Charytatywny McDonald Roulette Challenge od Kameralnie!

Charytatywny McDonald Roulette Challenge od Kameralnie!

Opublikowany

Z okazji Dnia Dziecka Patryk Brzozowski odwiedził jeden z podwarszawskich domów dziecka i podarował jego podopiecznym wyjątkowy prezent!

Jednym z typowych formatów na kanale Kameralnie, prowadzonym przez Patryka Brzozowskiego, jest McDonald Roulette Challenge. W odcinkach z tej serii youtuber odwiedza restauracje McDonald’s i razem ze swoimi gośćmi realizuje identyczne zamówienia, jak poprzedni klienci. Do specjalnego odcinka, przygotowanego z okazji Dnia Dziecka, Patryk zaprosił twórców kanału RIMR TV (Road is my religion), którzy wyjątkowo nie pojawili się na motorach, a w zabytkowym Mitsubishi. Twórcy przyjechali do restauracji McDonald’s, w której złożyli zamówienie o wartości 1000zł! Wszystkie zakupione produkty trafiły do jednego z podwarszawskich domów dziecka.

McDonald's roulette za 1000 zł stał się faktem! To dla mnie szczególne wydarzenie nie tylko ze względu na dużą kwotę, ale - przede wszystkim - ze względu na szczytny cel. Mamy Dzień Dziecka, a to idealny czas na zrealizowanie takiego przedsięwzięcia. Mam nadzieję, że sprawiłem komuś przyjemność

- mówi Patryk Brzozowski. 

Kameralnie MCD 2.jpg
Cała akcja była akcją non-profit. Koszty zostały w całości pokryte przez twórcę kanału Kameralnie.

Kameralnie współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kameralnie MRC (1).jpg

grafika | 1,56 MB

Pobierz
Kameralnie MRC (2).jpg

grafika | 1,04 MB

Pobierz
Kameralnie.jpg

grafika | 98,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

temu

Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.