Stanowisko Project Executive czeka na kreatywnych i zorganizowanych!

Kopiuj tekst

Stanowisko Project Executive czeka na kreatywnych i zorganizowanych!

Opublikowany

Chcesz pracować przy realizacji ciekawych projektów na YouTube i szkolić się pod okiem naszych specjalistów? Zapraszamy do naszego działu produkcji!  

Project Executive .jpg
Prześlij nam CV i krótki list z wyjaśnieniem, dlaczego będziesz najlepszym kandydatem do naszego zespołu na praca@lifetube.pl
W temacie maila napisz PE/production

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 110 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

YouTube TV, telewizyjne akcenty na Facebooku i Snapchatowe drony [PRASÓWKA #22]

Zapraszamy na kolejny, szybki przegląd prasy!