Czy Polacy są otwartym narodem? Sprawdzają: Karol Paciorek, Reżyser Życia, iluzjonista Y i Rob$on.
Czy Polacy są otwartym narodem? Sprawdzają: Karol Paciorek, Reżyser Życia, iluzjonista Y i Rob$on.

Czy Polacy są otwartym narodem? Sprawdzają: Karol Paciorek, Reżyser Życia, iluzjonista Y i Rob$on.

Opublikowany

O Polakach mówi się, że są gościnni i zaradni życiowo, ale co my sami myślimy na swój temat? Na zlecenie firmy Porta Instytut Neurohm zrealizował badania na temat otwartości Polaków. Wyniki badań zostały ogłoszone wczoraj podczas konferencji prasowej w Mito Cafe. 

Wyniki badania pokazują, że Polacy z biegiem lat staja się coraz bardziej otwarci. Nie ograniczamy się już do swojego najbliższego otoczenia jakim jest rodzina i sąsiedzi. Coraz bardziej otwieramy się na społeczeństwo. Co więcej nie tylko mówimy o tym, bo tak wypada i takie są oczekiwania społeczne, zastosowanie metody BIOCODE wskazuje, że jesteśmy tych postaw pewni.

W kampanii na temat otwartości Polaków wzięli udział Twórcy zrzeszeni w sieci partnerskiej LifeTube – iluzjonista Y, Rob$on, Karol Paciorek oraz Reżyser Życia.
Reżyser Życia przeprowadził eksperyment społeczny, w którym sprawdził, jak możemy otworzyć się na ludzi. W jego filmie wystąpiły osoby które pozornie, bardzo się od siebie różnią. 
Iluzjonista Y spytał Polaków, czy są otwarci na nowe technologie. Ich deklaracje skonfrontował z rzeczywistością, wystawiając swoich rozmówców na magiczną próbę 
Karol Paciorek, w kolejnym odcinku Kto Wie Ten Wie, podjął temat otwartości na inność i udowodnił, że jesteśmy bardziej otwarci, niż nam się wydaje.
Robson przygotował vlog o otwartości, w którym zdradził, co zrobił żeby otworzyć się na nowych ludzi i doświadczenia. W filmie oddał też głos swoim widzom.
Materiały Twórców zostały opublikowane na landing page'u akcji.
 Autorzy filmów pojawią się też w najbliższych dniach w DDTVN oraz na antenie Polsat News.

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Czy polacy są otwarci2.JPG

grafika | 2,28 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci1.JPG

grafika | 2,1 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci4.JPG

grafika | 1,92 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci5.JPG

grafika | 1,59 MB

Pobierz
Czy polacy są otwarci3.JPG

grafika | 1,53 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

PwC przebadało rynek wideo, reklamodawcy wolą Insta od Snapa i lepsze napisy na YouTube! [PRASÓWKA #24]

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na prasowy skrót ubiegłego tygodnia!