Kamil Bolek Dyrektorem Marketingu w LifeTube
Kamil Bolek Dyrektorem Marketingu w LifeTube

Kamil Bolek Dyrektorem Marketingu w LifeTube

Opublikowany

Kamil Bolek, dotychczas Head of Communication w indaHash, od 1 sierpnia obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Marketingu w LifeTube - największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za marketing i PR.

Kamil Bolek w LifeTube zajmie się komunikacją b2b oraz strategicznym wsparciem działań sprzedażowych firmy. Swoje doświadczenie z zakresu influencer marketingu wykorzystywać będzie m.in. do edukacji rynku reklamowego, co w dłuższej perspektywie zwiększy efektywność i usprawni proces tworzenia kampanii z digital infleuncerami.

W LifeTube stawiamy przede wszystkim na stały rozwój i sukcesywne poszerzanie wachlarza naszych kompetencji. Rozbudowa zespołu i tworzenie jego wyspecjalizowanych segmentów, jak i tworzenie zupełnie nowych produktów to zadania, na które kładziemy duży nacisk. Niedawno komunikowaliśmy otwarcie działu strategii i kreacji, a już teraz możemy pochwalić się obecnością nowego dyrektora marketingu na pokładzie. Jestem przekonany, że Kamil, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu będzie dużym wsparciem dla firmy i bardzo się cieszę na tę współpracę

- komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube

Bolek z branżą związany jest od 2010 roku. Ostatnio pełnił funkcję Head of Communication w indaHash. Od 2014 roku związany jest z LifeTube - najpierw jako Strategic Planner, później PR & Brand Manager, obecnie jako Dyrektor Marketingu. Jest ekspertem w zakresie wideo i influencer marketingu, prelegentem wielu konferencji branżowych, autorem artykułów eksperckich, trenerem i wykładowcą.
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej. Reprezentuje topowych twórców internetowych, których materiały wideo generują blisko 400 mln wyświetleń miesięcznie. Markom umożliwia współpracę z ponad 380 najlepszymi influencerami o ogromnym potencjale ponad 50 mln subskrypcji.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LIFETUBE_logo.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Kamil Bolek.jpg

grafika | 63,2 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Jak dostać się na youtube'owy szczyt?

Zgodnie z obietnicą udostępniamy prezentację, którą obejrzeć mogli uczestnicy drugiego dnia konferencji See Bloggers!