To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]
To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]

To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]

Opublikowany

Nowy odcinek Studia Konesera już na kanale Samsung Polska!

W Studiu Konesera pojawił się kolejny gość! Charyzmatyczny gospodarz, Jakub Dębski znany przede wszystkim jako DEM3000, odbył dość niezręczną rozmowę z Michałem Milowiczem. Jeśli też macie czasem problem z łączeniem faktów, to obejrzyjcie koniecznie nowy odcinek!
W projekcie Studio Konesera DEM3000 prezentuje swoim gościom usługi dostępne w Samsung Smart TV. Studio odwiedzili do tej pory: Grzegorz Krychowiak, Adam Woronowicz i Jarosław Boberek. Kampania jest przykładem dobrego dopasowania Twórcy do marki. DEM3000 płynnie porusza się w jej świecie, buduje narrację w charakterystyczny dla siebie sposób i z właściwym sobie poczuciem humoru, który świetnie znają jego widzowie. Projekt realizowany jest przez agencję VML we współpracy z LifeTube.

Zobacz odcinek z Michałem Milowiczem!

Zobacz pozostałe odcinki! 

DEM3000 współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 360 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 48 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

1,5 miliarda użytkowników YT i wsparcie dla treści VR, trendy okiem Facebooka i zmiany na Insta [PRASÓWKA]

YouTube, Facebook i Instagram - to główne tematy Prasówki LifeTube'a w tym tygodniu.