To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]
To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]

To najlepsze, co zobaczysz dzisiaj w sieci. [Studio Konesera odc. 4]

Opublikowany

Nowy odcinek Studia Konesera już na kanale Samsung Polska!

W Studiu Konesera pojawił się kolejny gość! Charyzmatyczny gospodarz, Jakub Dębski znany przede wszystkim jako DEM3000, odbył dość niezręczną rozmowę z Michałem Milowiczem. Jeśli też macie czasem problem z łączeniem faktów, to obejrzyjcie koniecznie nowy odcinek!
W projekcie Studio Konesera DEM3000 prezentuje swoim gościom usługi dostępne w Samsung Smart TV. Studio odwiedzili do tej pory: Grzegorz Krychowiak, Adam Woronowicz i Jarosław Boberek. Kampania jest przykładem dobrego dopasowania Twórcy do marki. DEM3000 płynnie porusza się w jej świecie, buduje narrację w charakterystyczny dla siebie sposób i z właściwym sobie poczuciem humoru, który świetnie znają jego widzowie. Projekt realizowany jest przez agencję VML we współpracy z LifeTube.

Zobacz odcinek z Michałem Milowiczem!

Zobacz pozostałe odcinki! 

DEM3000 współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 360 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 48 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

temu

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

1,5 miliarda użytkowników YT i wsparcie dla treści VR, trendy okiem Facebooka i zmiany na Insta [PRASÓWKA]

YouTube, Facebook i Instagram - to główne tematy Prasówki LifeTube'a w tym tygodniu.