Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

Opublikowany

Youtuber Maciej "Wapniak" Wapiński sprzedał w swoim Personalnym ICO ponad 950 tyś tokenów o nazwie "WapniakCoin" [WAP] na sumę ponad 110 tyś zł.

Tokeny Personalne to idea zakładająca, że dzięki technologii Blockchain każdy w łatwy sposób może wygenerować sobie swoją personalną kryptowalutę. Za pomocą takiego mechanizmu np. twórcy internetowi mogą pozyskiwać finansowanie dla swojej działalności. Jest to innowacyjna alternatywa dla serwisów crowdfundingowych, takich jak Patronite czy PolakPotrafi.
Dzięki technologii Blockchain, osoby chcące wspierać swoich ulubionych twórców dostają kryptograficzny token (posiadający wszystkie cechy kryptowaluty). Token ten poza wartością kolekcjonerską może z czasem nabrać na wartości na wolnym rynku wraz ze wzrostem popularności twórcy oraz nowymi zastosowaniami dla jego tokenów

Jestem bardzo dumny z wyników, jakie udało mi się do tej pory osiągnąć. Coraz więcej osób inwestuje w token, a jego wartość wzrosła dwukrotnie w tydzień od emisji. Wokół tokenu tworzy się społeczność, która mam nadzieję będzie z czasem coraz większa.

- komentuje Maciej Wapiński

Dowiedz się więcej o nowym projekcie Wapniaka!

Wapniak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie. 

Udostępnij

Powiązane artykuły
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

LifeTube Video Fest i T-Mobile Warsaw Games Week łączą siły. Już w październiku odbędzie się wielkie święto rozrywki, jakiego Warszawa nie widziała!

Połączenie sił T-Mobile Warsaw Games Week z LifeTube Video Fest, zaowocuje możliwością uczestnictwa w dwóch imprezach, na które odwiedzający dostaną się w cenie 1 biletu. Właśnie ruszyła ich sprzedaż!