To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]
To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]

To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]

Opublikowany

Nowy odcinek Studia Konesera już na kanale Samsung Polska!

W Studiu Konesera pojawił się kolejny gość! Charyzmatyczny gospodarz, Jakub Dębski znany przede wszystkim jako DEM3000, odbył dość niezręczną rozmowę z Michałem Milowiczem. Jeśli też macie czasem problem z łączeniem faktów, to obejrzyjcie koniecznie nowy odcinek!
W projekcie Studio Konesera DEM3000 prezentuje swoim gościom usługi dostępne w Samsung Smart TV. Studio odwiedzili do tej pory: Grzegorz Krychowiak, Adam Woronowicz i Jarosław Boberek. Kampania jest przykładem dobrego dopasowania Twórcy do marki. DEM3000 płynnie porusza się w jej świecie, buduje narrację w charakterystyczny dla siebie sposób i z właściwym sobie poczuciem humoru, który świetnie znają jego widzowie. Projekt realizowany jest przez agencję VML we współpracy z LifeTube.

Zobacz odcinek z Michałem Milowiczem!

Zobacz pozostałe odcinki! 

DEM3000 współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 360 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 48 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

1,5 miliarda użytkowników YT i wsparcie dla treści VR, trendy okiem Facebooka i zmiany na Insta [PRASÓWKA]

YouTube, Facebook i Instagram - to główne tematy Prasówki LifeTube'a w tym tygodniu.