Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

Opublikowany

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.

W świecie, w którym liczba użytkowników adblocka stale rośnie, a marki prześcigają się w sposobach dotarcia do swojej grupy docelowej, konieczne staje się doskonalenie starych i poszukiwanie nowych sposobów, pozwalających nie tylko dotrzeć z komunikatem do odbiorców, ale także silnie ich angażować i budować z nimi dłogotrwałe relacje.
Influencer marketing znajduje się dziś w centrum zainteresowania marek, ale czy Twoja marka wie jak go efektywnie wykorzystać? 

Z ebooka dowiesz się:

1. Jak powinniśmy wzmacniać siłę marki w erze konsumpcji i zmieniających się potrzeb konsumenta.
2. Jak radzą sobie najlepsi (i niekoniecznie najwięksi!) i czego możemy się od nich nauczyć
3. Czy dla każdej marki influencer marketing to idealny sposób komunikacji z konsumentem.

4. Czy Twoja marka też powinna współpracować z influencerami.
W ebook’u znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania, a także wypowiedzi przedstawicieli różnych marek, którzy zgodzili się podzielić nie tylko swoimi strategiami współpracy z influencerami, ale również błędami, które popełnili i wnioskami jakie wyciągnęli na ich podstawie.
Materiał jest dostępny do pobrania tutaj >>>
Publikacja powstała z myślą o Uczestnikach Forum Power(full) Brand - jedynego w Polsce forum w całości dedykowanemu praktykom skupionym na rozwoju i sile marki – ze szczególnym naciskiem na digital. Spotkanie gromadzi dyrektorów marketingu i brand managerów odpowiedzialnych za zarządzanie wiodącymi markami i ich skuteczną, nowoczesną komunikacją. 

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Influencerzy pokażą Igrzyska Olimpijskie na Snapchacie, LinkedIn sprzyja kreatywnemu wideo, a Ubisoft rozpoczyna ogromną kampanię we współpracy z LifeTube!

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!