Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

Opublikowany

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.

Nowa funkcja na YouTube pozwala na tworzenie wpisów, które zawierają ankiety, zdjęcia, GIF-y, tekst i wideo. "Społeczność" to przede wszystkim szansa dla Twórców na efektywne utrzymywanie uwagi widza na swoim kanale. Wpisy mogą stanowić uzupełnienie filmów o dodatkowe materiały np. making of - fani chętnie zaglądają za kulisy, zapowiedź nowej produkcji, czy rozwinięcie wątków poruszonych w ostatnim wideo.
spolecznosc.png
To świetne narzędzie wspomagające dialog z odbiorcami, których można zaangażować w tworzenie nowych treści na kanał np. poprzez publikację ankiety dotyczącej tematu kolejnego odcinka. Twórca okazuje zainteresowanie i buduje więź z widzami, a także lepiej odpowiada na potrzeby swojej publiczności. Youtuberzy posiadający więcej niż jeden kanał, mogą wykorzystać społeczność do promocji tych mniej zasięgowych. Regularne wpisy pozwolą widzom być na bieżąco z twórczością influencera, co przełoży się na ich lojalność i zaangażowanie w jego pracę.
Obecnie YouTube prowadzi testy nowego narzędzia. Dostęp do „Społeczności” ma już 24 twórców zrzeszonych w sieci LifeTube i większość z nich aktywnie z niej korzysta. Wkrótce swoje pierwsze wpisy będzie mogło opublikować 30 kolejnych youtuberów.
emce ankieta.png
astrofaza.png
Wpisy w karcie Społeczność to kolejny pomysł na pogłębienie komunikacji z odbiorcami, który może zostać wykorzystany w tworzeniu koncepcji kreatywnych dla marek. Burzenie barier w kontakcie z widzami, to największa wartość, jaką marki otrzymują od influencerów. Stały kontakt oparty na autentyczności sprawia, że opinie i rekomendacje twórców są kluczowe dla ich widzów i wpływają na ich decyzje zakupowe.

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie. W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

temu

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Jakie serwisy wideo wybierają polscy internauci? YouTube Kids chce lepiej filtrować treści, a Ajgor Ignacy zagląda do lodówki w wideo tygodnia!

Zapraszamy na kolejny, szybki przegląd prasy!