LifeTube z 40 mln subskrypcji. Do sieci dołącza Letni Chamski Podryw

LifeTube z 40 mln subskrypcji. Do sieci dołącza Letni Chamski Podryw

Opublikowany

Największa sieć wielokanałowa (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej może pochwalić się kolejnym rekordem. W bieżącym tygodniu liczba subskrypcji w LifeTube sięgnęła 40 milionów. W styczniu szeregi sieci zasilił m.in. popularny kanał rozrywkowy Letni Chamski Podryw. 

Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Z miesiąca na miesiąc odnotowujemy stały wzrost i takie tempo rozwoju chcemy utrzymać. Każdy kolejny, świetny jakościowo i merytorycznie kanał, który dołącza do naszej sieci, to wielki sukces. Cieszymy się również z rozwoju początkujących Twórców, którzy rosną pod naszymi skrzydłami

- mówi Paweł Stano, prezes LifeTube.

W styczniu szeregi sieci zasilił kanał skupiający ponad 430 tys. stałych widzów. Letni, Chamski Podryw to muzyczno-humorystyczny duet z gatunku pop-hip-hop, który tworzą Maciej "Canton" Piotrowski i Dawid "Anton" Antonkiewicz. Szybko podbili serca internautów, o czym świadczą miliony wyświetleń każdego z utworów, jak np. „Pomidorowa”.

Obejrzyj najpopularniejszy film chłopaków z  Letniego Chamskiego Podrywu.

Obejrzyj najpopularniejszy film chłopaków z  Letniego Chamskiego Podrywu.

Zdecydowaliśmy się na przejście do LifeTube, bo kolega powiedział nam, że pracują tam fajne dziewczyny i często organizują tam  imprezy. To wystarczyło! A bardziej serio - potrzebowaliśmy kogoś, kto będzie dobrze reprezentował nas przed reklamodawcami. Mamy nadzieję, że współpraca ułoży się wzorowo

- Letni Chamski Podryw

Nowi twórcy w sieci

W ostatnim czasie do sieci LifeTube dołączyli również między innymi: Mar1na - profesjonalny kanał gamingowy w kobiecym wydaniu, Alex Mandostyle - kanał lifestylowy, Alissvlogchannel - kanał beauty oraz O matko i córko - kanał na styku dwóch pokoleń.
Wśród mniejszych kanałów, które cieszyły się w ostatnim czasie wyjątkowo szybkim wzrostem warto wyróżnić WiP Bros. - prowadzony przez dwóch kolegów, którzy tylko w styczniu zyskali ponad 46 tys. nowych subskrypcji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

4.png

grafika | 34,4 MB

Pobierz
Letni Chamski Podryw

grafika | 13,2 MB

Pobierz
Paweł Stano, prezes LifeTube

grafika | 12,5 MB

Pobierz
Letni Chamski Podryw

grafika | 936 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.