YouTube'owa kapsuła czasu, monetyzacja Messengera i Explore Feed na Facebooku

YouTube'owa kapsuła czasu, monetyzacja Messengera i Explore Feed na Facebooku

Opublikowany

Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów!

Reklamy w aplikacji Messenger 

Facebook zdecydował się na monetyzację Messengera. Po fazie testowej globalna oferta reklamowa, dotycząca tego komunikatora, obejmuje też polski rynek. W pierwszej kolejności dostępne będą reklamy w kampaniach, mających na celu zwiększenie ruchu lub konwersji. Lista obsługiwanych celów reklamowych będzie się sukcesywnie wydłużać. Nowa powierzchnia reklamowa, to dla reklamodawców znaczny wzrost możliwości dotarcia do potencjalnych odbiorców.

Czytaj więcej >>> 
YouTube'owa kapsuła czasu

YouTube ma już ponad 12 lat i na pewno większość jego użytkowników nie pamięta, jak wyglądała strona główna serwisu w 2005 czy 2008 roku. Dzięki opublikowanemu niedawno filmowi, można w łatwy sposób przenieść się w czasie i prześledzić wszystkie zmiany - od prostej wyszukiwarki do bogatej w funkcje platformy.

Czytaj więcej >>> 
Explore Feed w fazie testów

Część użytkowników Facebooka w wersji mobilnej ma już okazję testować nową funkcję w serwisie - Explore Feed. Nowa funkcjonalność ma za zadanie rozszerzyć zakres treści, które pojawiają się na naszym News Feedzie. Aplikacja zasugeruje nam, które informacje ze świata (artykuły, filmy, grafiki) mogą nas zainteresować. Materiały będą wybierane w oparciu o dotychczasowe preferencje danego użytkownika, a więc np. na podstawie polubień i udostępnień z poziomu aplikacji.  

Czytaj więcej >>> 

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 380 Twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 50 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 380 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Redukcja narzędzi na YouTube, facebookowe grupy i rosnąca siła wideo na mobile 

Cotygodniowa dawka wiedzy!