Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

Opublikowany

Youtuber Maciej "Wapniak" Wapiński sprzedał w swoim Personalnym ICO ponad 950 tyś tokenów o nazwie "WapniakCoin" [WAP] na sumę ponad 110 tyś zł.

Tokeny Personalne to idea zakładająca, że dzięki technologii Blockchain każdy w łatwy sposób może wygenerować sobie swoją personalną kryptowalutę. Za pomocą takiego mechanizmu np. twórcy internetowi mogą pozyskiwać finansowanie dla swojej działalności. Jest to innowacyjna alternatywa dla serwisów crowdfundingowych, takich jak Patronite czy PolakPotrafi.
Dzięki technologii Blockchain, osoby chcące wspierać swoich ulubionych twórców dostają kryptograficzny token (posiadający wszystkie cechy kryptowaluty). Token ten poza wartością kolekcjonerską może z czasem nabrać na wartości na wolnym rynku wraz ze wzrostem popularności twórcy oraz nowymi zastosowaniami dla jego tokenów

Jestem bardzo dumny z wyników, jakie udało mi się do tej pory osiągnąć. Coraz więcej osób inwestuje w token, a jego wartość wzrosła dwukrotnie w tydzień od emisji. Wokół tokenu tworzy się społeczność, która mam nadzieję będzie z czasem coraz większa.

- komentuje Maciej Wapiński

Dowiedz się więcej o nowym projekcie Wapniaka!

Wapniak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie. 

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

LifeTube Video Fest i T-Mobile Warsaw Games Week łączą siły. Już w październiku odbędzie się wielkie święto rozrywki, jakiego Warszawa nie widziała!

Połączenie sił T-Mobile Warsaw Games Week z LifeTube Video Fest, zaowocuje możliwością uczestnictwa w dwóch imprezach, na które odwiedzający dostaną się w cenie 1 biletu. Właśnie ruszyła ich sprzedaż!