YouTube walczy o streamerów, Instagram testuje nowe funkcje, rośnie grupa 50+ w social mediach [badania]

YouTube walczy o streamerów, Instagram testuje nowe funkcje, rośnie grupa 50+ w social mediach [badania]

Opublikowany

Cotygodniowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów! 

1.  YouTube walczy z Twitchem i usprawnia transmisje live 

YouTube aktywnie walczy o uwagę streamerów, wprowadzając do YouTube LIVE kolejne udoskonalenia. Jednym z nich jest minimalizacja opóźnień do kilku sekund. Dzięki temu osoby prowadzące transmisje na żywo będą mogły porozumiewać się z widzami bez większych zakłóceń. Prócz poprawy jakości dyskusji w trakcie emisji live, YouTube planuje także walczyć z hejterskimi komentarzami. Na czasie nie wypowiedzą się np. osoby blokowane w komentarzach do filmów danego Twórcy. YouTube wprowadza też aktualizacje do aplikacji w systemie iOS i ułatwia prowadzenie transmisji za jej pośrednictwem.

Czytaj więcej >>> 
2. Coraz więcej osób 50+ czerpie informacje z social mediów 

Jak wynika z raportu Pew Research Center, 67 proc. użytkowników internetu w Ameryce czerpie obecnie wiedzę na temat bieżących wydarzeń w dużym stopniu z mediów społecznościowych. To o 5 procent internautów więcej, niż w roku ubiegłym. Wpływ na ten wzrost ma między innymi aktywizacja starszych grup wiekowych. Facebook i YouTube okazują sie być platformami, z których najchętniej korzystają użytkownicy z grupy 50+.

Czytaj więcej >>> 
3.  Z Instagram Stories prosto do Facebook Stories 

Jak donosi Mashable, Instagram testuje nową funkcję łączącą popularne Stories z pokrewną funkcjonalnością na Facebooku. Przeniesienie treści z jednej platformy na drugą miałoby być prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Na razie informacje na temat prowadzonych testów nie zostały potwierdzone.

Czytaj więcej >>>

Obejrzyj film, który kiedyś może uratować Ci życie! 

Film został zrealizowany przez EMCE2 we współpracy i przy wsparciu merytorycznym firmy PZU. W ciągu dwóch miesięcy film uzyskał ponad milion wyświetleń i spotkał się z bardzo pozytywnymi reakcjami widzów. Ważne przesłanie i świetna realizacja - oby więcej takich projektów z markami! 

Udostępnij

Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

Youtuber Maciej "Wapniak" Wapiński sprzedał w swoim Personalnym ICO ponad 950 tyś tokenów o nazwie "WapniakCoin" [WAP] na sumę ponad 110 tyś zł.