Startuję z blogiem o LifeTube! [CO U NAS]

Startuję z blogiem o LifeTube! [CO U NAS]

- Komunikaty prasowe to nie wszystko - pomyślałem sobie ostatnio i zdecydowałem, że będę pisał bloga. Bo dużo się u nas dzieje, nie wszystko wysyłamy do mediów, nie wszystkim się chwalimy, a jednak rzeczy są to ciekawe. Poza tym zawsze chciałem zostać wpływowym blogerem*.

Ale o czym ten blog?! - zapytacie. Będę tutaj pisał o wszystkim, co ciekawego dzieje się w LifeTube, jak się tutaj pracuje, kto co robi, czym się zajmujemy itp. Z jednej strony będę na bieżąco informował o najważniejszych projektach w firmie, a z drugiej pokazywał trochę luźniejszych rzeczy od kuchni :)

Na przykład takie, że w naszym ogrodzie gościliśmy Łukasza Grassa i ekipę Business Insider Polska 

Premiera "Na czasie" w środę o 14:00)

Albo, że w piątek mieliśmy firmowego grilla :)

No to... Co u nas?

Kilka razy w tygodniu przygotowujemy dla Was różne treści. Blog to dobre miejsce, żeby to uporządkować :)

Poniedziałek: Prasówka od Weroniki

Część z Was na pewno wie, ale gwoli porządku :) Co poniedziałek Weronika Wyrzykowska z mojego zespołu przygotowuje dla Was najciekawsze newsy z branży. Wszystkie prasówki możecie znaleźć tutaj >>>

Wtorek: Instagram Takeover

Wczoraj rozpoczęliśmy LifeTube Instagram Takeover - na naszym kanale na Insta pojawił się Patryk z Kameralnie i to on przez cały dzień prowadził relację na Stories i publikował posty! Co tydzień - we wtorki - kolejni twórcy z LifeTube'a będą przejmować nasze konto i... robić, co tylko chcą :)

Zobacz więcej na naszym insta >>>

Środa: Blog [CO U NAS]

No właśnie, w środę BĘDĘ SIĘ BARDZO STARAAAAAŁ publikować notki na blogu :) O czym one będą, już pisałem. W kolejnych chciałbym Wam przedstawić nasz team, pokazać i opowiedzieć, kto czym się zajmuje. Bo na przykład nasz dział produkcji  bardzo intensywnie pracuje ostatnio nad ukończeniem remontu w naszym LifeTube'owym studiu wideo! Studio jest dostępne dla twórców, którzy z nami pracują. 
Studio to nie wszystko, cała firma pracuje nad kilkoma mega dużymi projektami, ale na razie cichosza! Nic nie mogę więcej zdradzić!

Czwartek: Facebook Live 

Studio już prawie gotowe, więc wracamy z zapraszaniem twórców na sesje Q&A na żywo na naszym profilu na Facebooku >>> Kto wystąpi w czwartek? Niespodzianka! Na razie nic nie powiem :)

Piątek: #underconstruction

*taki żarcik. Chociaż rzeczywiście chciałem, ale to dlatego, że za dużo (albo za mało!) czasu spędzam z Góreckim.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Busem Przez Świat ruszają w podróż przez 3 Ameryki i szukają chętnych!

Autorzy bloga i vloga “Busem Przez Świat” w lipcu tego roku wyruszają w kolejną podróż - Busem przez 3 Ameryki. Swoim kolorowym busem odwiedzili już ponad 50 państw na 5 kontynentach, ale wyprawa przez 3 Ameryki będzie największą podróżą w historii ich projektu.  
LifeTube udowadnia, że kampanie z influencerami działają i chwali się wynikami [LICZBY]

28 tysięcy złotych - tyle średnio marki wydają na jednego twórcę w jednej kampanii w 2017 roku - między innymi tego można było dowiedzieć się podczas konferencji LifeTube Inspirations. - Influencer marketing działa i mamy na to dowody - mówi prezes LifeTube Paweł Stano. 
Łukasz Głombicki nowym szefem komunikacji w LifeTube

Pierwszego lutego Łukasz Głombicki obejmie stanowisko szefa komunikacji w LifeTube - największej sieci wielokanałowej YouTube (MCN) w regionie Europy Środkowo- Wschodniej . Do jego obowiązków należeć będzie całość działań komunikacyjnych, media relations, działania marketingowe oraz nadzór nad organizacją eventów. 
Dlaczego nie każdy może być YouTuberem?

Bardzo często podczas spotkań z Twórcami, czy w kierowanych do nich wiadomościach pada pytanie o to, jak osiągnąć sukces na YouTube. Z pewnością nie istnieje jedna, uniwersalna recepta. Możemy jednak mówić o pewnych cechach osobowości, czy zestawie umiejętności, które ułatwiają profesjonalną działalność na tej platformie. Co każdy youtuber umieć powinien?

LifeTube z nowym działem strategii i kreacji. Na pokładzie Gabriela Barnat

Wraz z początkiem czerwca br. w LifeTube ruszają prace nowego działu, odpowiedzialnego za tworzenie strategii i kreacji dla powstających projektów. Utworzenie nowego segmentu związane jest z intensywnym rozwojem firmy i chęcią odpowiedzi na potrzeby klientów. Pieczę nad działaniami w tym zakresie sprawować będzie Gabriela Barnat.