PwC przebadało rynek wideo, reklamodawcy wolą Insta od Snapa i lepsze napisy na YouTube! [PRASÓWKA #24]

PwC przebadało rynek wideo, reklamodawcy wolą Insta od Snapa i lepsze napisy na YouTube! [PRASÓWKA #24]

Opublikowany

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na prasowy skrót ubiegłego tygodnia! 

Reklamodawcy wolą Instagram od Snapchata

65% marketerów jest zainteresowanych reklamą na Instagramie, a  mniej niż 40% rozważa promocję na Snapchacie. Dlaczego platforma kopiująca snapchatowe funkcje cieszy się większym zainteresowaniem reklamodawców?
Czytaj więcej >>>
Raport o wideo rewolucji 

Kim są odbiorcy wideo i jak konsumują treści? Jak wygląda rynek wideo z perspektywy nadawców? Na te i inne pytania znajdziemy odpowiedź w najnowszym raporcie PwC. Duża dawka wiedzy!
Czytaj więcej >>>

YouTube ulepsza automatyczne napisy do wideo

Obecnie na YouTube jest ponad miliard filmów zawierających automatycznie dodane napisy. Teraz funkcja zostanie rozszerzona. System będzie mógł wychwycić nie tylko słowa, ale też często pojawiające się dźwięki, jak śmiech czy aplauz.
Czytaj więcej >>>

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

LifeTube rozpoczął współpracę strategiczną z MUSE. "Profesjonalne raporty z kampanii dla wszystkich klientów"

LifeTube – największa w Europie Środkowo-Wschodniej sieć wielokanałowa YouTube (MCN) podjęła współpracę strategiczną z firmą Gunhed, twórcą platformy MUSE i narzędzi do analityki social video.