Kamil Bolek Dyrektorem Marketingu w LifeTube
Kamil Bolek Dyrektorem Marketingu w LifeTube

Kamil Bolek Dyrektorem Marketingu w LifeTube

Opublikowany

Kamil Bolek, dotychczas Head of Communication w indaHash, od 1 sierpnia obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Marketingu w LifeTube - największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za marketing i PR.

Kamil Bolek w LifeTube zajmie się komunikacją b2b oraz strategicznym wsparciem działań sprzedażowych firmy. Swoje doświadczenie z zakresu influencer marketingu wykorzystywać będzie m.in. do edukacji rynku reklamowego, co w dłuższej perspektywie zwiększy efektywność i usprawni proces tworzenia kampanii z digital infleuncerami.

W LifeTube stawiamy przede wszystkim na stały rozwój i sukcesywne poszerzanie wachlarza naszych kompetencji. Rozbudowa zespołu i tworzenie jego wyspecjalizowanych segmentów, jak i tworzenie zupełnie nowych produktów to zadania, na które kładziemy duży nacisk. Niedawno komunikowaliśmy otwarcie działu strategii i kreacji, a już teraz możemy pochwalić się obecnością nowego dyrektora marketingu na pokładzie. Jestem przekonany, że Kamil, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu będzie dużym wsparciem dla firmy i bardzo się cieszę na tę współpracę

- komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube

Bolek z branżą związany jest od 2010 roku. Ostatnio pełnił funkcję Head of Communication w indaHash. Od 2014 roku związany jest z LifeTube - najpierw jako Strategic Planner, później PR & Brand Manager, obecnie jako Dyrektor Marketingu. Jest ekspertem w zakresie wideo i influencer marketingu, prelegentem wielu konferencji branżowych, autorem artykułów eksperckich, trenerem i wykładowcą.
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej. Reprezentuje topowych twórców internetowych, których materiały wideo generują blisko 400 mln wyświetleń miesięcznie. Markom umożliwia współpracę z ponad 380 najlepszymi influencerami o ogromnym potencjale ponad 50 mln subskrypcji.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LIFETUBE_logo.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Kamil Bolek.jpg

grafika | 63,2 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

temu

Łukasz Jakóbiak, twórca znany z youtube’owego talk-show 20m2, rusza z nowym cyklem wywiadów. Pierwsza z rozmów trafiła do sieci zaledwie kilka dni temu, a już zachwyciła tysiące internautów. Odcinek specjalny 20m2 “Tak minęło życie”, którego bohaterką jest 89-letnia Krystyna Krawczyk - pensjonariuszka domu opieki, w którym odbywa się wywiad - to zapowiedź rozmów ze zwykłymi ludźmi o niezwykłym życiorysie. Nie zabraknie dyskusji o radości i lękach, z jakimi mierzymy się na co dzień. Jednak nie forma wywiadów będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w internecie pojawi się talk-show, w którym najważniejszy będzie zwykły człowiek.
Ogromna popularność, wielkie pieniądze i status gwiazd Internetu. W ten weekend najpopularniejsi YouTuberzy spotkają się z fanami na największym święcie rozrywki w Polsce T-Mobile Warsaw Games Week / LifeTube Video Fest 2017

temu

Już 13 października rozpocznie się LifeTube Video Fest - największe spotkanie influencerów YouTube i ich fanów. LifeTube - największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie, organizator imprezy - po raz 4. chce pokazać, że youtuberzy najlepiej angażują swoich odbiorców i przyciągają tłumy. W tym roku, w związku z połączeniem sił z T-Mobile Warsaw Games Week, wielkie święto rozrywki potrwa 3 dni. 
YouTuberzy, koncerty, gry i e-sport. Wielkie Święto Rozrywki T-Mobile Warsaw Games Week / LifeTube Video Fest 2017 już w ten weekend!

temu

Największe święto YouTube w Polsce powraca! W tym roku najpopularniejsi youtuberzy i ich fani spotkają się 13 i 14 października na LifeTube Video Fest w hali EXPO XXI w Warszawie. Wydarzenie połączone jest z T-Mobile Warsaw Games Week, który potrwa od 13 do 15 października. Uczestnicy mogą liczyć na koncerty, konkursy, ogromną strefę gier planszowych i setki atrakcji związanych z najnowszymi grami wideo. 
Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

temu

Youtuber Maciej "Wapniak" Wapiński sprzedał w swoim Personalnym ICO ponad 950 tyś tokenów o nazwie "WapniakCoin" [WAP] na sumę ponad 110 tyś zł.

Jak dostać się na youtube'owy szczyt?

Zgodnie z obietnicą udostępniamy prezentację, którą obejrzeć mogli uczestnicy drugiego dnia konferencji See Bloggers!