Influencer Marketing w najnowszym raporcie BBM i LifeTube, Facebook wprowadza nowe narzędzia dla grup, a YouTube ulepsza proces weryfikacji treści!

Influencer Marketing w najnowszym raporcie BBM i LifeTube, Facebook wprowadza nowe narzędzia dla grup, a YouTube ulepsza proces weryfikacji treści!

Opublikowany

Prasowe podsumowanie ubiegłego tygodnia!

Więcej treści przyjaznych reklamodawcom. YouTube aktualizuje technologię identyfikacji

Problem fałszywych alarmów i demonetyzacji materiałów stał się powszechny po tym, jak YouTube wprowadził nową technologię identyfikacji treści. System, który pomagał reklamodawcom w odcinaniu się od nieodpowiednich filmów, był szczególnie dotkliwy dla kanałów historycznych i informacyjnych. Teraz ma się to zmienić. Serwis poinformował o zaktualizowaniu technologii zgłaszania treści, czego następstwem będzie zmniejszenie liczby filmów uznawanych za nieprzyjazne reklamodawcom aż o 30%. Rezultaty będą widoczne w najbliższych tygodniach, wcześniej Twórcy muszą polubić zielone znaki dolara w swoim Menadżerze Filmów.

Czytaj więcej>>>
Influencer Marketing - jak wywołać efekt domina? Pobierz raport!

E-book "Influencer Marketing - jak wywołać efekt domina?" to podsumowanie I Forum Power(full) Brand, którego tematyka skupiała się wokół influencer marketingu oraz efektywnego wykorzystywania współpracy z influencerami. Raport powstały we współpracy z LifeTube, odpowiada na najistotniejsze pytania dotyczące komunikowania marek we współczesnym świecie.

Czytaj więcej>>>
Facebook udostępnia nowe funkcje administratorom grup

Administratorzy grup na Facebooku otrzymali dodatkowe narzędzia do zarządzania społecznościami. Pośród funkcji pojawiła się możliwość automatycznego witania nowych członków, system oznaczeń dla administratorów, moderatorów oraz pozostałych użytkowników, a także zestaw spersonalizowanych wskazówek. Te, na podstawie aktywności członków podpowiedzą, w jakich porach najlepiej zamieszczać posty.

Czytaj więcej>>>
Beauty Influencer Awards rozdane! 

Portal Ofeminin.pl wręczył nagrody w pierwszej edycji Beauty Influencer Awards. O wyborze laureatek zadecydowali internauci, którzy nadesłali ponad 50 000 głosów. Wśród nagrodzonych znalazły się youtuberki zrzeszone w naszej sieci. Panna Joanna otrzymała nagrodę w kategorii BeautySnap, Milena Makeup w BeautyGram, a Lamakeupebella została Beauty Trendsetter by Neonail. Serdecznie gratulujemy!

Czytaj więcej>>>

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.