10 najchętniej oglądanych filmów na YouTube w styczniu [BEAUTY]

TOP 10 LIFETUBE

10 najchętniej oglądanych filmów na YouTube w styczniu [BEAUTY]

Alex Mandostyle i Adrianna Skon w zestawieniu najlepszych filmów z kategorii beauty w styczniu - wynika z zestawienia przygotowanego przez LifeTube.

10.

CZAS NA PRZERWĘ. | kobusjulia

Autor: Julia Kobus
Julka zabiera swoich widzów do parku rozrywki i tłumaczy, dlaczego czasami warto wyłączyć telefon i spędzić czas off-line, z rodziną.
9. 

Pom WOW! 🌺DIY do pokoju 💜

Autor: Adrianna Skon
Kolejny film z serii DIY w wykonaniu Ady. Tym razem youtuberka pokazuje, jak udekorować pokój przy pomocy kolorowych pomponów! 
8.

MAKIJAŻ W 3 MINUTY CHALLENGE

Autor: Alex Mandostyle
Alex Mandostyle podejmuje wyzwanie. Jak wygląda jej expressowy makijaż?
7.

ZDRAPKI ZA 100zł :O Ile wygrałam?

Autor: Adrianna Skon
Adrianna Skon sprawdza, czy kupowanie zdrapek się opłaca. Sprawdźcie, czy udało jej się odrobić wydane pieniądze.
6.

Autor: Alex Mandostyle

Alex zaprosiła na swój kanał specjalnego gościa. Dziewczyny testują kosmetyki i pokazują jak zrobić makijaż idealny do szkoły.
5.

HIT !!! NAJTRWALSZA POMADKA NA ŚWIECIE ! Pierwsze wrażenie i test na żywo LipSense !

Autor: Karolina Zientek MakeUp Artist
Karolina testuje makijażowi hit – jak działa super trwała pomadka do ust?
4.

TEST: KOSMETYKI Z LIDLA - SZCZOTKA DO PODKŁADU I POMADKA

Autor: Panna Joanna
Panna Joanna do stworzenia swojego makijażu wybrała kosmetyki marki Lidl. Zobaczcie efekty!
3.

CAŁE CIAŁO W POMPONACH CHALLENGE z Weroniką Juszczak!

Autor: Alex Mandostyle
Kolorowe pompony to bardzo popularny motyw na YouTube. Tym razem dziewczyny nie dekorują wnętrz, tylko siebie nawzajem!
2.

NOWY ROK... NOWE MSP?!

Autor: Adrianna Skon
Odcinek poświęcony MovieStarPlanet - nowy look, nowe wnętrza i wiele wiele więcej.
1.

SPIŁOWAŁAM ZĘBY!!!

Autor: Adrianna Skon
Ada testuje nietypowe gadżety do stylizacji. Jak wypadła przymiarka fioletowych soczewek i czy zęby  wampira przydadzą się tylko na Halloween?

Zestawienie przygotowane na podstawie wyników oglądalności filmów opublikowanych przez twórców zrzeszonych w sieci LifeTube.

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.