Magic of Y na 33. urodzinach Dody!
Magic of Y na 33. urodzinach Dody!

Magic of Y na 33. urodzinach Dody!

Opublikowany

Doda, która obchodziła swoje 33. urodziny, wyprawiła w jednym z warszawskich klubów huczną imprezę w klimacie Alicji w Krainie Czarów. O magiczną oprawę wydarzenia zadbał popularny polski iluzjonista, YouTuber – Y.

Wczoraj na kanale Magic of Y pojawił się ekskluzywny materiał video making of z przygotowań do pokazu oraz relacja z wielkiego show, podczas którego Magik Y oczarował nie tylko przybyłych gości, ale także w magiczny sposób pojawił na scenie gwiazdę wieczoru! 

Y współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 110 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Y na urodzinach Dody (3).png

grafika | 4,48 MB

Pobierz
Y na urodzinach Dody (1).png

grafika | 3,83 MB

Pobierz
Y na urodzinach Dody (2).png

grafika | 2,99 MB

Pobierz
Y na urodzinach Dody (5).png

grafika | 2,57 MB

Pobierz
Y na urodzinach Dody (4).png

grafika | 968 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Facebook konkuruje z LinkedIn, YouTube dostępny offline, a okulary Snapa... [PRASÓWKA #20]

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!