Nowa siedziba Apple, robot robi kawę, a na koniec poker! [BLIŻEJ JUTRA #4]

Kopiuj tekst

Rafał Masny. To Już Jutro

Nowa siedziba Apple, robot robi kawę, a na koniec poker! [BLIŻEJ JUTRA #4]

Opublikowany

Jak idą prace nad Apple Campus 2? Gdzie wypijemy kawę parzoną przez robota? Jak zakończyły się pokerowe rozgrywki z botem? Na te i wiele innych pytań odpowiada Rafał Masny. 

Zapraszamy na czwarty odcinek z serii "Bliżej Jutra", poświęconej wydarzeniom, które przybliżają nas do przyszłości!
Obejrzyj najnowszy film Masnego >>>

Obejrzyj najnowszy film Masnego >>>

TO JUŻ Jutro swoją premierę miał w maju ubiegłego roku, a jego autorem jest Rafał Masny, wcześniej znany przede wszystkim jako 1/3 AbstrachujeTV. Kanał rozwija się pod hasłem „Przyszłość, którą sobie wyobrażaliśmy jest już”. Na „TO JUŻ Jutro” można znaleźć filmy o tematyce z pogranicza technologii i science fiction. 

Rafał Masny współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 110 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Rafał Masny

grafika | 17,5 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

10 najchętniej oglądanych filmów na YouTube w styczniu [ROZRYWKA]

Nieprzygotowani, Beksy, Abstrachuje i Planeta Faktów. Oto twórcy, których filmy cieszyły się w styczniu największą popularnością na YouTube w kategorii rozrywka - wynika z rankingu przygotowanego przez LifeTube.