Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Opublikowany

Pierwsza taka realizacja na polskim YouTube! Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, znane z popularnego kanału Szparagi (prawie milion subskrypcji), wyprodukowały krótkometrażowy musical. Produkcja miała premierę 15 października i już zdobyła ponad pół miliona wyświetleń!

Szparagi na YouTube działają od 4 lat. Ogromną sławę przyniosła im seria SzpaRAP, w której dziewczyny w zabawny sposób konfrontują ze sobą postacie znane z bajek i show-biznesu. Tym razem youtuberki poszły o krok dalej i podjęły się produkcji musicalu. W pracę nad materiałem było zaangażowanych kilkanaście osób, a zdjęcia powstały w rodzinnym mieście autorek - Międzyrzeczu.
Nad warstwą tekstową pracowały Natalia Szymaniec, Karolina Pielesiak i Liwia Pawłowska, muzykę skomponował Adam Oakman, a za partie chóralne odpowiedzialne są wokalistki z Autorskiej Szkoły Musicalowej Macieja Pawłowskiego. Jednak profesjonalizm tej realizacji nie leży jedynie po stronie oprawy muzycznej. Na uznanie zasługuje gra aktorska oraz fabuła, która opowiada o sile przyjaźni i zabiera widza w nostalgiczną podróż do lat 80. Ta  spotkała się z niesamowicie pozytywnym odbiorem fanów i innych Twórców, którzy jednogłośnie przyznają, że takie materiały są przyszłością serwisu.

Zobacz youtube'owy musical! 

Szparagi współpracują z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Szparagi.jpg

grafika | 62,9 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

temu

Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.