Dlaczego Dariusz to Darek, a Mariusz to nie Marek? [MÓWIĄC INACZEJ]
Dlaczego Dariusz to Darek, a Mariusz to nie Marek? [MÓWIĄC INACZEJ]

Paulina Mikuła Przedstawia

Dlaczego Dariusz to Darek, a Mariusz to nie Marek? [MÓWIĄC INACZEJ]

Opublikowany

Zastanawialiście się nad tym kiedyś? Paulina Mikuła spieszy z pomocą. Mamy nadzieję, że pomoże :)

Mówiąc inaczej

To koniec. Już nie będzie zastanawiania się, stresowania, nerwowego poszukiwania informacji w Internecie. Bo jest on: https://youtu.be/wbQxO9u4jCs Film, w którym wyjaśniam jedną z najpilniej strzeżonych tajemnic XXI wieku. Nie dziękujcie. To mój obowiązek. HOWGH.

Paulina Mikuła z kanału Mówiąc Inaczej współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube (MCN) w regionie Europy Środkowo- Wschodniej. Twórcy LifeTube docierają do 37 mln stałych widzów i generują ponad 350 mln wyświetleń miesięcznie. Na swoim koncie mamy ok. 1000 projektów z największymi polskimi i globalnymi markami.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

Masoński dolar? △✠✡ $$$ | Polimaty #86

Jak dużo związków z Masonami i tajemnymi organizacjami ma dolar? Skąd wzięła się ta waluta? Dlaczego mówimy na nią dolar? Co Wy myślicie o tajemnicach na dolarze?