Takiej piosenki na walentynki jeszcze nie było! “Dajcie mi pepperoni!” śpiewają youtuberki Szparagi!

Kopiuj tekst

Takiej piosenki na walentynki jeszcze nie było! “Dajcie mi pepperoni!” śpiewają youtuberki Szparagi!

“Ciągle myślę o Tobie. Ty w mojej głowie, rozumiesz mnie bez słów.” – tak zaczyna się wyjątkowa, walentynkowa piosenka autorstwa Szparagów! Nie jest to jednak ckliwa, wyciskająca łzy ballada, o niespełnionej miłości człowieka do człowieka. Obiekt westchnień jest znacznie bardziej wdzięczny. ;)

“Ballada o pizzy" to kolejna muzyczna abstrakcja w wykonaniu Szparagów. - Rynek jest przeładowany ckliwymi piosenkami o miłości, więc dlaczego nie pójść o krok dalej i nie wyznać swojego uczucia do kawałka pachnącej pepperoni?! – komentuje Natalia Szymaniec. Nietypowa walentynka od dziewczyn zebrała już ponad 570 tys. wyświetleń i 57 tys. łapek w górę. - Walentynki to najlepszy czas na odrobinę humoru. Niech ballada o miłości do pizzy stanie się hymnem wszystkich singli! – dodaje Karolina Pielesiak.
Szparagi niejednokrotnie prezentowały na YouTube swój muzyczny talent. Dziewczyny chętnie wcielają się w role - zarówno prawdziwych, jak i fikcyjnych postaci. Do realizacji kawałków niekiedy zapraszają innych Twórców. Na swoim koncie mają m.in:

SzpaRAP - YouTuberki vs Hejterzy ft. Red Lipstick Monster, Mówiąc Inaczej, Lisie Piekło

SzpaRAP - Taylor Swift vs Beyonce

SzpaRAP - Hermiona vs Smerfetka

Szparagi współpracują z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 110 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Szparagi2.jpg

grafika | 121 KB

Pobierz
Szparagi.jpg

grafika | 62,9 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

10 najchętniej oglądanych filmów na YouTube w styczniu [BEAUTY]

Alex Mandostyle i Adrianna Skon w zestawieniu najlepszych filmów z kategorii beauty w styczniu - wynika z zestawienia przygotowanego przez LifeTube.