Nowa funkcja na Twitterze pozwoli zapisywać ciekawe treści, Spectacles debiutują na polskim rynku, a YouTube bada siłę marek osobistych!

Nowa funkcja na Twitterze pozwoli zapisywać ciekawe treści, Spectacles debiutują na polskim rynku, a YouTube bada siłę marek osobistych!

Opublikowany

Cotygodniowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów!

Powstał pierwszy ranking najsilniejszych marek na polskim YouTube

Kantar Millward Brown, na zlecenie YouTube, zbadał siłę marek osobistych polskich Twórców i celebrytów. Badanie zostało przeprowadzone na próbie tysiąca respondentów w wieku 16 - 34 lata, którzy z internetu korzystają przynajmniej raz w miesiącu. Rozpoznawalność, zaufanie oraz więź emocjonalna to główne elementy zestawienia. Wśród internautów najbardziej rozpoznawalni są: Wojciech Cejrowski, Kuba Wojewódzki oraz Magda Gessler, a największe zaufanie wzbudzają AdBuster i Radek Kotarski z sieci Lifetube. Ponadto badani najsilniejszą więź odczuwają między innymi z Pauliną Mikułą z kanału Mówiąc Inaczej, a ze swoich problemów zwierzyliby się twórcom kanału Matura To Bzdura i duetowi Letni Chamski Podryw.

Czytaj więcej>>>
Twitter testuje funkcję zakładek

Twitter wziął pod uwagę prośby użytkowników i rozpoczął pracę nad funkcją zakładek, która umożliwi zapisywanie wybranych tweetów do przeczytania w późniejszym czasie. Firma stworzyła prototyp tego rozwiązania podczas Hack Week Twitter. Jego wprowadzenie będzie alternatywą dla dotychczasowej formy zapisu interesujących treści poprzez przesyłanie tweetów za pośrednictwem wiadomości prywatnych. Póki co każdy użytkownik może zaangażować się w pracę nad funkcją. Twitter zachęca do składania sugestii hashtagiem “#SaveforLater”.

Czytaj więcej>>>
YouTube uruchamia ulepszone Centrum Twórców

Indeksowanie treści z Centrum pomocy YouTube za pośrednictwem interaktywnego widżetu i seria filmów Master Class z Akademii Twórców, która dostarczy szczegółowych informacji na temat efektywnego rozwoju kanału oraz przyczyni się do wzrostu jego popularności - to kilka spośród najważniejszych rozwiązań, jakie pojawiły się w nowej wersji Centrum Twórców YouTube. Zdaniem Alejandro Oropeza, globalnego szefa komunikacji marketingowej serwisu, rozwiązania zaproponowane przez twórców dla twórców, ułatwią odkrywanie i korzystanie ze wszystkich dostępnych zasobów.

Czytaj więcej>>>
Okulary Spectacles od Snapchata oficjalnie dostępne w Polsce

Okulary, które na rynku amerykańskim zadebiutowały we wrześniu 2016, nareszcie trafiły do Polski. Od teraz można je zamawiać bezpośrednio ze strony internetowej. Spectacles są wyposażone w kamerę i umożliwiają tworzenie relacji z perspektywy użytkownika w charakterystycznym, kolistym formacie. Koszt zestawu, w którego skład wchodzą okulary, to 630 zł.

Czytaj więcej>>>
Zrzeszone w sieci LifeTube Szparagi z pierwszym musicalem na polskim YouTube!

Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec z kanału Szparagi wyprodukowały pierwszy musical na polskim YouTube! Na projekt składają się autorskie teksty oraz muzyka, którą skomponowali Adam Oakman i Kasper Zborowski-Weychman. Dwumiesięczną pracę  nad materiałem zwieńczył krótkometrażowy musical w jakości 4K, który spotkał się z niesamowitym odbiorem i w zaledwie 12 godzin od publikacji przekroczył próg 200 000 wyświetleń.

Udostępnij

Film, który poruszył tysiące serc! Nowy cykl wywiadów Łukasza Jakóbiaka i youtuberzy zaangażowani społecznie

Łukasz Jakóbiak, twórca znany z youtube’owego talk-show 20m2, rusza z nowym cyklem wywiadów. Pierwsza z rozmów trafiła do sieci zaledwie kilka dni temu, a już zachwyciła tysiące internautów. Odcinek specjalny 20m2 “Tak minęło życie”, którego bohaterką jest 89-letnia Krystyna Krawczyk - pensjonariuszka domu opieki, w którym odbywa się wywiad - to zapowiedź rozmów ze zwykłymi ludźmi o niezwykłym życiorysie. Nie zabraknie dyskusji o radości i lękach, z jakimi mierzymy się na co dzień. Jednak nie forma wywiadów będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w internecie pojawi się talk-show, w którym najważniejszy będzie zwykły człowiek.