The Chainsmokers & Coldplay w niezwykłej aranżacji. Popularny youtuber Sheo współodpowiedzialny za projekt

The Chainsmokers & Coldplay w niezwykłej aranżacji. Popularny youtuber Sheo współodpowiedzialny za projekt

Opublikowany

Sheo, młody youtuber znany głównie z formatów komediowych, próbuje swoich sił w muzyce. Razem z wokalistką Margo nagrali elektroniczny cover światowego hitu The Chainsmokers & Coldplay – Something Just Like This. Do aranżacji powstał teledysk, którego scenerią są deski warszawskiego Teatru Palladium.  

Za odświeżoną wersję przeboju odpowiada DJ i producent Alternaxx. Duet wokalny z Sheo stworzyła wokalista, tancerka i kompozytorka Margo. To pierwszy taki projekt, w którym youtuber sięga po uwielbiany przez miliony utwór i osadza go nie tylko w nowej formie muzycznej, ale i wizualnej. Nagrany techniką mastershot teledysk przenosi widza w klimat lat 20., a wywołane wrażenie potęguje sceneria teatru. Koniecznie obejrzyjcie przygotowany teledysk i bądźcie gotowi na więcej, bo jak mówi sam Sheo, uwielbia eksperymentować, a w muzyce dopiero się rozkręca.

Sheo współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

temu

Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.