The Chainsmokers & Coldplay w niezwykłej aranżacji. Popularny youtuber Sheo współodpowiedzialny za projekt

The Chainsmokers & Coldplay w niezwykłej aranżacji. Popularny youtuber Sheo współodpowiedzialny za projekt

Opublikowany

Sheo, młody youtuber znany głównie z formatów komediowych, próbuje swoich sił w muzyce. Razem z wokalistką Margo nagrali elektroniczny cover światowego hitu The Chainsmokers & Coldplay – Something Just Like This. Do aranżacji powstał teledysk, którego scenerią są deski warszawskiego Teatru Palladium.  

Za odświeżoną wersję przeboju odpowiada DJ i producent Alternaxx. Duet wokalny z Sheo stworzyła wokalista, tancerka i kompozytorka Margo. To pierwszy taki projekt, w którym youtuber sięga po uwielbiany przez miliony utwór i osadza go nie tylko w nowej formie muzycznej, ale i wizualnej. Nagrany techniką mastershot teledysk przenosi widza w klimat lat 20., a wywołane wrażenie potęguje sceneria teatru. Koniecznie obejrzyjcie przygotowany teledysk i bądźcie gotowi na więcej, bo jak mówi sam Sheo, uwielbia eksperymentować, a w muzyce dopiero się rozkręca.

Sheo współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Snapchat najpopularniejszy wśród amerykańskich nastolatków, Twitter wprowadza nowy format reklamowy, a Rzeczpospolita przygląda się rozliczaniu zysków influencerów

Cotygodniowa dawka wiedzy!