Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Opublikowany

Pierwsza taka realizacja na polskim YouTube! Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, znane z popularnego kanału Szparagi (prawie milion subskrypcji), wyprodukowały krótkometrażowy musical. Produkcja miała premierę 15 października i już zdobyła ponad pół miliona wyświetleń!

Szparagi na YouTube działają od 4 lat. Ogromną sławę przyniosła im seria SzpaRAP, w której dziewczyny w zabawny sposób konfrontują ze sobą postacie znane z bajek i show-biznesu. Tym razem youtuberki poszły o krok dalej i podjęły się produkcji musicalu. W pracę nad materiałem było zaangażowanych kilkanaście osób, a zdjęcia powstały w rodzinnym mieście autorek - Międzyrzeczu.
Nad warstwą tekstową pracowały Natalia Szymaniec, Karolina Pielesiak i Liwia Pawłowska, muzykę skomponował Adam Oakman, a za partie chóralne odpowiedzialne są wokalistki z Autorskiej Szkoły Musicalowej Macieja Pawłowskiego. Jednak profesjonalizm tej realizacji nie leży jedynie po stronie oprawy muzycznej. Na uznanie zasługuje gra aktorska oraz fabuła, która opowiada o sile przyjaźni i zabiera widza w nostalgiczną podróż do lat 80. Ta  spotkała się z niesamowicie pozytywnym odbiorem fanów i innych Twórców, którzy jednogłośnie przyznają, że takie materiały są przyszłością serwisu.

Zobacz youtube'owy musical! 

Szparagi współpracują z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Szparagi.jpg

grafika | 62,9 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

The Chainsmokers & Coldplay w niezwykłej aranżacji. Popularny youtuber Sheo współodpowiedzialny za projekt

Sheo, młody youtuber znany głównie z formatów komediowych, próbuje swoich sił w muzyce. Razem z wokalistką Margo nagrali elektroniczny cover światowego hitu The Chainsmokers & Coldplay – Something Just Like This. Do aranżacji powstał teledysk, którego scenerią są deski warszawskiego Teatru Palladium.