Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

Kopiuj tekst

Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

Opublikowany

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.

W świecie, w którym liczba użytkowników adblocka stale rośnie, a marki prześcigają się w sposobach dotarcia do swojej grupy docelowej, konieczne staje się doskonalenie starych i poszukiwanie nowych sposobów, pozwalających nie tylko dotrzeć z komunikatem do odbiorców, ale także silnie ich angażować i budować z nimi dłogotrwałe relacje.
Influencer marketing znajduje się dziś w centrum zainteresowania marek, ale czy Twoja marka wie jak go efektywnie wykorzystać? 

Z ebooka dowiesz się:

1. Jak powinniśmy wzmacniać siłę marki w erze konsumpcji i zmieniających się potrzeb konsumenta.
2. Jak radzą sobie najlepsi (i niekoniecznie najwięksi!) i czego możemy się od nich nauczyć
3. Czy dla każdej marki influencer marketing to idealny sposób komunikacji z konsumentem.

4. Czy Twoja marka też powinna współpracować z influencerami.
W ebook’u znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania, a także wypowiedzi przedstawicieli różnych marek, którzy zgodzili się podzielić nie tylko swoimi strategiami współpracy z influencerami, ale również błędami, które popełnili i wnioskami jakie wyciągnęli na ich podstawie.
Materiał jest dostępny do pobrania tutaj >>>
Publikacja powstała z myślą o Uczestnikach Forum Power(full) Brand - jedynego w Polsce forum w całości dedykowanemu praktykom skupionym na rozwoju i sile marki – ze szczególnym naciskiem na digital. Spotkanie gromadzi dyrektorów marketingu i brand managerów odpowiedzialnych za zarządzanie wiodącymi markami i ich skuteczną, nowoczesną komunikacją. 

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Influencerzy pokażą Igrzyska Olimpijskie na Snapchacie, LinkedIn sprzyja kreatywnemu wideo, a Ubisoft rozpoczyna ogromną kampanię we współpracy z LifeTube!

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!