Charytatywny McDonald Roulette Challenge od Kameralnie!

Charytatywny McDonald Roulette Challenge od Kameralnie!

Opublikowany

Z okazji Dnia Dziecka Patryk Brzozowski odwiedził jeden z podwarszawskich domów dziecka i podarował jego podopiecznym wyjątkowy prezent!

Jednym z typowych formatów na kanale Kameralnie, prowadzonym przez Patryka Brzozowskiego, jest McDonald Roulette Challenge. W odcinkach z tej serii youtuber odwiedza restauracje McDonald’s i razem ze swoimi gośćmi realizuje identyczne zamówienia, jak poprzedni klienci. Do specjalnego odcinka, przygotowanego z okazji Dnia Dziecka, Patryk zaprosił twórców kanału RIMR TV (Road is my religion), którzy wyjątkowo nie pojawili się na motorach, a w zabytkowym Mitsubishi. Twórcy przyjechali do restauracji McDonald’s, w której złożyli zamówienie o wartości 1000zł! Wszystkie zakupione produkty trafiły do jednego z podwarszawskich domów dziecka.

McDonald's roulette za 1000 zł stał się faktem! To dla mnie szczególne wydarzenie nie tylko ze względu na dużą kwotę, ale - przede wszystkim - ze względu na szczytny cel. Mamy Dzień Dziecka, a to idealny czas na zrealizowanie takiego przedsięwzięcia. Mam nadzieję, że sprawiłem komuś przyjemność

- mówi Patryk Brzozowski. 

Kameralnie MCD 2.jpg
Cała akcja była akcją non-profit. Koszty zostały w całości pokryte przez twórcę kanału Kameralnie.

Kameralnie współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kameralnie MRC (1).jpg

grafika | 1,56 MB

Pobierz
Kameralnie MRC (2).jpg

grafika | 1,04 MB

Pobierz
Kameralnie.jpg

grafika | 98,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.