Kamil Bolek Dyrektorem Marketingu w LifeTube
Kamil Bolek Dyrektorem Marketingu w LifeTube

Kamil Bolek Dyrektorem Marketingu w LifeTube

Opublikowany

Kamil Bolek, dotychczas Head of Communication w indaHash, od 1 sierpnia obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Marketingu w LifeTube - największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za marketing i PR.

Kamil Bolek w LifeTube zajmie się komunikacją b2b oraz strategicznym wsparciem działań sprzedażowych firmy. Swoje doświadczenie z zakresu influencer marketingu wykorzystywać będzie m.in. do edukacji rynku reklamowego, co w dłuższej perspektywie zwiększy efektywność i usprawni proces tworzenia kampanii z digital infleuncerami.

W LifeTube stawiamy przede wszystkim na stały rozwój i sukcesywne poszerzanie wachlarza naszych kompetencji. Rozbudowa zespołu i tworzenie jego wyspecjalizowanych segmentów, jak i tworzenie zupełnie nowych produktów to zadania, na które kładziemy duży nacisk. Niedawno komunikowaliśmy otwarcie działu strategii i kreacji, a już teraz możemy pochwalić się obecnością nowego dyrektora marketingu na pokładzie. Jestem przekonany, że Kamil, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu będzie dużym wsparciem dla firmy i bardzo się cieszę na tę współpracę

- komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube

Bolek z branżą związany jest od 2010 roku. Ostatnio pełnił funkcję Head of Communication w indaHash. Od 2014 roku związany jest z LifeTube - najpierw jako Strategic Planner, później PR & Brand Manager, obecnie jako Dyrektor Marketingu. Jest ekspertem w zakresie wideo i influencer marketingu, prelegentem wielu konferencji branżowych, autorem artykułów eksperckich, trenerem i wykładowcą.
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej. Reprezentuje topowych twórców internetowych, których materiały wideo generują blisko 400 mln wyświetleń miesięcznie. Markom umożliwia współpracę z ponad 380 najlepszymi influencerami o ogromnym potencjale ponad 50 mln subskrypcji.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LIFETUBE_logo.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Kamil Bolek.jpg

grafika | 63,2 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.