Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

Kopiuj tekst

Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

Opublikowany

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.

W świecie, w którym liczba użytkowników adblocka stale rośnie, a marki prześcigają się w sposobach dotarcia do swojej grupy docelowej, konieczne staje się doskonalenie starych i poszukiwanie nowych sposobów, pozwalających nie tylko dotrzeć z komunikatem do odbiorców, ale także silnie ich angażować i budować z nimi dłogotrwałe relacje.
Influencer marketing znajduje się dziś w centrum zainteresowania marek, ale czy Twoja marka wie jak go efektywnie wykorzystać? 

Z ebooka dowiesz się:

1. Jak powinniśmy wzmacniać siłę marki w erze konsumpcji i zmieniających się potrzeb konsumenta.
2. Jak radzą sobie najlepsi (i niekoniecznie najwięksi!) i czego możemy się od nich nauczyć
3. Czy dla każdej marki influencer marketing to idealny sposób komunikacji z konsumentem.

4. Czy Twoja marka też powinna współpracować z influencerami.
W ebook’u znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania, a także wypowiedzi przedstawicieli różnych marek, którzy zgodzili się podzielić nie tylko swoimi strategiami współpracy z influencerami, ale również błędami, które popełnili i wnioskami jakie wyciągnęli na ich podstawie.
Materiał jest dostępny do pobrania tutaj >>>
Publikacja powstała z myślą o Uczestnikach Forum Power(full) Brand - jedynego w Polsce forum w całości dedykowanemu praktykom skupionym na rozwoju i sile marki – ze szczególnym naciskiem na digital. Spotkanie gromadzi dyrektorów marketingu i brand managerów odpowiedzialnych za zarządzanie wiodącymi markami i ich skuteczną, nowoczesną komunikacją. 

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.
The Chainsmokers & Coldplay w niezwykłej aranżacji. Popularny youtuber Sheo współodpowiedzialny za projekt

temu

Sheo, młody youtuber znany głównie z formatów komediowych, próbuje swoich sił w muzyce. Razem z wokalistką Margo nagrali elektroniczny cover światowego hitu The Chainsmokers & Coldplay – Something Just Like This. Do aranżacji powstał teledysk, którego scenerią są deski warszawskiego Teatru Palladium.  

Influencerzy pokażą Igrzyska Olimpijskie na Snapchacie, LinkedIn sprzyja kreatywnemu wideo, a Ubisoft rozpoczyna ogromną kampanię we współpracy z LifeTube!

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!