Charytatywny McDonald Roulette Challenge od Kameralnie!

Kopiuj tekst

Charytatywny McDonald Roulette Challenge od Kameralnie!

Opublikowany

Z okazji Dnia Dziecka Patryk Brzozowski odwiedził jeden z podwarszawskich domów dziecka i podarował jego podopiecznym wyjątkowy prezent!

Jednym z typowych formatów na kanale Kameralnie, prowadzonym przez Patryka Brzozowskiego, jest McDonald Roulette Challenge. W odcinkach z tej serii youtuber odwiedza restauracje McDonald’s i razem ze swoimi gośćmi realizuje identyczne zamówienia, jak poprzedni klienci. Do specjalnego odcinka, przygotowanego z okazji Dnia Dziecka, Patryk zaprosił twórców kanału RIMR TV (Road is my religion), którzy wyjątkowo nie pojawili się na motorach, a w zabytkowym Mitsubishi. Twórcy przyjechali do restauracji McDonald’s, w której złożyli zamówienie o wartości 1000zł! Wszystkie zakupione produkty trafiły do jednego z podwarszawskich domów dziecka.

McDonald's roulette za 1000 zł stał się faktem! To dla mnie szczególne wydarzenie nie tylko ze względu na dużą kwotę, ale - przede wszystkim - ze względu na szczytny cel. Mamy Dzień Dziecka, a to idealny czas na zrealizowanie takiego przedsięwzięcia. Mam nadzieję, że sprawiłem komuś przyjemność

- mówi Patryk Brzozowski. 

Kameralnie MCD 2.jpg
Cała akcja była akcją non-profit. Koszty zostały w całości pokryte przez twórcę kanału Kameralnie.

Kameralnie współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kameralnie MRC (1).jpg

grafika | 1,56 MB

Pobierz
Kameralnie MRC (2).jpg

grafika | 1,04 MB

Pobierz
Kameralnie.jpg

grafika | 98,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!
Na początku był Rafał i Sławek. Zaraz potem ponad pół miliona stałych widzów na YouTube. LifeTube wita na pokładzie Grupę Filmową Darwin!

temu

G.F. Darwin dołączają do LifeTube - największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie. Sieć będzie odpowiedzialna m.in. za koordynowanie współprac twórców z markami, sprzedaż kampanii reklamowych na kanale i we wszystkich mediach społecznościowych Grupy oraz zapewnienie twórcom wsparcia managerskiego i technicznego.

Nowa odsłona Skype’a, Millenialsi przebadani, YouTube walczy o reklamodaców

Co warto przeczytać?