Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

Opublikowany

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.

W świecie, w którym liczba użytkowników adblocka stale rośnie, a marki prześcigają się w sposobach dotarcia do swojej grupy docelowej, konieczne staje się doskonalenie starych i poszukiwanie nowych sposobów, pozwalających nie tylko dotrzeć z komunikatem do odbiorców, ale także silnie ich angażować i budować z nimi dłogotrwałe relacje.
Influencer marketing znajduje się dziś w centrum zainteresowania marek, ale czy Twoja marka wie jak go efektywnie wykorzystać? 

Z ebooka dowiesz się:

1. Jak powinniśmy wzmacniać siłę marki w erze konsumpcji i zmieniających się potrzeb konsumenta.
2. Jak radzą sobie najlepsi (i niekoniecznie najwięksi!) i czego możemy się od nich nauczyć
3. Czy dla każdej marki influencer marketing to idealny sposób komunikacji z konsumentem.

4. Czy Twoja marka też powinna współpracować z influencerami.
W ebook’u znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania, a także wypowiedzi przedstawicieli różnych marek, którzy zgodzili się podzielić nie tylko swoimi strategiami współpracy z influencerami, ale również błędami, które popełnili i wnioskami jakie wyciągnęli na ich podstawie.
Materiał jest dostępny do pobrania tutaj >>>
Publikacja powstała z myślą o Uczestnikach Forum Power(full) Brand - jedynego w Polsce forum w całości dedykowanemu praktykom skupionym na rozwoju i sile marki – ze szczególnym naciskiem na digital. Spotkanie gromadzi dyrektorów marketingu i brand managerów odpowiedzialnych za zarządzanie wiodącymi markami i ich skuteczną, nowoczesną komunikacją. 

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.