„Nie lubię” na Facebooku, aplikacja na Gear VR i geolokalizacja na Instagramie! [PRASÓWKA #22]

Kopiuj tekst

„Nie lubię” na Facebooku, aplikacja na Gear VR i geolokalizacja na Instagramie! [PRASÓWKA #22]

Opublikowany

Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów! 

Facebook 360, czyli pierwsza aplikacja serwisu dla gogli Gear VR

Zdjęcie i wideo w technologii 360 stopni są coraz popularniejsze na Facebooku. Dostęp do tych materiałów opublikowanych w serwisie ułatwi specjalna aplikacja, stworzona we współpracy z Samsungiem. Facebook 360 można pobrać bezpłatnie  z Oculus Store.
Czytaj więcej >>>

Instagram kopiuje Snapchat, kolejna odsłona 

Instagram ulepsza swoje Instagram Stories, tym razem wzbogacając je o geonaklejki. Nie sposób nie dostrzec tutaj kalki funkcji, znanej dobrze użytkownikom Snapchata. Na Instagramie naklejki zostały udostępnione na początku dla dwóch miast – Nowego Jorku i Dżakarty. Niedługo będą dostępne dla kolejnych lokalizacji.
Czytaj więcej >>>

g_-_-x-_-_-_79696x20170308144824_0.PNG
Facebook w końcu pozwoli na odrobię dezaprobaty?

Pojawienie się przycisku "Nie lubię" na Facebooku przewidywano już kilkakrotnie. Tym razem przedstawiciele serwisu potwierdzają, że trwają testy nowych emotikon w opcji Reactions, wśród których może znaleźć się wyczekiwany symbol. Z pewnością Facebook planuje rozszerzenie palety emocji dostępnej dla użytkowników, ale na dokładne informacje musimy jeszcze chwilę zaczekać.
Czytaj więcej >>>

Kopiuj tekst

Udostępnij

LifeTube udowadnia, że kampanie z influencerami działają i chwali się wynikami [LICZBY]

28 tysięcy złotych - tyle średnio marki wydają na jednego twórcę w jednej kampanii w 2017 roku - między innymi tego można było dowiedzieć się podczas konferencji LifeTube Inspirations. - Influencer marketing działa i mamy na to dowody - mówi prezes LifeTube Paweł Stano.