Redukcja narzędzi na YouTube, facebookowe grupy i rosnąca siła wideo na mobile 

Redukcja narzędzi na YouTube, facebookowe grupy i rosnąca siła wideo na mobile 

Opublikowany

Cotygodniowa dawka wiedzy!

Facebook silniej angażuje użytkowników

Administratorzy stron na Facebooku mogą tworzyć wewnętrzne grupy dedykowane konkretnym tematom i zagadnieniom. Testowana od kwietnia br. funkcja została udostępniona globalnie, z uwzględnieniem polskiej wersji serwisu. Nowości mają na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników, którzy mogą komunikować się w grupach skupiających ludzi o podobnych zainteresowaniach. Taki zabieg ma m.in. dać markom możliwość zbudowania lojalnej grupy odbiorców.

Czytaj więcej >>> 
Konsumpcja wideo na mobile wzrośnie w przyszłym roku o nawet 25 proc. 

Jak wynika z raportu Recode, w 2018 roku globalne wydatki na reklamę wideo na mobile wzrosną o 49% do około 18 miliardów dolarów. Trend ten będzie się utrzymywał w kolejnych latach. Zmiany te wynikają z przewidywań, że w przyszłym roku ogólna konsumpcja wideo na urządzeniach stacjonarnych znacząco spanie, a na smartfonach i tabletach wzrośnie o ok. 25%. Odbiorcy będą oglądać wideo online na urządzaniach mobilnych średnio 36 minut dziennie, a na komputerach jedynie 19 minut.

Czytaj więcej >>> 
Z YouTube znika Video Editor i Photo Slideshow Creator 

Serwis oferuje użytkownikom szereg darmowych funkcji wspomagających proces tworzenia wideo. Do tej pory były wśród nich m.in. edytor wideo i narzędzie do tworzenia pokazu slajdów. Okazuje się jednak, że większość twórców wybiera zewnętrzne programy, w związku z czym, dwa wyżej wspomniane znikną z platformy. Użytkownicy, którzy prowadzą obecnie projekty za pośrednictwem tych edytorów mają czas na ich zamknięcie do września br. Jednocześnie YouTube zapowiada, że chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom twórców i niebawem wprowadzeni nowych funkcjonalności.

Czytaj więcej >>>

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 380 Twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 50 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 380 mln wyświetleń miesięcznie.

Udostępnij

Kamil Bolek Dyrektorem Marketingu w LifeTube

Kamil Bolek, dotychczas Head of Communication w indaHash, od 1 sierpnia obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Marketingu w LifeTube - największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za marketing i PR.