7 miliardów na reklamę, 72% kobiet na Instagramie i przegląd nowości w social mediach!

7 miliardów na reklamę, 72% kobiet na Instagramie i przegląd nowości w social mediach!

Opublikowany

Przegląd prasowy - podsumowanie ubiegłego tygodnia! 

72 % użytkowników Instagrama to kobiety

Z badań Gemius wynika, że w sierpniu bieżącego roku z Instagrama korzystało 2,1 mln kobiet w Polsce. Łączna liczba użytkowników w minionym miesiącu stanowiła 3 mln. O tym, że polskie internautki kochają te aplikację świadczy również średnia dziennych odwiedzin, która wyniosła 1,4 mln. Dla porównania w przypadku mężczyzn średnia to 225 tys.

Czytaj więcej>>>
Wydatki na reklamę w Polsce wyniosą w 2017 roku 7 miliardów złotych 

Jak informuje agencja Zenith, wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w bieżącym roku o 2,1 proc. i wyniesie 7,05 mld zł. Najszybciej rosną wydatki na reklamę w internecie. W 2017 roku będę one wyższe o 11,8 proc. względem roku ubiegłego. Wraz z liczbą działań w tym obszarze rośnie ich efektywność i jakość. Najwięksi reklamodawcy bardzo chętnie inwestują w segment wideo online. Spada zainteresowanie reklamą radiową oraz reklamą w prasie.

Czytaj więcej>>> 
10 nowości w social mediach 

Facebook testuje reklamy w grupach i dodaje kolorowe komentarze. Instagram zwiększa limit czasowy na stories, wprowadza filtry pogodowe i wypróbowuje przenoszenie stories bezpośrednio na Facebooka. W zestawieniu znajdzie się też coś dla fanów Snapchata. Zobacz przegląd nowinek z social mediów - nowe funkcje i formaty!

Czytaj więcej>>>
Współpraca tygodnia: Jak się efektywnie i szybko uczyć? 

EMCE2 to jeden z najpopularniejszych kanałów edukacyjnych na polskim YouTube. W najnowszym filmie pokazują, jak wykorzystać różne techniki wspomagające szybki proces nauki. Materiał powstał we współpracy z HP.

Udostępnij

Polacy kochają Facebooka, YouTube usuwa płatne kanały, rośnie liczba fanów e-sportu!

Cotygodniowa dawka wiedzy z polskich i zagranicznych mediów !