Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Opublikowany

Pierwsza taka realizacja na polskim YouTube! Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, znane z popularnego kanału Szparagi (prawie milion subskrypcji), wyprodukowały krótkometrażowy musical. Produkcja miała premierę 15 października i już zdobyła ponad pół miliona wyświetleń!

Szparagi na YouTube działają od 4 lat. Ogromną sławę przyniosła im seria SzpaRAP, w której dziewczyny w zabawny sposób konfrontują ze sobą postacie znane z bajek i show-biznesu. Tym razem youtuberki poszły o krok dalej i podjęły się produkcji musicalu. W pracę nad materiałem było zaangażowanych kilkanaście osób, a zdjęcia powstały w rodzinnym mieście autorek - Międzyrzeczu.
Nad warstwą tekstową pracowały Natalia Szymaniec, Karolina Pielesiak i Liwia Pawłowska, muzykę skomponował Adam Oakman, a za partie chóralne odpowiedzialne są wokalistki z Autorskiej Szkoły Musicalowej Macieja Pawłowskiego. Jednak profesjonalizm tej realizacji nie leży jedynie po stronie oprawy muzycznej. Na uznanie zasługuje gra aktorska oraz fabuła, która opowiada o sile przyjaźni i zabiera widza w nostalgiczną podróż do lat 80. Ta  spotkała się z niesamowicie pozytywnym odbiorem fanów i innych Twórców, którzy jednogłośnie przyznają, że takie materiały są przyszłością serwisu.

Zobacz youtube'owy musical! 

Szparagi współpracują z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Szparagi.jpg

grafika | 62,9 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.