LifeTube partnerem strategicznym festiwalu See Bloggers

LifeTube partnerem strategicznym festiwalu See Bloggers

Opublikowany

22-23 lipca bieżącego roku, w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się największe wydarzenie dla Twórców internetowych w Polsce – See Bloggers. W festiwalu uczestniczyć będzie grupa influencerów zrzeszonych w LifeTube, sieci , która została partnerem wydarzenia.

See Bloggers to festiwal, który co roku przyciąga rzesze Twórców internetowych i osób zainteresowanych rozwojem sektora influencerów w Polsce. W 2016 roku, w IV edycji wydarzenia, wzięło udział ponad 1200 uczestników. Tegoroczna odsłona już teraz cieszy się ogromnym zainteresowaniem i zapowiada się wyjątkowo ciekawie. Organizatorzy zaplanowali szereg aktywności – prelekcje, warsztaty, panele dyskusyjne, a wszystko z udziałem ludzi, którzy podbijają serca polskich internautów.

Z każdą kolejna edycją See Bloggers podnosimy poprzeczkę. W tym roku przygotowaliśmy atrakcje dla Twórców internetowych, m.in. warsztaty i spotkania w ramach 12 stref  – od gotowania przez design i parenting, aż po gaming i motoryzację. Kładziemy również bardzo duży nacisk na rozwój kanałów na YouTube i promowanie treści video

 – mówi Jakub Zając, jeden z organizatorów See Bloggers i współautor bloga fashionable.com.pl

LifeTube, sieć wielokanałowa YouTube, zrzeszająca kilkuset influencerów, wspiera wydarzenie i angażuje do udziału Twórców, z którymi na co dzień współpracuje przy różnego rodzaju projektach. W lipcu, w Gdyni pojawią się, między innymi: Wapniak, EMCE, Tivolt, Ziemniak, Łukasz Jakóbiak, magik Y oraz Szparagi. Twórcy zdradzą, za co kochają swoją pracę i przyjrzą się bliżej tematowi współpracy marek z influencerami. Dodatkowo wezmą udział w speed datingu! Uczestnicy, za pomocą specjalnej aplikacji, będą mieli możliwość umówienia się na krótkie spotkania z poszczególnymi prelegentami i zadania im nurtujących ich pytań.

Cieszymy się, że jako LifeTube możemy uczestniczyć w SeeBloggers. Chcemy być wszędzie tam, gdzie mówi się o influencer marketingu! Chcemy pokazywać branży i klientom, jak ważne – a przede wszystkim skuteczne – jest komunikowanie się z odbiorcami w otoczeniu Twórców internetowych. W lipcu w Gdyni zamierzamy stawić się dużą ekipą razem z influencerami zrzeszonymi w naszej sieci

– komentuje Łukasz Głombicki, szef komunikacji w LifeTube

Szczegółowy program wydarzenia będzie dostępny niebawem na seebloggers.pl. Tam również można rejestrować się na festiwal! 

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
SeeBloggers_Twórcy (1).png

grafika | 4,93 MB

Pobierz
SeeBloggers_Twórcy (2).png

grafika | 2,2 MB

Pobierz
SeeBloggers (2).jpg

grafika | 877 KB

Pobierz
SeeBloggers (1).jpg

grafika | 370 KB

Pobierz
SeeBloggers (3).jpg

grafika | 338 KB

Pobierz
SeeBloggers (1).png

grafika | 33,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.