Czy Polacy są otwartym narodem? Sprawdzają: Karol Paciorek, Reżyser Życia, iluzjonista Y i Rob$on.

Kopiuj tekst

Czy Polacy są otwartym narodem? Sprawdzają: Karol Paciorek, Reżyser Życia, iluzjonista Y i Rob$on.

Czy Polacy są otwartym narodem? Sprawdzają: Karol Paciorek, Reżyser Życia, iluzjonista Y i Rob$on.

Opublikowany

O Polakach mówi się, że są gościnni i zaradni życiowo, ale co my sami myślimy na swój temat? Na zlecenie firmy Porta Instytut Neurohm zrealizował badania na temat otwartości Polaków. Wyniki badań zostały ogłoszone wczoraj podczas konferencji prasowej w Mito Cafe. 

Wyniki badania pokazują, że Polacy z biegiem lat staja się coraz bardziej otwarci. Nie ograniczamy się już do swojego najbliższego otoczenia jakim jest rodzina i sąsiedzi. Coraz bardziej otwieramy się na społeczeństwo. Co więcej nie tylko mówimy o tym, bo tak wypada i takie są oczekiwania społeczne, zastosowanie metody BIOCODE wskazuje, że jesteśmy tych postaw pewni.

W kampanii na temat otwartości Polaków wzięli udział Twórcy zrzeszeni w sieci partnerskiej LifeTube – iluzjonista Y, Rob$on, Karol Paciorek oraz Reżyser Życia.
Reżyser Życia przeprowadził eksperyment społeczny, w którym sprawdził, jak możemy otworzyć się na ludzi. W jego filmie wystąpiły osoby które pozornie, bardzo się od siebie różnią. 
Iluzjonista Y spytał Polaków, czy są otwarci na nowe technologie. Ich deklaracje skonfrontował z rzeczywistością, wystawiając swoich rozmówców na magiczną próbę 
Karol Paciorek, w kolejnym odcinku Kto Wie Ten Wie, podjął temat otwartości na inność i udowodnił, że jesteśmy bardziej otwarci, niż nam się wydaje.
Robson przygotował vlog o otwartości, w którym zdradził, co zrobił żeby otworzyć się na nowych ludzi i doświadczenia. W filmie oddał też głos swoim widzom.
Materiały Twórców zostały opublikowane na landing page'u akcji.
 Autorzy filmów pojawią się też w najbliższych dniach w DDTVN oraz na antenie Polsat News.

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Czy polacy są otwarci2.JPG

grafika | 2,28 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci1.JPG

grafika | 2,1 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci4.JPG

grafika | 1,92 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci5.JPG

grafika | 1,59 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci3.JPG

grafika | 1,53 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

PwC przebadało rynek wideo, reklamodawcy wolą Insta od Snapa i lepsze napisy na YouTube! [PRASÓWKA #24]

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na prasowy skrót ubiegłego tygodnia!