Charytatywny McDonald Roulette Challenge od Kameralnie!

Charytatywny McDonald Roulette Challenge od Kameralnie!

Opublikowany

Z okazji Dnia Dziecka Patryk Brzozowski odwiedził jeden z podwarszawskich domów dziecka i podarował jego podopiecznym wyjątkowy prezent!

Jednym z typowych formatów na kanale Kameralnie, prowadzonym przez Patryka Brzozowskiego, jest McDonald Roulette Challenge. W odcinkach z tej serii youtuber odwiedza restauracje McDonald’s i razem ze swoimi gośćmi realizuje identyczne zamówienia, jak poprzedni klienci. Do specjalnego odcinka, przygotowanego z okazji Dnia Dziecka, Patryk zaprosił twórców kanału RIMR TV (Road is my religion), którzy wyjątkowo nie pojawili się na motorach, a w zabytkowym Mitsubishi. Twórcy przyjechali do restauracji McDonald’s, w której złożyli zamówienie o wartości 1000zł! Wszystkie zakupione produkty trafiły do jednego z podwarszawskich domów dziecka.

McDonald's roulette za 1000 zł stał się faktem! To dla mnie szczególne wydarzenie nie tylko ze względu na dużą kwotę, ale - przede wszystkim - ze względu na szczytny cel. Mamy Dzień Dziecka, a to idealny czas na zrealizowanie takiego przedsięwzięcia. Mam nadzieję, że sprawiłem komuś przyjemność

- mówi Patryk Brzozowski. 

Kameralnie MCD 2.jpg
Cała akcja była akcją non-profit. Koszty zostały w całości pokryte przez twórcę kanału Kameralnie.

Kameralnie współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kameralnie MRC (1).jpg

grafika | 1,56 MB

Pobierz
Kameralnie MRC (2).jpg

grafika | 1,04 MB

Pobierz
Kameralnie.jpg

grafika | 98,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Nowa odsłona Skype’a, Millenialsi przebadani, YouTube walczy o reklamodaców

Co warto przeczytać?