Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Kopiuj tekst

Musical Szparagów hitem internetu! To nowa jakość na polskim YouTube

Opublikowany

Pierwsza taka realizacja na polskim YouTube! Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, znane z popularnego kanału Szparagi (prawie milion subskrypcji), wyprodukowały krótkometrażowy musical. Produkcja miała premierę 15 października i już zdobyła ponad pół miliona wyświetleń!

Szparagi na YouTube działają od 4 lat. Ogromną sławę przyniosła im seria SzpaRAP, w której dziewczyny w zabawny sposób konfrontują ze sobą postacie znane z bajek i show-biznesu. Tym razem youtuberki poszły o krok dalej i podjęły się produkcji musicalu. W pracę nad materiałem było zaangażowanych kilkanaście osób, a zdjęcia powstały w rodzinnym mieście autorek - Międzyrzeczu.
Nad warstwą tekstową pracowały Natalia Szymaniec, Karolina Pielesiak i Liwia Pawłowska, muzykę skomponował Adam Oakman, a za partie chóralne odpowiedzialne są wokalistki z Autorskiej Szkoły Musicalowej Macieja Pawłowskiego. Jednak profesjonalizm tej realizacji nie leży jedynie po stronie oprawy muzycznej. Na uznanie zasługuje gra aktorska oraz fabuła, która opowiada o sile przyjaźni i zabiera widza w nostalgiczną podróż do lat 80. Ta  spotkała się z niesamowicie pozytywnym odbiorem fanów i innych Twórców, którzy jednogłośnie przyznają, że takie materiały są przyszłością serwisu.

Zobacz youtube'owy musical! 

Szparagi współpracują z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Szparagi.jpg

grafika | 62,9 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

The Chainsmokers & Coldplay w niezwykłej aranżacji. Popularny youtuber Sheo współodpowiedzialny za projekt

Sheo, młody youtuber znany głównie z formatów komediowych, próbuje swoich sił w muzyce. Razem z wokalistką Margo nagrali elektroniczny cover światowego hitu The Chainsmokers & Coldplay – Something Just Like This. Do aranżacji powstał teledysk, którego scenerią są deski warszawskiego Teatru Palladium.