To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]
To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]

To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]

Opublikowany

Nowy odcinek Studia Konesera już na kanale Samsung Polska!

W Studiu Konesera pojawił się kolejny gość! Charyzmatyczny gospodarz, Jakub Dębski znany przede wszystkim jako DEM3000, odbył dość niezręczną rozmowę z Michałem Milowiczem. Jeśli też macie czasem problem z łączeniem faktów, to obejrzyjcie koniecznie nowy odcinek!
W projekcie Studio Konesera DEM3000 prezentuje swoim gościom usługi dostępne w Samsung Smart TV. Studio odwiedzili do tej pory: Grzegorz Krychowiak, Adam Woronowicz i Jarosław Boberek. Kampania jest przykładem dobrego dopasowania Twórcy do marki. DEM3000 płynnie porusza się w jej świecie, buduje narrację w charakterystyczny dla siebie sposób i z właściwym sobie poczuciem humoru, który świetnie znają jego widzowie. Projekt realizowany jest przez agencję VML we współpracy z LifeTube.

Zobacz odcinek z Michałem Milowiczem!

Zobacz pozostałe odcinki! 

DEM3000 współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 360 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 48 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

1,5 miliarda użytkowników YT i wsparcie dla treści VR, trendy okiem Facebooka i zmiany na Insta [PRASÓWKA]

YouTube, Facebook i Instagram - to główne tematy Prasówki LifeTube'a w tym tygodniu.