Charytatywny McDonald Roulette Challenge od Kameralnie!

Kopiuj tekst

Charytatywny McDonald Roulette Challenge od Kameralnie!

Opublikowany

Z okazji Dnia Dziecka Patryk Brzozowski odwiedził jeden z podwarszawskich domów dziecka i podarował jego podopiecznym wyjątkowy prezent!

Jednym z typowych formatów na kanale Kameralnie, prowadzonym przez Patryka Brzozowskiego, jest McDonald Roulette Challenge. W odcinkach z tej serii youtuber odwiedza restauracje McDonald’s i razem ze swoimi gośćmi realizuje identyczne zamówienia, jak poprzedni klienci. Do specjalnego odcinka, przygotowanego z okazji Dnia Dziecka, Patryk zaprosił twórców kanału RIMR TV (Road is my religion), którzy wyjątkowo nie pojawili się na motorach, a w zabytkowym Mitsubishi. Twórcy przyjechali do restauracji McDonald’s, w której złożyli zamówienie o wartości 1000zł! Wszystkie zakupione produkty trafiły do jednego z podwarszawskich domów dziecka.

McDonald's roulette za 1000 zł stał się faktem! To dla mnie szczególne wydarzenie nie tylko ze względu na dużą kwotę, ale - przede wszystkim - ze względu na szczytny cel. Mamy Dzień Dziecka, a to idealny czas na zrealizowanie takiego przedsięwzięcia. Mam nadzieję, że sprawiłem komuś przyjemność

- mówi Patryk Brzozowski. 

Kameralnie MCD 2.jpg
Cała akcja była akcją non-profit. Koszty zostały w całości pokryte przez twórcę kanału Kameralnie.

Kameralnie współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kameralnie MRC (1).jpg

grafika | 1,56 MB

Pobierz
Kameralnie MRC (2).jpg

grafika | 1,04 MB

Pobierz
Kameralnie.jpg

grafika | 98,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

temu

Pierwsza taka realizacja na polskim YouTube! Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, znane z popularnego kanału Szparagi (prawie milion subskrypcji), wyprodukowały krótkometrażowy musical. Produkcja miała premierę 15 października i już zdobyła ponad pół miliona wyświetleń!
Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

temu

Łukasz Jakóbiak, twórca znany z youtube’owego talk-show 20m2, rusza z nowym cyklem wywiadów. Pierwsza z rozmów trafiła do sieci zaledwie kilka dni temu, a już zachwyciła tysiące internautów. Odcinek specjalny 20m2 “Tak minęło życie”, którego bohaterką jest 89-letnia Krystyna Krawczyk - pensjonariuszka domu opieki, w którym odbywa się wywiad - to zapowiedź rozmów ze zwykłymi ludźmi o niezwykłym życiorysie. Nie zabraknie dyskusji o radości i lękach, z jakimi mierzymy się na co dzień. Jednak nie forma wywiadów będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w internecie pojawi się talk-show, w którym najważniejszy będzie zwykły człowiek.
Ogromna popularność, wielkie pieniądze i status gwiazd Internetu. W ten weekend najpopularniejsi YouTuberzy spotkają się z fanami na największym święcie rozrywki w Polsce T-Mobile Warsaw Games Week / LifeTube Video Fest 2017

temu

Już 13 października rozpocznie się LifeTube Video Fest - największe spotkanie influencerów YouTube i ich fanów. LifeTube - największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie, organizator imprezy - po raz 4. chce pokazać, że youtuberzy najlepiej angażują swoich odbiorców i przyciągają tłumy. W tym roku, w związku z połączeniem sił z T-Mobile Warsaw Games Week, wielkie święto rozrywki potrwa 3 dni. 
YouTuberzy, koncerty, gry i e-sport. Wielkie Święto Rozrywki T-Mobile Warsaw Games Week / LifeTube Video Fest 2017 już w ten weekend!

temu

Największe święto YouTube w Polsce powraca! W tym roku najpopularniejsi youtuberzy i ich fani spotkają się 13 i 14 października na LifeTube Video Fest w hali EXPO XXI w Warszawie. Wydarzenie połączone jest z T-Mobile Warsaw Games Week, który potrwa od 13 do 15 października. Uczestnicy mogą liczyć na koncerty, konkursy, ogromną strefę gier planszowych i setki atrakcji związanych z najnowszymi grami wideo. 

Nowa odsłona Skype’a, Millenialsi przebadani, YouTube walczy o reklamodaców

Co warto przeczytać?