LifeTube partnerem strategicznym festiwalu See Bloggers

LifeTube partnerem strategicznym festiwalu See Bloggers

Opublikowany

22-23 lipca bieżącego roku, w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się największe wydarzenie dla Twórców internetowych w Polsce – See Bloggers. W festiwalu uczestniczyć będzie grupa influencerów zrzeszonych w LifeTube, sieci , która została partnerem wydarzenia.

See Bloggers to festiwal, który co roku przyciąga rzesze Twórców internetowych i osób zainteresowanych rozwojem sektora influencerów w Polsce. W 2016 roku, w IV edycji wydarzenia, wzięło udział ponad 1200 uczestników. Tegoroczna odsłona już teraz cieszy się ogromnym zainteresowaniem i zapowiada się wyjątkowo ciekawie. Organizatorzy zaplanowali szereg aktywności – prelekcje, warsztaty, panele dyskusyjne, a wszystko z udziałem ludzi, którzy podbijają serca polskich internautów.

Z każdą kolejna edycją See Bloggers podnosimy poprzeczkę. W tym roku przygotowaliśmy atrakcje dla Twórców internetowych, m.in. warsztaty i spotkania w ramach 12 stref  – od gotowania przez design i parenting, aż po gaming i motoryzację. Kładziemy również bardzo duży nacisk na rozwój kanałów na YouTube i promowanie treści video

 – mówi Jakub Zając, jeden z organizatorów See Bloggers i współautor bloga fashionable.com.pl

LifeTube, sieć wielokanałowa YouTube, zrzeszająca kilkuset influencerów, wspiera wydarzenie i angażuje do udziału Twórców, z którymi na co dzień współpracuje przy różnego rodzaju projektach. W lipcu, w Gdyni pojawią się, między innymi: Wapniak, EMCE, Tivolt, Ziemniak, Łukasz Jakóbiak, magik Y oraz Szparagi. Twórcy zdradzą, za co kochają swoją pracę i przyjrzą się bliżej tematowi współpracy marek z influencerami. Dodatkowo wezmą udział w speed datingu! Uczestnicy, za pomocą specjalnej aplikacji, będą mieli możliwość umówienia się na krótkie spotkania z poszczególnymi prelegentami i zadania im nurtujących ich pytań.

Cieszymy się, że jako LifeTube możemy uczestniczyć w SeeBloggers. Chcemy być wszędzie tam, gdzie mówi się o influencer marketingu! Chcemy pokazywać branży i klientom, jak ważne – a przede wszystkim skuteczne – jest komunikowanie się z odbiorcami w otoczeniu Twórców internetowych. W lipcu w Gdyni zamierzamy stawić się dużą ekipą razem z influencerami zrzeszonymi w naszej sieci

– komentuje Łukasz Głombicki, szef komunikacji w LifeTube

Szczegółowy program wydarzenia będzie dostępny niebawem na seebloggers.pl. Tam również można rejestrować się na festiwal! 

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
SeeBloggers_Twórcy (1).png

grafika | 4,93 MB

Pobierz
SeeBloggers_Twórcy (2).png

grafika | 2,2 MB

Pobierz
SeeBloggers (2).jpg

grafika | 877 KB

Pobierz
SeeBloggers (1).jpg

grafika | 370 KB

Pobierz
SeeBloggers (3).jpg

grafika | 338 KB

Pobierz
SeeBloggers (1).png

grafika | 33,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.