony wyświetleń od pierwszego odcinka! AbstrachujeTV stworzyli pierwszy serial na polskim YouTube

Nieprzygotowani to pierwszy na polskim YouTube profesjonalny serial z fabułą. Twórcy zdecydowali się na sztywną ramówkę i regularną emisję kolejnych odcinków. Akcja dzieje się w szkole, a bohaterowie zmagają się z typowymi problemami nastolatków. Niezaliczone sprawdziany, kłótnie z rówieśnikami, sympatie i zawody miłosne – bycie nastolatkiem bywa trudne. 
Nieprzygotowani

Czy 13 odcinek okaże się dla naszych bohaterów pechowy? Jak myślicie?

Widzowie poznają grupę bohaterów, których losy śledzą w kolejnych odcinkach emitowanych w każdą środę o godz. 17.   Sukces formatu najlepiej pokazują liczby – pierwszy odcinek uzyskał ponad 3 mln wyświetleń, a każdy kolejny minimum 1,5 miliona. Co więcej, w ciągu miesiąca serial zgromadził ponad 436 tys. stałych subskrybentów, co oznacza dzienny przyrost o ok. 14,5 tys. nowych fanów.

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Dlaczego Dariusz to Darek, a Mariusz to nie Marek? [MÓWIĄC INACZEJ]

Zastanawialiście się nad tym kiedyś? Paulina Mikuła spieszy z pomocą. Mamy nadzieję, że pomoże :)