Czego nie wiecie o esporcie i gamingu?

Czego nie wiecie o esporcie i gamingu?

Opublikowany

Jaki wpływ na branżę marketingową ma rosnący sektor esportu i gamingu? Jakie, nowe możliwości daje ten trend markom? Dowiecie się podczas Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum już 13 czerwca!

Organizatorami wydarzenia są dom mediowy Mediacom oraz Maciej "sawik" Sawicki, dziennikarz i ekspert zajmujący się sportami elektronicznymi. Wydarzenie jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie branży marketingowej esportem i gamingiem. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do pracowników działów marketingu, domów mediowych i agencji reklamowych. Event odbędzie się w warszawskim Studiu Las.

Podczas konferencji przedstawimy wiele perspektyw z których można patrzeć na esport. Gamingiem i sportami elektronicznymi są bowiem zainteresowane bardzo zróżnicowane grupy odbiorców. Jedną z nich są podmioty poszukujące możliwości inwestowania  w gaming i esport. To firmy spoza sektora, które dopiero niedawno zaczęły dostrzegać potencjał w tym obszarze. To również agencje reklamowe i domy mediowe od których klienci oczekują wdrożeń z obszaru esportu, ale po stronie agencji często brakuje wiedzy w tym zakresie. Z drugiej strony chcemy edukować młode osoby, które już działają w esporcie. To grupa świetnych, utalentowanych osób, którym esport daje ogromne możliwości. To co teraz jest dla nich tylko hobby wkrótce może stać się pracą. To oni będą decydować o tym jak rozwijać się będzie branża esportowa i gamingowa w Polsce


- komentuje Maciej Sawicki

Organizatorzy zaplanowali 2 sceny: jedna z nich poświęcona zostanie zagadnieniom z obszaru marketingu, inwestycji w esport i współpracy ze streamerami i drużynami. W prelekcjach wezmą udział przedstawiciele domów mediowych, agencji reklamowych, gamingowych i mediów. Druga scena poświęcona będzie na zagadnienia esportowe. W prelekcjach i panelach udział wezmą właściciele i menedżerowie drużyn esportowych, trenerzy, a także profesjonalni zawodnicy.
Udział w konferencji potwierdzili m.in.:

Michał Sobolewski - dyrektor marketingu B2C Play
Viktor Wanli - twórca i CEO Kinguin
Włodek Markowicz - Youtuber, jeden z twórców vloga "Lekko Stronniczy".
Ziemowit Ryś - kierownik marketingu w Centralnym Ośrodku Sportu
Bartek Jędrychowski - Współzałożyciel Gamekit

LifeTube, największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej, jest patronem wydarzenia.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Logo_white.png

grafika | 71,2 KB

Pobierz
Logo_pink.png

grafika | 70,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!
Na początku był Rafał i Sławek. Zaraz potem ponad pół miliona stałych widzów na YouTube. LifeTube wita na pokładzie Grupę Filmową Darwin!

temu

G.F. Darwin dołączają do LifeTube - największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie. Sieć będzie odpowiedzialna m.in. za koordynowanie współprac twórców z markami, sprzedaż kampanii reklamowych na kanale i we wszystkich mediach społecznościowych Grupy oraz zapewnienie twórcom wsparcia managerskiego i technicznego.

Google raportuje, Snapchat inwestuje w startup, a Rosjanie kupują lajki w automatach

Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów!