Co na YouTube ogląda Grzegorz Krychowiak? [Studio Konesera odc.1]
Co na YouTube ogląda Grzegorz Krychowiak? [Studio Konesera odc.1]

Co na YouTube ogląda Grzegorz Krychowiak? [Studio Konesera odc.1]

Opublikowany

Nie od dziś wiadomo, że YouTube pełen jest małych dzieł sztuki - trzeba tylko umieć je znaleźć! Z pomocą przychodzi Dem3000 i jego goście.

Studio Konesera to nowy projekt marki Samsung. W każdy odcinku prezentowane będą kolejne, współczesne perły kultury, które poznamy dzięki uprzejmości wyjątkowych gości. Na pierwszy ogień - Grzegorz Krychowiak i wideo, będące doskonałym połączeniem humoru i strachu. Zapada w pamięć na długo!Projekt zrealizowany przez agencję VML, we współpracy z LifeTube.

Dem3000 współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube (MCN) w regionie Europy Środkowo- Wschodniej. Twórcy LifeTube docierają do 37 mln stałych widzów i generują ponad 350 mln wyświetleń miesięcznie. Na swoim koncie mamy ok. 1000 projektów z największymi polskimi i globalnymi markami.

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

LifeTube z 40 mln subskrypcji. Do sieci dołącza Letni Chamski Podryw

Największa sieć wielokanałowa (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej może pochwalić się kolejnym rekordem. W bieżącym tygodniu liczba subskrypcji w LifeTube sięgnęła 40 milionów. W styczniu szeregi sieci zasilił m.in. popularny kanał rozrywkowy Letni Chamski Podryw.