Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

Wapniak zebrał ponad 110 tys zł, sprzedając imienne tokeny kryptograficzne

Opublikowany

Youtuber Maciej "Wapniak" Wapiński sprzedał w swoim Personalnym ICO ponad 950 tyś tokenów o nazwie "WapniakCoin" [WAP] na sumę ponad 110 tyś zł.

Tokeny Personalne to idea zakładająca, że dzięki technologii Blockchain każdy w łatwy sposób może wygenerować sobie swoją personalną kryptowalutę. Za pomocą takiego mechanizmu np. twórcy internetowi mogą pozyskiwać finansowanie dla swojej działalności. Jest to innowacyjna alternatywa dla serwisów crowdfundingowych, takich jak Patronite czy PolakPotrafi.
Dzięki technologii Blockchain, osoby chcące wspierać swoich ulubionych twórców dostają kryptograficzny token (posiadający wszystkie cechy kryptowaluty). Token ten poza wartością kolekcjonerską może z czasem nabrać na wartości na wolnym rynku wraz ze wzrostem popularności twórcy oraz nowymi zastosowaniami dla jego tokenów

Jestem bardzo dumny z wyników, jakie udało mi się do tej pory osiągnąć. Coraz więcej osób inwestuje w token, a jego wartość wzrosła dwukrotnie w tydzień od emisji. Wokół tokenu tworzy się społeczność, która mam nadzieję będzie z czasem coraz większa.

- komentuje Maciej Wapiński

Dowiedz się więcej o nowym projekcie Wapniaka!

Wapniak współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie. 

Udostępnij

Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.