Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

Opublikowany

Youtuber Maciej "Wapniak" Wapiński sprzedał w swoim Personalnym ICO ponad 950 tyś tokenów o nazwie "WapniakCoin" [WAP] na sumę ponad 110 tyś zł.

Tokeny Personalne to idea zakładająca, że dzięki technologii Blockchain każdy w łatwy sposób może wygenerować sobie swoją personalną kryptowalutę. Za pomocą takiego mechanizmu np. twórcy internetowi mogą pozyskiwać finansowanie dla swojej działalności. Jest to innowacyjna alternatywa dla serwisów crowdfundingowych, takich jak Patronite czy PolakPotrafi.
Dzięki technologii Blockchain, osoby chcące wspierać swoich ulubionych twórców dostają kryptograficzny token (posiadający wszystkie cechy kryptowaluty). Token ten poza wartością kolekcjonerską może z czasem nabrać na wartości na wolnym rynku wraz ze wzrostem popularności twórcy oraz nowymi zastosowaniami dla jego tokenów

Jestem bardzo dumny z wyników, jakie udało mi się do tej pory osiągnąć. Coraz więcej osób inwestuje w token, a jego wartość wzrosła dwukrotnie w tydzień od emisji. Wokół tokenu tworzy się społeczność, która mam nadzieję będzie z czasem coraz większa.

- komentuje Maciej Wapiński

Dowiedz się więcej o nowym projekcie Wapniaka!

Wapniak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie. 

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

LifeTube Video Fest i T-Mobile Warsaw Games Week łączą siły. Już w październiku odbędzie się wielkie święto rozrywki, jakiego Warszawa nie widziała!

Połączenie sił T-Mobile Warsaw Games Week z LifeTube Video Fest, zaowocuje możliwością uczestnictwa w dwóch imprezach, na które odwiedzający dostaną się w cenie 1 biletu. Właśnie ruszyła ich sprzedaż!