Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

Opublikowany

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.

Nowa funkcja na YouTube pozwala na tworzenie wpisów, które zawierają ankiety, zdjęcia, GIF-y, tekst i wideo. "Społeczność" to przede wszystkim szansa dla Twórców na efektywne utrzymywanie uwagi widza na swoim kanale. Wpisy mogą stanowić uzupełnienie filmów o dodatkowe materiały np. making of - fani chętnie zaglądają za kulisy, zapowiedź nowej produkcji, czy rozwinięcie wątków poruszonych w ostatnim wideo.
spolecznosc.png
To świetne narzędzie wspomagające dialog z odbiorcami, których można zaangażować w tworzenie nowych treści na kanał np. poprzez publikację ankiety dotyczącej tematu kolejnego odcinka. Twórca okazuje zainteresowanie i buduje więź z widzami, a także lepiej odpowiada na potrzeby swojej publiczności. Youtuberzy posiadający więcej niż jeden kanał, mogą wykorzystać społeczność do promocji tych mniej zasięgowych. Regularne wpisy pozwolą widzom być na bieżąco z twórczością influencera, co przełoży się na ich lojalność i zaangażowanie w jego pracę.
Obecnie YouTube prowadzi testy nowego narzędzia. Dostęp do „Społeczności” ma już 24 twórców zrzeszonych w sieci LifeTube i większość z nich aktywnie z niej korzysta. Wkrótce swoje pierwsze wpisy będzie mogło opublikować 30 kolejnych youtuberów.
emce ankieta.png
astrofaza.png
Wpisy w karcie Społeczność to kolejny pomysł na pogłębienie komunikacji z odbiorcami, który może zostać wykorzystany w tworzeniu koncepcji kreatywnych dla marek. Burzenie barier w kontakcie z widzami, to największa wartość, jaką marki otrzymują od influencerów. Stały kontakt oparty na autentyczności sprawia, że opinie i rekomendacje twórców są kluczowe dla ich widzów i wpływają na ich decyzje zakupowe.

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie. W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.