Czy Polacy są otwartym narodem? Sprawdzają: Karol Paciorek, Reżyser Życia, iluzjonista Y i Rob$on.
Czy Polacy są otwartym narodem? Sprawdzają: Karol Paciorek, Reżyser Życia, iluzjonista Y i Rob$on.

Czy Polacy są otwartym narodem? Sprawdzają: Karol Paciorek, Reżyser Życia, iluzjonista Y i Rob$on.

Opublikowany

O Polakach mówi się, że są gościnni i zaradni życiowo, ale co my sami myślimy na swój temat? Na zlecenie firmy Porta Instytut Neurohm zrealizował badania na temat otwartości Polaków. Wyniki badań zostały ogłoszone wczoraj podczas konferencji prasowej w Mito Cafe. 

Wyniki badania pokazują, że Polacy z biegiem lat staja się coraz bardziej otwarci. Nie ograniczamy się już do swojego najbliższego otoczenia jakim jest rodzina i sąsiedzi. Coraz bardziej otwieramy się na społeczeństwo. Co więcej nie tylko mówimy o tym, bo tak wypada i takie są oczekiwania społeczne, zastosowanie metody BIOCODE wskazuje, że jesteśmy tych postaw pewni.

W kampanii na temat otwartości Polaków wzięli udział Twórcy zrzeszeni w sieci partnerskiej LifeTube – iluzjonista Y, Rob$on, Karol Paciorek oraz Reżyser Życia.
Reżyser Życia przeprowadził eksperyment społeczny, w którym sprawdził, jak możemy otworzyć się na ludzi. W jego filmie wystąpiły osoby które pozornie, bardzo się od siebie różnią. 
Iluzjonista Y spytał Polaków, czy są otwarci na nowe technologie. Ich deklaracje skonfrontował z rzeczywistością, wystawiając swoich rozmówców na magiczną próbę 
Karol Paciorek, w kolejnym odcinku Kto Wie Ten Wie, podjął temat otwartości na inność i udowodnił, że jesteśmy bardziej otwarci, niż nam się wydaje.
Robson przygotował vlog o otwartości, w którym zdradził, co zrobił żeby otworzyć się na nowych ludzi i doświadczenia. W filmie oddał też głos swoim widzom.
Materiały Twórców zostały opublikowane na landing page'u akcji.
 Autorzy filmów pojawią się też w najbliższych dniach w DDTVN oraz na antenie Polsat News.

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Czy polacy są otwarci2.JPG

grafika | 2,28 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci1.JPG

grafika | 2,1 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci4.JPG

grafika | 1,92 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci5.JPG

grafika | 1,59 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci3.JPG

grafika | 1,53 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.