LifeTube partnerem strategicznym festiwalu See Bloggers

Kopiuj tekst

LifeTube partnerem strategicznym festiwalu See Bloggers

Opublikowany

22-23 lipca bieżącego roku, w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się największe wydarzenie dla Twórców internetowych w Polsce – See Bloggers. W festiwalu uczestniczyć będzie grupa influencerów zrzeszonych w LifeTube, sieci , która została partnerem wydarzenia.

See Bloggers to festiwal, który co roku przyciąga rzesze Twórców internetowych i osób zainteresowanych rozwojem sektora influencerów w Polsce. W 2016 roku, w IV edycji wydarzenia, wzięło udział ponad 1200 uczestników. Tegoroczna odsłona już teraz cieszy się ogromnym zainteresowaniem i zapowiada się wyjątkowo ciekawie. Organizatorzy zaplanowali szereg aktywności – prelekcje, warsztaty, panele dyskusyjne, a wszystko z udziałem ludzi, którzy podbijają serca polskich internautów.

Z każdą kolejna edycją See Bloggers podnosimy poprzeczkę. W tym roku przygotowaliśmy atrakcje dla Twórców internetowych, m.in. warsztaty i spotkania w ramach 12 stref  – od gotowania przez design i parenting, aż po gaming i motoryzację. Kładziemy również bardzo duży nacisk na rozwój kanałów na YouTube i promowanie treści video

 – mówi Jakub Zając, jeden z organizatorów See Bloggers i współautor bloga fashionable.com.pl

LifeTube, sieć wielokanałowa YouTube, zrzeszająca kilkuset influencerów, wspiera wydarzenie i angażuje do udziału Twórców, z którymi na co dzień współpracuje przy różnego rodzaju projektach. W lipcu, w Gdyni pojawią się, między innymi: Wapniak, EMCE, Tivolt, Ziemniak, Łukasz Jakóbiak, magik Y oraz Szparagi. Twórcy zdradzą, za co kochają swoją pracę i przyjrzą się bliżej tematowi współpracy marek z influencerami. Dodatkowo wezmą udział w speed datingu! Uczestnicy, za pomocą specjalnej aplikacji, będą mieli możliwość umówienia się na krótkie spotkania z poszczególnymi prelegentami i zadania im nurtujących ich pytań.

Cieszymy się, że jako LifeTube możemy uczestniczyć w SeeBloggers. Chcemy być wszędzie tam, gdzie mówi się o influencer marketingu! Chcemy pokazywać branży i klientom, jak ważne – a przede wszystkim skuteczne – jest komunikowanie się z odbiorcami w otoczeniu Twórców internetowych. W lipcu w Gdyni zamierzamy stawić się dużą ekipą razem z influencerami zrzeszonymi w naszej sieci

– komentuje Łukasz Głombicki, szef komunikacji w LifeTube

Szczegółowy program wydarzenia będzie dostępny niebawem na seebloggers.pl. Tam również można rejestrować się na festiwal! 

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
SeeBloggers_Twórcy (1).png

grafika | 4,93 MB

Pobierz
SeeBloggers_Twórcy (2).png

grafika | 2,2 MB

Pobierz
SeeBloggers (2).jpg

grafika | 877 KB

Pobierz
SeeBloggers (1).jpg

grafika | 370 KB

Pobierz
SeeBloggers (3).jpg

grafika | 338 KB

Pobierz
SeeBloggers (1).png

grafika | 33,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

temu

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

YouTube liczy złote przyciski, Snapchat odnotowuje straty, a Facebook wprowadza nowy algorytm

Zapraszamy na kolejną dawkę branżowych newsów!