LifeTube z 40 mln subskrypcji. Do sieci dołącza Letni Chamski Podryw

LifeTube z 40 mln subskrypcji. Do sieci dołącza Letni Chamski Podryw

Opublikowany

Największa sieć wielokanałowa (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej może pochwalić się kolejnym rekordem. W bieżącym tygodniu liczba subskrypcji w LifeTube sięgnęła 40 milionów. W styczniu szeregi sieci zasilił m.in. popularny kanał rozrywkowy Letni Chamski Podryw. 

Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Z miesiąca na miesiąc odnotowujemy stały wzrost i takie tempo rozwoju chcemy utrzymać. Każdy kolejny, świetny jakościowo i merytorycznie kanał, który dołącza do naszej sieci, to wielki sukces. Cieszymy się również z rozwoju początkujących Twórców, którzy rosną pod naszymi skrzydłami

- mówi Paweł Stano, prezes LifeTube.

W styczniu szeregi sieci zasilił kanał skupiający ponad 430 tys. stałych widzów. Letni, Chamski Podryw to muzyczno-humorystyczny duet z gatunku pop-hip-hop, który tworzą Maciej "Canton" Piotrowski i Dawid "Anton" Antonkiewicz. Szybko podbili serca internautów, o czym świadczą miliony wyświetleń każdego z utworów, jak np. „Pomidorowa”.

Obejrzyj najpopularniejszy film chłopaków z  Letniego Chamskiego Podrywu.

Obejrzyj najpopularniejszy film chłopaków z  Letniego Chamskiego Podrywu.

Zdecydowaliśmy się na przejście do LifeTube, bo kolega powiedział nam, że pracują tam fajne dziewczyny i często organizują tam  imprezy. To wystarczyło! A bardziej serio - potrzebowaliśmy kogoś, kto będzie dobrze reprezentował nas przed reklamodawcami. Mamy nadzieję, że współpraca ułoży się wzorowo

- Letni Chamski Podryw

Nowi twórcy w sieci

W ostatnim czasie do sieci LifeTube dołączyli również między innymi: Mar1na - profesjonalny kanał gamingowy w kobiecym wydaniu, Alex Mandostyle - kanał lifestylowy, Alissvlogchannel - kanał beauty oraz O matko i córko - kanał na styku dwóch pokoleń.
Wśród mniejszych kanałów, które cieszyły się w ostatnim czasie wyjątkowo szybkim wzrostem warto wyróżnić WiP Bros. - prowadzony przez dwóch kolegów, którzy tylko w styczniu zyskali ponad 46 tys. nowych subskrypcji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

4.png

grafika | 34,4 MB

Pobierz
Letni Chamski Podryw

grafika | 13,2 MB

Pobierz
Paweł Stano, prezes LifeTube

grafika | 12,5 MB

Pobierz
Letni Chamski Podryw

grafika | 936 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

YouTube rośnie rekordowo, Snap idzie na giełdę, Instagram go podgryza [PRASÓWKA #18]

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!