Czego nie wiecie o esporcie i gamingu?

Czego nie wiecie o esporcie i gamingu?

Opublikowany

Jaki wpływ na branżę marketingową ma rosnący sektor esportu i gamingu? Jakie, nowe możliwości daje ten trend markom? Dowiecie się podczas Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum już 13 czerwca!

Organizatorami wydarzenia są dom mediowy Mediacom oraz Maciej "sawik" Sawicki, dziennikarz i ekspert zajmujący się sportami elektronicznymi. Wydarzenie jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie branży marketingowej esportem i gamingiem. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do pracowników działów marketingu, domów mediowych i agencji reklamowych. Event odbędzie się w warszawskim Studiu Las.

Podczas konferencji przedstawimy wiele perspektyw z których można patrzeć na esport. Gamingiem i sportami elektronicznymi są bowiem zainteresowane bardzo zróżnicowane grupy odbiorców. Jedną z nich są podmioty poszukujące możliwości inwestowania  w gaming i esport. To firmy spoza sektora, które dopiero niedawno zaczęły dostrzegać potencjał w tym obszarze. To również agencje reklamowe i domy mediowe od których klienci oczekują wdrożeń z obszaru esportu, ale po stronie agencji często brakuje wiedzy w tym zakresie. Z drugiej strony chcemy edukować młode osoby, które już działają w esporcie. To grupa świetnych, utalentowanych osób, którym esport daje ogromne możliwości. To co teraz jest dla nich tylko hobby wkrótce może stać się pracą. To oni będą decydować o tym jak rozwijać się będzie branża esportowa i gamingowa w Polsce


- komentuje Maciej Sawicki

Organizatorzy zaplanowali 2 sceny: jedna z nich poświęcona zostanie zagadnieniom z obszaru marketingu, inwestycji w esport i współpracy ze streamerami i drużynami. W prelekcjach wezmą udział przedstawiciele domów mediowych, agencji reklamowych, gamingowych i mediów. Druga scena poświęcona będzie na zagadnienia esportowe. W prelekcjach i panelach udział wezmą właściciele i menedżerowie drużyn esportowych, trenerzy, a także profesjonalni zawodnicy.
Udział w konferencji potwierdzili m.in.:

Michał Sobolewski - dyrektor marketingu B2C Play
Viktor Wanli - twórca i CEO Kinguin
Włodek Markowicz - Youtuber, jeden z twórców vloga "Lekko Stronniczy".
Ziemowit Ryś - kierownik marketingu w Centralnym Ośrodku Sportu
Bartek Jędrychowski - Współzałożyciel Gamekit

LifeTube, największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej, jest patronem wydarzenia.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Logo_white.png

grafika | 71,2 KB

Pobierz
Logo_pink.png

grafika | 70,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Google raportuje, Snapchat inwestuje w startup, a Rosjanie kupują lajki w automatach

Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów!