Nieprzygotowani z MILIONEM subów!

Kopiuj tekst

Nieprzygotowani z MILIONEM subów!

Nieprzygotowani z MILIONEM subów!

Opublikowany

Milion subskrybentów w ciągu 7 miesięcy? Nieprzygotowani - produkowani przez Abstrachuje, udowadniają, że to jak najbardziej możliwe! Oto, za co pokochali ich widzowie?

Premiera pierwszego polskiego serialu na YouTube -  „Nieprzygotowani” okazała się wielkim sukcesem –  w ciągu miesiąca kanał zasubskrybowało ponad 436 tys. użytkowników. Dziś znajdziemy tam 29 odcinków z serii - a każdy z nich liczy od 1,5 mln do prawie 5 milionów wyświetleń (pierwszy odcinek to aż 4,8 mln!). Po siedmiu miesiącach działalności Nieprzygotowani mogą pochwalić się okrągłym milionem stałych widzów!

W czym tkwi sukces Nieprzygotowanych?

Nieprzygotowani to niecodzienny format na polskim YouTube. Jest to w pełni profesjonalny serial z fabułą i sztywną ramówką. Nad jego produkcją pracuje cała ekipa -  reżyser, scenarzysta, operatorzy i montażyści. W role głównych postaci wcielają się młodzi aktorzy.
Regularna emisja kolejnych odcinków sprawia, że widzowie w każdą środę o 17 z niecierpliwością czekają przed ekranami komputerów, czy urządzeń mobilnych na kolejny odcinek. Berkowski, Mariola, Agata, Hubert, Gruby i Maja to grupa przyjaciół z jednego z warszawskich liceów. W każdym odcinku możemy śledzić ich losy - sukcesy, niepowodzenia, zawody miłosne i często skomplikowane relacje z rodzicami i rówieśnikami.
Tematy przewodnie poszczególnych epizodów przyciągają młodą widownię, która utożsamia się z bohaterami i przywiązuje się do nich. Prócz miliona subskrybentów skupionych wokół kanału na YouTube, Nieprzygotowani gromadzą także 165 tys. grupę followersów na Instagramie.  

Potencjał zauważany przez marki

Nowoczesne podejście do realizacji takiego formatu to zdecydowana przewaga “Nieprzygotowanych” nad serialami telewizyjnymi

- mówi Robert Pasut, jeden z twórców kanału.

- Stawiamy na profesjonalną produkcję, wysoką jakość materiałów i autentyczność, którą uzyskujemy między innymi dzięki rezygnacji z czterech ścian studia, na rzecz prawdziwych lokacji. Grupa aktorów, z którą stale współpracujemy, podbija serca widzów, a także reklamodawców, którzy coraz chętniej podejmują z nami współpracę, dostrzegając nie tylko ogromne zasięgi, ale także wyjątkowo pozytywny odbiór publikowanych materiałów - dodaje Pasut.
Na współpracę z “Nieprzygotowanymi” zdecydowały się już m.in. takie marki jak: Android Pay, Złote Tarasy i Alcatel. W trakcie realizacji jest też projekt dla jednej z polskich marek biżuteryjnych.
Za stworzenie Nieprzygotowanych odpowiadają Robert Pasut, Rafał Masny i Cezary Jóźwik, znani przede wszystkim jako Abstrachuje. Ich pierwszy kanał powstał w 2012 roku i po 4 latach działalności jest obecnie jednym z największych i najpopularniejszych kanałów na polskim YouTube (ponad 2,7 mln subskrybentów). Abstrachuje są nie tylko najbardziej rozpoznawalnymi gwiazdami internetu, ale także autorytetami w branży wideo on-line i konsultantami dla największych marek, które edukują w temacie dotarcia do millenialsów oraz tworzenia autentycznych i angażujących treści.

Nieprzygotowani i Abstrachuje współpracują z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 360 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 48 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
nieprzygotowani.jpg

grafika | 1,57 MB

Pobierz
Abstrachuje.jpg

grafika | 367 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

temu

Pierwsza taka realizacja na polskim YouTube! Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, znane z popularnego kanału Szparagi (prawie milion subskrypcji), wyprodukowały krótkometrażowy musical. Produkcja miała premierę 15 października i już zdobyła ponad pół miliona wyświetleń!
Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

temu

Łukasz Jakóbiak, twórca znany z youtube’owego talk-show 20m2, rusza z nowym cyklem wywiadów. Pierwsza z rozmów trafiła do sieci zaledwie kilka dni temu, a już zachwyciła tysiące internautów. Odcinek specjalny 20m2 “Tak minęło życie”, którego bohaterką jest 89-letnia Krystyna Krawczyk - pensjonariuszka domu opieki, w którym odbywa się wywiad - to zapowiedź rozmów ze zwykłymi ludźmi o niezwykłym życiorysie. Nie zabraknie dyskusji o radości i lękach, z jakimi mierzymy się na co dzień. Jednak nie forma wywiadów będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w internecie pojawi się talk-show, w którym najważniejszy będzie zwykły człowiek.
Ogromna popularność, wielkie pieniądze i status gwiazd Internetu. W ten weekend najpopularniejsi YouTuberzy spotkają się z fanami na największym święcie rozrywki w Polsce T-Mobile Warsaw Games Week / LifeTube Video Fest 2017

temu

Już 13 października rozpocznie się LifeTube Video Fest - największe spotkanie influencerów YouTube i ich fanów. LifeTube - największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie, organizator imprezy - po raz 4. chce pokazać, że youtuberzy najlepiej angażują swoich odbiorców i przyciągają tłumy. W tym roku, w związku z połączeniem sił z T-Mobile Warsaw Games Week, wielkie święto rozrywki potrwa 3 dni. 
YouTuberzy, koncerty, gry i e-sport. Wielkie Święto Rozrywki T-Mobile Warsaw Games Week / LifeTube Video Fest 2017 już w ten weekend!

temu

Największe święto YouTube w Polsce powraca! W tym roku najpopularniejsi youtuberzy i ich fani spotkają się 13 i 14 października na LifeTube Video Fest w hali EXPO XXI w Warszawie. Wydarzenie połączone jest z T-Mobile Warsaw Games Week, który potrwa od 13 do 15 października. Uczestnicy mogą liczyć na koncerty, konkursy, ogromną strefę gier planszowych i setki atrakcji związanych z najnowszymi grami wideo. 

Czego nie wiecie o esporcie i gamingu?

Jaki wpływ na branżę marketingową ma rosnący sektor esportu i gamingu? Jakie, nowe możliwości daje ten trend markom? Dowiecie się podczas Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum już 13 czerwca!