YouTuberzy uczą młodych finansów i kodowania. "Na YouTube jest miejsce na jakościowe, odpowiedzialne treści"

YouTuberzy uczą młodych finansów i kodowania. "Na YouTube jest miejsce na jakościowe, odpowiedzialne treści"

Opublikowany

Ziemniak, Kaluch - twórcy należący do działu Gaming w LifeTube - uczą młodych kodowania i finansów. Z kolei GrabaGra promuje tworzenie gier.

Współprace YouTuberów z Ministerstwem Finansów i Ministerstwem Cyfryzacji to nowa jakość w serwisie. To pokazuje, że globalna platforma jest znakomitym miejscem to publikowania jakościowych, odpowiedzialnych treści. 

Ogromnie cieszą nas takie współprace, jak te zrealizowane z państwowymi instytucjami. Widać, że Ministerstwa Finansów i Cyfryzacji, chcą iść z duchem czasu i wierzą w influencer marketing. Nasi twórcy - i my wszyscy - jesteśmy dumni, że możemy szerzyć wartościową wiedzę wśród młodych ludzi i tworzyć jakościowe materiały

- mówi Michał Kołodziej, head of gaming w LifeTube.

Oto, jakie projekty prowadzą w tej chwili twórcy:

1. Ziemniak dla Ministerstwa Finansów

Projekt “Finansoaktywni. Misja: Uczciwie płacę podatki” to program edukacyjny dla uczniów i nauczycieli gimnazjów. Dlaczego płacimy podatki i co dzięki nim zyskujemy? Jakie są ich rodzaje? Czym jest zjawisko szarej strefy i jaki ma wpływ na nasze codzienne życie?.
Ministerstwo Finansów zaprosiło do współpracy Ziemniaka, by wytłumaczył swoim fanom, w jaki sposób mogą zacząć nagrywać swoje pierwsze filmy - wywiady, sondaże, wystąpienia publiczne czy wreszcie, jak stworzyć swój kanał na YouTubie.

Finansoaktywnii. Misja: Uczciwie płacę podatki

https://finansoaktywni.pl/

Uczniowie tworzą swoje własne filmy i wysyłają je do kapituły konkrusowej, która wspólnie z Ziemniakiem wybierze kilka najciekawszych projektów, które zostaną pokazane na gali finałowej i warszatach filmowych prowadzonych przez Ziemniaka.


🎥 JAK NAGRAĆ FILM NA YOUTUBE? - kompendium wiedzy - YouTube

Więcej info o konkursie: https://finansoaktywni.pl/o-konkursie/ Wiele osób do mnie pisze z pytaniami o podstawy nagrywania filmów. Jakie parametry dobrać, ja...

2. Kaluch dla Ministerstwa Cyfryzacji

W akcję z Ministerstwem Cyfryzacji zaangażowaliśmy trzech twórców, w tym Kalucha, który swoim nienagannym wizerunkiem podjął się promocji programowania oraz kodowania wśród Polskiej młodzieży. Kaluch stworzył w sumie 3 odcinki, w których podejmuje się tego wyzwania jednocześnie promując godzinę kodowania (hour of code). 

Wyniki przebiły nasze założenia prawie dwukrotnie! Materiały na kanale Kalucha osiągnęły ponad 715 000 wyświetleń i dalej rosną

- mówi Michał Kołodziej, head of gaming w LifeTube.

CZY KALUCH WAGARUJE?! Q&A + KONKURS! - YouTube

★Podobał się odcinek lub nie? Zostaw ocenę! :D ►KONKURS - STRONY: ✸GODZINA KODOWANIA: http://koduj.gov.pl/ ✸SCRATCH - tu robicie swoje prace: https://scratch...

GRAM W GRY WIDZÓW! - YouTube

★Podobał się odcinek lub nie? Zostaw ocenę! :D ►PRZYDATNE STRONY: ✸GODZINA KODOWANIA: http://koduj.gov.pl/projekty/godzina-kodowania/ ✸SCRATCH - tu możecie s...

WIKI TWORZY WŁASNY MINECRAFT?! - YouTube

★Podobał się odcinek lub nie? Zostaw ocenę! :D ►►►Fejsbuk- : https://www.facebook.com/kaaluch/ ♥♥ Kanał WIKI - http://bit.ly/297ZzRq ► snap: kaliabg ►MORDECZ...

3. GrabaGra - Relacja z Nordic Game Jam we współpracy z Game Industry Conference 

Wraz z Game Industry Conference, Fundacją Indie Games Polska, Instytutem im. Adama Mickiewicza i Ambasadą Rzeczypospolitej Polskiej w Kopenhadze twórca gamingowy GrabaGra będzie relacjonował kolejny wyjazd polskich twórców gier niezależnych na jeden z największych i najważniejszych światowych gamejamów - Nordic Game Jam.
W ramach organizowanego po raz trzeci przez Game Industry Conference Polish Invasion, 30 polskich niezależnych twórców gier wybierze się najpierw na Games Week Denmark, następnie odwiedzą biuro duńskiego partnera wyjazdu, firmy Unity.
W wyjazdach na Nordic Game Jam dotychczas uczestniczyli twórcy tytułów takich jak McPixel czy SUPERHOT - jednych z najważniejszych tytułów indie i propagatorów kategorii gier indie na całym świecie. Patronat medialny LifeTube nad wyjazdem na Polish Invasion pomoże rozpromować dokonania polskich twórców niezależnych nie tylko pośród branży gamingowej w kraju, ale także dużo szerszego audytorium polskich graczy gier komputerowych.

Współprace z influencerami gamingowymi już dawno wyszły poza ramy ich kanałów na YouTubie, Facebooku czy Instragramie. Firmy takie jak Komputronik, Asus czy Acer od dłuższego już czasu angażują twórców gamingowych i zapraszają ich do spotkań z fanami na wydarzeniach takich jak IEM, PGA czy OVF.

Weteranami takich wydarzeń są  Ziemniak, Seto i Tivolt - którzy regulanie obecni są na stoiskach firmy Komputronik, gdzie przyciagają setki fanów do wspólnej zabawy

- tłumaczy Michał Kołodziej, head of gaming w LifeTube.

Ziemniak, Tivolt i GrabaGra należą do LifeTube - największej sieci wielokanałowej YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie. W razie pytań - prosimy o kontakt.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LifeTube LOGO

grafika | 11,2 KB

Pobierz
GrabaGra.png

grafika | 67,6 KB

Pobierz
Tivolt.jpg

grafika | 113 KB

Pobierz
Ziemniak.jpg

grafika | 31,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Dlaczego nie każdy może być YouTuberem?

Bardzo często podczas spotkań z Twórcami, czy w kierowanych do nich wiadomościach pada pytanie o to, jak osiągnąć sukces na YouTube. Z pewnością nie istnieje jedna, uniwersalna recepta. Możemy jednak mówić o pewnych cechach osobowości, czy zestawie umiejętności, które ułatwiają profesjonalną działalność na tej platformie. Co każdy youtuber umieć powinien?