Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

Kopiuj tekst

Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

Opublikowany

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.

Nowa funkcja na YouTube pozwala na tworzenie wpisów, które zawierają ankiety, zdjęcia, GIF-y, tekst i wideo. "Społeczność" to przede wszystkim szansa dla Twórców na efektywne utrzymywanie uwagi widza na swoim kanale. Wpisy mogą stanowić uzupełnienie filmów o dodatkowe materiały np. making of - fani chętnie zaglądają za kulisy, zapowiedź nowej produkcji, czy rozwinięcie wątków poruszonych w ostatnim wideo.
spolecznosc.png
To świetne narzędzie wspomagające dialog z odbiorcami, których można zaangażować w tworzenie nowych treści na kanał np. poprzez publikację ankiety dotyczącej tematu kolejnego odcinka. Twórca okazuje zainteresowanie i buduje więź z widzami, a także lepiej odpowiada na potrzeby swojej publiczności. Youtuberzy posiadający więcej niż jeden kanał, mogą wykorzystać społeczność do promocji tych mniej zasięgowych. Regularne wpisy pozwolą widzom być na bieżąco z twórczością influencera, co przełoży się na ich lojalność i zaangażowanie w jego pracę.
Obecnie YouTube prowadzi testy nowego narzędzia. Dostęp do „Społeczności” ma już 24 twórców zrzeszonych w sieci LifeTube i większość z nich aktywnie z niej korzysta. Wkrótce swoje pierwsze wpisy będzie mogło opublikować 30 kolejnych youtuberów.
emce ankieta.png
astrofaza.png
Wpisy w karcie Społeczność to kolejny pomysł na pogłębienie komunikacji z odbiorcami, który może zostać wykorzystany w tworzeniu koncepcji kreatywnych dla marek. Burzenie barier w kontakcie z widzami, to największa wartość, jaką marki otrzymują od influencerów. Stały kontakt oparty na autentyczności sprawia, że opinie i rekomendacje twórców są kluczowe dla ich widzów i wpływają na ich decyzje zakupowe.

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie. W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

temu

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
LifeTube nawiązał współpracę strategiczną z portalem JaRock!

temu

Sieć partnerska LifeTube oraz portal gamingowy JaRock rozpoczęli współpracę strategiczną. Część streamerów związanych z portalem trafiła pod opiekę managerską sieci. To dobra informacja zarówno dla twórców, jak i klientów - koordynowane przez LifeTube kampanie reklamowe zostaną rozszerzone o platformę streamingową Twitch.tv.
ZASADY KONKURSU "Faza drużynowa #głodnirozgrywki"

temu

1. ORGANIZATOR KONKURSUKonkurs „Faza drużynowa #głodnirozgrywki” („konkurs”), którego dotyczą niniejsze oficjalne zasady, jest prowadzony przez PLKD, będącym twórcą i odpowiadającym za kanał PLKD pod adresem https://www.youtube.com/user/plkdamianx („Prowadzący”) na zlece
LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń dla youtuberów. Nowa odsłona LifeTube Boosters wystartuje 22 lutego

temu

LifeTube organizuje cykl otwartych szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Spotkania poprowadzą specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Projekt rusza w lutym!

Jakie serwisy wideo wybierają polscy internauci? YouTube Kids chce lepiej filtrować treści, a Ajgor Ignacy zagląda do lodówki w wideo tygodnia!

Zapraszamy na kolejny, szybki przegląd prasy!