YouTuberzy uczą młodych finansów i kodowania. "Na YouTube jest miejsce na jakościowe, odpowiedzialne treści"

Kopiuj tekst

YouTuberzy uczą młodych finansów i kodowania. "Na YouTube jest miejsce na jakościowe, odpowiedzialne treści"

Opublikowany

Ziemniak, Kaluch - twórcy należący do działu Gaming w LifeTube - uczą młodych kodowania i finansów. Z kolei GrabaGra promuje tworzenie gier.

Współprace YouTuberów z Ministerstwem Finansów i Ministerstwem Cyfryzacji to nowa jakość w serwisie. To pokazuje, że globalna platforma jest znakomitym miejscem to publikowania jakościowych, odpowiedzialnych treści. 

Ogromnie cieszą nas takie współprace, jak te zrealizowane z państwowymi instytucjami. Widać, że Ministerstwa Finansów i Cyfryzacji, chcą iść z duchem czasu i wierzą w influencer marketing. Nasi twórcy - i my wszyscy - jesteśmy dumni, że możemy szerzyć wartościową wiedzę wśród młodych ludzi i tworzyć jakościowe materiały

- mówi Michał Kołodziej, head of gaming w LifeTube.

Oto, jakie projekty prowadzą w tej chwili twórcy:

1. Ziemniak dla Ministerstwa Finansów

Projekt “Finansoaktywni. Misja: Uczciwie płacę podatki” to program edukacyjny dla uczniów i nauczycieli gimnazjów. Dlaczego płacimy podatki i co dzięki nim zyskujemy? Jakie są ich rodzaje? Czym jest zjawisko szarej strefy i jaki ma wpływ na nasze codzienne życie?.
Ministerstwo Finansów zaprosiło do współpracy Ziemniaka, by wytłumaczył swoim fanom, w jaki sposób mogą zacząć nagrywać swoje pierwsze filmy - wywiady, sondaże, wystąpienia publiczne czy wreszcie, jak stworzyć swój kanał na YouTubie.

Finansoaktywnii. Misja: Uczciwie płacę podatki

https://finansoaktywni.pl/

Uczniowie tworzą swoje własne filmy i wysyłają je do kapituły konkrusowej, która wspólnie z Ziemniakiem wybierze kilka najciekawszych projektów, które zostaną pokazane na gali finałowej i warszatach filmowych prowadzonych przez Ziemniaka.


🎥 JAK NAGRAĆ FILM NA YOUTUBE? - kompendium wiedzy - YouTube

Więcej info o konkursie: https://finansoaktywni.pl/o-konkursie/ Wiele osób do mnie pisze z pytaniami o podstawy nagrywania filmów. Jakie parametry dobrać, ja...

2. Kaluch dla Ministerstwa Cyfryzacji

W akcję z Ministerstwem Cyfryzacji zaangażowaliśmy trzech twórców, w tym Kalucha, który swoim nienagannym wizerunkiem podjął się promocji programowania oraz kodowania wśród Polskiej młodzieży. Kaluch stworzył w sumie 3 odcinki, w których podejmuje się tego wyzwania jednocześnie promując godzinę kodowania (hour of code). 

Wyniki przebiły nasze założenia prawie dwukrotnie! Materiały na kanale Kalucha osiągnęły ponad 715 000 wyświetleń i dalej rosną

- mówi Michał Kołodziej, head of gaming w LifeTube.

CZY KALUCH WAGARUJE?! Q&A + KONKURS! - YouTube

★Podobał się odcinek lub nie? Zostaw ocenę! :D ►KONKURS - STRONY: ✸GODZINA KODOWANIA: http://koduj.gov.pl/ ✸SCRATCH - tu robicie swoje prace: https://scratch...

GRAM W GRY WIDZÓW! - YouTube

★Podobał się odcinek lub nie? Zostaw ocenę! :D ►PRZYDATNE STRONY: ✸GODZINA KODOWANIA: http://koduj.gov.pl/projekty/godzina-kodowania/ ✸SCRATCH - tu możecie s...

WIKI TWORZY WŁASNY MINECRAFT?! - YouTube

★Podobał się odcinek lub nie? Zostaw ocenę! :D ►►►Fejsbuk- : https://www.facebook.com/kaaluch/ ♥♥ Kanał WIKI - http://bit.ly/297ZzRq ► snap: kaliabg ►MORDECZ...

3. GrabaGra - Relacja z Nordic Game Jam we współpracy z Game Industry Conference 

Wraz z Game Industry Conference, Fundacją Indie Games Polska, Instytutem im. Adama Mickiewicza i Ambasadą Rzeczypospolitej Polskiej w Kopenhadze twórca gamingowy GrabaGra będzie relacjonował kolejny wyjazd polskich twórców gier niezależnych na jeden z największych i najważniejszych światowych gamejamów - Nordic Game Jam.
W ramach organizowanego po raz trzeci przez Game Industry Conference Polish Invasion, 30 polskich niezależnych twórców gier wybierze się najpierw na Games Week Denmark, następnie odwiedzą biuro duńskiego partnera wyjazdu, firmy Unity.
W wyjazdach na Nordic Game Jam dotychczas uczestniczyli twórcy tytułów takich jak McPixel czy SUPERHOT - jednych z najważniejszych tytułów indie i propagatorów kategorii gier indie na całym świecie. Patronat medialny LifeTube nad wyjazdem na Polish Invasion pomoże rozpromować dokonania polskich twórców niezależnych nie tylko pośród branży gamingowej w kraju, ale także dużo szerszego audytorium polskich graczy gier komputerowych.

Współprace z influencerami gamingowymi już dawno wyszły poza ramy ich kanałów na YouTubie, Facebooku czy Instragramie. Firmy takie jak Komputronik, Asus czy Acer od dłuższego już czasu angażują twórców gamingowych i zapraszają ich do spotkań z fanami na wydarzeniach takich jak IEM, PGA czy OVF.

Weteranami takich wydarzeń są  Ziemniak, Seto i Tivolt - którzy regulanie obecni są na stoiskach firmy Komputronik, gdzie przyciagają setki fanów do wspólnej zabawy

- tłumaczy Michał Kołodziej, head of gaming w LifeTube.

Ziemniak, Tivolt i GrabaGra należą do LifeTube - największej sieci wielokanałowej YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie. W razie pytań - prosimy o kontakt.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LifeTube LOGO

grafika | 11,2 KB

Pobierz
GrabaGra.png

grafika | 67,6 KB

Pobierz
Tivolt.jpg

grafika | 113 KB

Pobierz
Ziemniak.jpg

grafika | 31,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

temu

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

Dlaczego nie każdy może być YouTuberem?

Bardzo często podczas spotkań z Twórcami, czy w kierowanych do nich wiadomościach pada pytanie o to, jak osiągnąć sukces na YouTube. Z pewnością nie istnieje jedna, uniwersalna recepta. Możemy jednak mówić o pewnych cechach osobowości, czy zestawie umiejętności, które ułatwiają profesjonalną działalność na tej platformie. Co każdy youtuber umieć powinien?