LifeTube partnerem strategicznym festiwalu See Bloggers

Kopiuj tekst

LifeTube partnerem strategicznym festiwalu See Bloggers

Opublikowany

22-23 lipca bieżącego roku, w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się największe wydarzenie dla Twórców internetowych w Polsce – See Bloggers. W festiwalu uczestniczyć będzie grupa influencerów zrzeszonych w LifeTube, sieci , która została partnerem wydarzenia.

See Bloggers to festiwal, który co roku przyciąga rzesze Twórców internetowych i osób zainteresowanych rozwojem sektora influencerów w Polsce. W 2016 roku, w IV edycji wydarzenia, wzięło udział ponad 1200 uczestników. Tegoroczna odsłona już teraz cieszy się ogromnym zainteresowaniem i zapowiada się wyjątkowo ciekawie. Organizatorzy zaplanowali szereg aktywności – prelekcje, warsztaty, panele dyskusyjne, a wszystko z udziałem ludzi, którzy podbijają serca polskich internautów.

Z każdą kolejna edycją See Bloggers podnosimy poprzeczkę. W tym roku przygotowaliśmy atrakcje dla Twórców internetowych, m.in. warsztaty i spotkania w ramach 12 stref  – od gotowania przez design i parenting, aż po gaming i motoryzację. Kładziemy również bardzo duży nacisk na rozwój kanałów na YouTube i promowanie treści video

 – mówi Jakub Zając, jeden z organizatorów See Bloggers i współautor bloga fashionable.com.pl

LifeTube, sieć wielokanałowa YouTube, zrzeszająca kilkuset influencerów, wspiera wydarzenie i angażuje do udziału Twórców, z którymi na co dzień współpracuje przy różnego rodzaju projektach. W lipcu, w Gdyni pojawią się, między innymi: Wapniak, EMCE, Tivolt, Ziemniak, Łukasz Jakóbiak, magik Y oraz Szparagi. Twórcy zdradzą, za co kochają swoją pracę i przyjrzą się bliżej tematowi współpracy marek z influencerami. Dodatkowo wezmą udział w speed datingu! Uczestnicy, za pomocą specjalnej aplikacji, będą mieli możliwość umówienia się na krótkie spotkania z poszczególnymi prelegentami i zadania im nurtujących ich pytań.

Cieszymy się, że jako LifeTube możemy uczestniczyć w SeeBloggers. Chcemy być wszędzie tam, gdzie mówi się o influencer marketingu! Chcemy pokazywać branży i klientom, jak ważne – a przede wszystkim skuteczne – jest komunikowanie się z odbiorcami w otoczeniu Twórców internetowych. W lipcu w Gdyni zamierzamy stawić się dużą ekipą razem z influencerami zrzeszonymi w naszej sieci

– komentuje Łukasz Głombicki, szef komunikacji w LifeTube

Szczegółowy program wydarzenia będzie dostępny niebawem na seebloggers.pl. Tam również można rejestrować się na festiwal! 

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
SeeBloggers_Twórcy (1).png

grafika | 4,93 MB

Pobierz
SeeBloggers_Twórcy (2).png

grafika | 2,2 MB

Pobierz
SeeBloggers (2).jpg

grafika | 877 KB

Pobierz
SeeBloggers (1).jpg

grafika | 370 KB

Pobierz
SeeBloggers (3).jpg

grafika | 338 KB

Pobierz
SeeBloggers (1).png

grafika | 33,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

YouTube liczy złote przyciski, Snapchat odnotowuje straty, a Facebook wprowadza nowy algorytm

Zapraszamy na kolejną dawkę branżowych newsów!