LifeTube z 40 mln subskrypcji. Do sieci dołącza Letni Chamski Podryw

Kopiuj tekst

LifeTube z 40 mln subskrypcji. Do sieci dołącza Letni Chamski Podryw

Opublikowany

Największa sieć wielokanałowa (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej może pochwalić się kolejnym rekordem. W bieżącym tygodniu liczba subskrypcji w LifeTube sięgnęła 40 milionów. W styczniu szeregi sieci zasilił m.in. popularny kanał rozrywkowy Letni Chamski Podryw. 

Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Z miesiąca na miesiąc odnotowujemy stały wzrost i takie tempo rozwoju chcemy utrzymać. Każdy kolejny, świetny jakościowo i merytorycznie kanał, który dołącza do naszej sieci, to wielki sukces. Cieszymy się również z rozwoju początkujących Twórców, którzy rosną pod naszymi skrzydłami

- mówi Paweł Stano, prezes LifeTube.

W styczniu szeregi sieci zasilił kanał skupiający ponad 430 tys. stałych widzów. Letni, Chamski Podryw to muzyczno-humorystyczny duet z gatunku pop-hip-hop, który tworzą Maciej "Canton" Piotrowski i Dawid "Anton" Antonkiewicz. Szybko podbili serca internautów, o czym świadczą miliony wyświetleń każdego z utworów, jak np. „Pomidorowa”.

Obejrzyj najpopularniejszy film chłopaków z  Letniego Chamskiego Podrywu.

Obejrzyj najpopularniejszy film chłopaków z  Letniego Chamskiego Podrywu.

Zdecydowaliśmy się na przejście do LifeTube, bo kolega powiedział nam, że pracują tam fajne dziewczyny i często organizują tam  imprezy. To wystarczyło! A bardziej serio - potrzebowaliśmy kogoś, kto będzie dobrze reprezentował nas przed reklamodawcami. Mamy nadzieję, że współpraca ułoży się wzorowo

- Letni Chamski Podryw

Nowi twórcy w sieci

W ostatnim czasie do sieci LifeTube dołączyli również między innymi: Mar1na - profesjonalny kanał gamingowy w kobiecym wydaniu, Alex Mandostyle - kanał lifestylowy, Alissvlogchannel - kanał beauty oraz O matko i córko - kanał na styku dwóch pokoleń.
Wśród mniejszych kanałów, które cieszyły się w ostatnim czasie wyjątkowo szybkim wzrostem warto wyróżnić WiP Bros. - prowadzony przez dwóch kolegów, którzy tylko w styczniu zyskali ponad 46 tys. nowych subskrypcji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

4.png

grafika | 34,4 MB

Pobierz
Letni Chamski Podryw

grafika | 13,2 MB

Pobierz
Paweł Stano, prezes LifeTube

grafika | 12,5 MB

Pobierz
Letni Chamski Podryw

grafika | 936 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

YouTube rośnie rekordowo, Snap idzie na giełdę, Instagram go podgryza [PRASÓWKA #18]

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!