Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Kopiuj tekst

Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Opublikowany

Pierwsza taka realizacja na polskim YouTube! Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, znane z popularnego kanału Szparagi (prawie milion subskrypcji), wyprodukowały krótkometrażowy musical. Produkcja miała premierę 15 października i już zdobyła ponad pół miliona wyświetleń!

Szparagi na YouTube działają od 4 lat. Ogromną sławę przyniosła im seria SzpaRAP, w której dziewczyny w zabawny sposób konfrontują ze sobą postacie znane z bajek i show-biznesu. Tym razem youtuberki poszły o krok dalej i podjęły się produkcji musicalu. W pracę nad materiałem było zaangażowanych kilkanaście osób, a zdjęcia powstały w rodzinnym mieście autorek - Międzyrzeczu.
Nad warstwą tekstową pracowały Natalia Szymaniec, Karolina Pielesiak i Liwia Pawłowska, muzykę skomponował Adam Oakman, a za partie chóralne odpowiedzialne są wokalistki z Autorskiej Szkoły Musicalowej Macieja Pawłowskiego. Jednak profesjonalizm tej realizacji nie leży jedynie po stronie oprawy muzycznej. Na uznanie zasługuje gra aktorska oraz fabuła, która opowiada o sile przyjaźni i zabiera widza w nostalgiczną podróż do lat 80. Ta  spotkała się z niesamowicie pozytywnym odbiorem fanów i innych Twórców, którzy jednogłośnie przyznają, że takie materiały są przyszłością serwisu.

Zobacz youtube'owy musical! 

Szparagi współpracują z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Szparagi.jpg

grafika | 62,9 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

The Chainsmokers & Coldplay w niezwykłej aranżacji. Popularny youtuber Sheo współodpowiedzialny za projekt

Sheo, młody youtuber znany głównie z formatów komediowych, próbuje swoich sił w muzyce. Razem z wokalistką Margo nagrali elektroniczny cover światowego hitu The Chainsmokers & Coldplay – Something Just Like This. Do aranżacji powstał teledysk, którego scenerią są deski warszawskiego Teatru Palladium.