YouTube inwestuje we własne treści, Facebook zanurza się w wirtualną rzeczywistość, IAB przygląda się wydatkom na reklamy internetowe 

YouTube inwestuje we własne treści, Facebook zanurza się w wirtualną rzeczywistość, IAB przygląda się wydatkom na reklamy internetowe 

Opublikowany

Zapraszamy na kolejną dawkę branżowych newsów! 

YouTube angażuje do współpracy celebrytów 

Jak zapowiedziała CEO YouTube, Susan Wojcicki, na platformie pojawią się nowe programy rozrywkowe z udziałem amerykańskich gwiazd, m.in. Katy Perry, Ellen DeGeneres, czy Demi Levato. Decyzja o inwestycji we własne treści jest związana między innymi z rosnącą popularnością takich podmiotów jak Netflix czy Hulu. Produkcja programów będzie w całości finansowana z wyświetlanych przy nich reklam.

Czytaj więcej >>> 
Facebook inwestuje w wirtualną rzeczywistość 

Portal zapowiedział wprowadzenie nowej aplikacji - Facebook Space, dzięki której użytkownicy będą mogli komunikować się w wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja jest obecnie w trakcie testów. W tej samej wirtualnej przestrzeni może spotkać się maksymalnie trzech znajomych. Każdy z nich reprezentowany jest przez avatar, wyglądem przypominający danego użytkownika. Jakie wrażenia robi nowa forma komunikacji?

Czytaj więcej >>>
Rosną wydatki na reklamy internetowe 

Jak podaje IAB Polska, wydatki na reklamy internetowe wyniosły w ubiegłym roku 3,62 mld zł. To aż o 14% więcej niż w roku poprzednim. Najsilniejszy wzrost odnotowano w inwestycjach na reklamy mobilne, które zwiększyły się o 64%. Taka sytuacja nie dziwi ekspertów, którzy podkreślają, że wyniki badań wyraźnie pokazują, jak reklamodawcy podążają za obserwowanymi od kilku lat trendami.

Czytaj więcej >>>

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

LifeTube partnerem strategicznym festiwalu See Bloggers

22-23 lipca bieżącego roku, w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się największe wydarzenie dla Twórców internetowych w Polsce – See Bloggers. W festiwalu uczestniczyć będzie grupa influencerów zrzeszonych w LifeTube, sieci , która została partnerem wydarzenia.