Co na YouTube ogląda Grzegorz Krychowiak? [Studio Konesera odc.1]
Co na YouTube ogląda Grzegorz Krychowiak? [Studio Konesera odc.1]

Co na YouTube ogląda Grzegorz Krychowiak? [Studio Konesera odc.1]

Opublikowany

Nie od dziś wiadomo, że YouTube pełen jest małych dzieł sztuki - trzeba tylko umieć je znaleźć! Z pomocą przychodzi Dem3000 i jego goście.

Studio Konesera to nowy projekt marki Samsung. W każdy odcinku prezentowane będą kolejne, współczesne perły kultury, które poznamy dzięki uprzejmości wyjątkowych gości. Na pierwszy ogień - Grzegorz Krychowiak i wideo, będące doskonałym połączeniem humoru i strachu. Zapada w pamięć na długo!Projekt zrealizowany przez agencję VML, we współpracy z LifeTube.

Dem3000 współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube (MCN) w regionie Europy Środkowo- Wschodniej. Twórcy LifeTube docierają do 37 mln stałych widzów i generują ponad 350 mln wyświetleń miesięcznie. Na swoim koncie mamy ok. 1000 projektów z największymi polskimi i globalnymi markami.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

LifeTube z 40 mln subskrypcji. Do sieci dołącza Letni Chamski Podryw

Największa sieć wielokanałowa (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej może pochwalić się kolejnym rekordem. W bieżącym tygodniu liczba subskrypcji w LifeTube sięgnęła 40 milionów. W styczniu szeregi sieci zasilił m.in. popularny kanał rozrywkowy Letni Chamski Podryw.