Magic of Y na 33. urodzinach Dody!

Kopiuj tekst

Magic of Y na 33. urodzinach Dody!

Magic of Y na 33. urodzinach Dody!

Opublikowany

Doda, która obchodziła swoje 33. urodziny, wyprawiła w jednym z warszawskich klubów huczną imprezę w klimacie Alicji w Krainie Czarów. O magiczną oprawę wydarzenia zadbał popularny polski iluzjonista, YouTuber – Y.

Wczoraj na kanale Magic of Y pojawił się ekskluzywny materiał video making of z przygotowań do pokazu oraz relacja z wielkiego show, podczas którego Magik Y oczarował nie tylko przybyłych gości, ale także w magiczny sposób pojawił na scenie gwiazdę wieczoru! 

Y współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 110 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Y na urodzinach Dody (3).png

grafika | 4,48 MB

Pobierz
Y na urodzinach Dody (1).png

grafika | 3,83 MB

Pobierz
Y na urodzinach Dody (2).png

grafika | 2,99 MB

Pobierz
Y na urodzinach Dody (5).png

grafika | 2,57 MB

Pobierz
Y na urodzinach Dody (4).png

grafika | 968 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Facebook konkuruje z LinkedIn, YouTube dostępny offline, a okulary Snapa... [PRASÓWKA #20]

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!