Czego nie wiecie o esporcie i gamingu?

Czego nie wiecie o esporcie i gamingu?

Opublikowany

Jaki wpływ na branżę marketingową ma rosnący sektor esportu i gamingu? Jakie, nowe możliwości daje ten trend markom? Dowiecie się podczas Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum już 13 czerwca!

Organizatorami wydarzenia są dom mediowy Mediacom oraz Maciej "sawik" Sawicki, dziennikarz i ekspert zajmujący się sportami elektronicznymi. Wydarzenie jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie branży marketingowej esportem i gamingiem. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do pracowników działów marketingu, domów mediowych i agencji reklamowych. Event odbędzie się w warszawskim Studiu Las.

Podczas konferencji przedstawimy wiele perspektyw z których można patrzeć na esport. Gamingiem i sportami elektronicznymi są bowiem zainteresowane bardzo zróżnicowane grupy odbiorców. Jedną z nich są podmioty poszukujące możliwości inwestowania  w gaming i esport. To firmy spoza sektora, które dopiero niedawno zaczęły dostrzegać potencjał w tym obszarze. To również agencje reklamowe i domy mediowe od których klienci oczekują wdrożeń z obszaru esportu, ale po stronie agencji często brakuje wiedzy w tym zakresie. Z drugiej strony chcemy edukować młode osoby, które już działają w esporcie. To grupa świetnych, utalentowanych osób, którym esport daje ogromne możliwości. To co teraz jest dla nich tylko hobby wkrótce może stać się pracą. To oni będą decydować o tym jak rozwijać się będzie branża esportowa i gamingowa w Polsce


- komentuje Maciej Sawicki

Organizatorzy zaplanowali 2 sceny: jedna z nich poświęcona zostanie zagadnieniom z obszaru marketingu, inwestycji w esport i współpracy ze streamerami i drużynami. W prelekcjach wezmą udział przedstawiciele domów mediowych, agencji reklamowych, gamingowych i mediów. Druga scena poświęcona będzie na zagadnienia esportowe. W prelekcjach i panelach udział wezmą właściciele i menedżerowie drużyn esportowych, trenerzy, a także profesjonalni zawodnicy.
Udział w konferencji potwierdzili m.in.:

Michał Sobolewski - dyrektor marketingu B2C Play
Viktor Wanli - twórca i CEO Kinguin
Włodek Markowicz - Youtuber, jeden z twórców vloga "Lekko Stronniczy".
Ziemowit Ryś - kierownik marketingu w Centralnym Ośrodku Sportu
Bartek Jędrychowski - Współzałożyciel Gamekit

LifeTube, największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej, jest patronem wydarzenia.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Logo_white.png

grafika | 71,2 KB

Pobierz
Logo_pink.png

grafika | 70,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.