Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

Opublikowany

Youtuber Maciej "Wapniak" Wapiński sprzedał w swoim Personalnym ICO ponad 950 tyś tokenów o nazwie "WapniakCoin" [WAP] na sumę ponad 110 tyś zł.

Tokeny Personalne to idea zakładająca, że dzięki technologii Blockchain każdy w łatwy sposób może wygenerować sobie swoją personalną kryptowalutę. Za pomocą takiego mechanizmu np. twórcy internetowi mogą pozyskiwać finansowanie dla swojej działalności. Jest to innowacyjna alternatywa dla serwisów crowdfundingowych, takich jak Patronite czy PolakPotrafi.
Dzięki technologii Blockchain, osoby chcące wspierać swoich ulubionych twórców dostają kryptograficzny token (posiadający wszystkie cechy kryptowaluty). Token ten poza wartością kolekcjonerską może z czasem nabrać na wartości na wolnym rynku wraz ze wzrostem popularności twórcy oraz nowymi zastosowaniami dla jego tokenów

Jestem bardzo dumny z wyników, jakie udało mi się do tej pory osiągnąć. Coraz więcej osób inwestuje w token, a jego wartość wzrosła dwukrotnie w tydzień od emisji. Wokół tokenu tworzy się społeczność, która mam nadzieję będzie z czasem coraz większa.

- komentuje Maciej Wapiński

Dowiedz się więcej o nowym projekcie Wapniaka!

Wapniak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie. 

Udostępnij

Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

temu

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.

LifeTube Video Fest i T-Mobile Warsaw Games Week łączą siły. Już w październiku odbędzie się wielkie święto rozrywki, jakiego Warszawa nie widziała!

Połączenie sił T-Mobile Warsaw Games Week z LifeTube Video Fest, zaowocuje możliwością uczestnictwa w dwóch imprezach, na które odwiedzający dostaną się w cenie 1 biletu. Właśnie ruszyła ich sprzedaż!