Messenger wspiera lokalizację, Google nie boi się bojkotu, Amazon stawia na ekskluzywność [PRASÓWKA #25]

Messenger wspiera lokalizację, Google nie boi się bojkotu, Amazon stawia na ekskluzywność [PRASÓWKA #25]

Opublikowany

Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów! 

Google nie odczuje skutków bojkotu reklamodawców?

W ostatnich tygodniach w mediach głośno było na temat buntu grupy reklamodawców z USA i Wielkiej Brytanii, którzy zdecydowali się zrezygnować z reklam na YouTube. Takie działania zostały podjęte pod wpływem doniesień o wyświetlaniu komunikatów reklamowych m.in przy materiałach nawołujących do terroryzmu. Analitycy przewidują, jaki wpływ będą miały ostatnie wydarzenia na przychody internetowego giganta.

Czytaj więcej >>>
Messenger pomoże Ci wyśledzić znajomych

 Facebook poinformował o wprowadzeniu nowej funkcjonalności do aplikacji Messenger. Live Location ma usprawnić aranżację spotkań wśród znajomych. Każdy użytkownik będzie mógł podzielić się z innymi danymi o swoim położeniu, którego zmiany będą widoczne na mapie przez 60 minut. Dodatkowo messenger oszacuje czas dojazdu do wybranego punktu.
 
Czytaj więcej >>>
Amazon Influencer Program - co o nim wiemy?

Jak informuje TechCrunch, Amazon Influencer Program jest na etapie testów beta. Podobnie, jak w przypadku Amazon Affiliate, nowy program oferuje użytkownikom prowizję ze sprzedaży. To co go wyróżnia, to ekskluzywność. Zgłoszenie musi zostać zaakceptowane przez administratorów, a w pierwszej kolejności dodawani będą influencerzy z największym zasięgiem i zaangażowanie odbiorców w social mediach.

Czytaj więcej >>>

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

YouTube nie zapłaci małym, Snapchat zaprasza do urn, a media rozkładają bunt reklamodawców na czynniki pierwsze! [PRASÓWKA #26]

Sprawdź co warto przeczytać, żeby być na bieżąco!