Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

Kopiuj tekst

Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

Opublikowany

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.

Nowa funkcja na YouTube pozwala na tworzenie wpisów, które zawierają ankiety, zdjęcia, GIF-y, tekst i wideo. "Społeczność" to przede wszystkim szansa dla Twórców na efektywne utrzymywanie uwagi widza na swoim kanale. Wpisy mogą stanowić uzupełnienie filmów o dodatkowe materiały np. making of - fani chętnie zaglądają za kulisy, zapowiedź nowej produkcji, czy rozwinięcie wątków poruszonych w ostatnim wideo.
spolecznosc.png
To świetne narzędzie wspomagające dialog z odbiorcami, których można zaangażować w tworzenie nowych treści na kanał np. poprzez publikację ankiety dotyczącej tematu kolejnego odcinka. Twórca okazuje zainteresowanie i buduje więź z widzami, a także lepiej odpowiada na potrzeby swojej publiczności. Youtuberzy posiadający więcej niż jeden kanał, mogą wykorzystać społeczność do promocji tych mniej zasięgowych. Regularne wpisy pozwolą widzom być na bieżąco z twórczością influencera, co przełoży się na ich lojalność i zaangażowanie w jego pracę.
Obecnie YouTube prowadzi testy nowego narzędzia. Dostęp do „Społeczności” ma już 24 twórców zrzeszonych w sieci LifeTube i większość z nich aktywnie z niej korzysta. Wkrótce swoje pierwsze wpisy będzie mogło opublikować 30 kolejnych youtuberów.
emce ankieta.png
astrofaza.png
Wpisy w karcie Społeczność to kolejny pomysł na pogłębienie komunikacji z odbiorcami, który może zostać wykorzystany w tworzeniu koncepcji kreatywnych dla marek. Burzenie barier w kontakcie z widzami, to największa wartość, jaką marki otrzymują od influencerów. Stały kontakt oparty na autentyczności sprawia, że opinie i rekomendacje twórców są kluczowe dla ich widzów i wpływają na ich decyzje zakupowe.

LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie. W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Świat youtuberów w pigułce. Poznaj tajniki influencer marketingu [POBIERZ E-BOOK]

temu

Kompendium wiedzy na temat komunikacji z udziałem współczesnych liderów opinii - digital influencerów - przygotował LifeTube we współpracy z Blue Business Media. W darmowym e-booku znalazły się liczne case studies oraz praktyczne porady od specjalistów z sieci partnerskiej, a także marek, które na stałe wpisały influencer marketing do swoich strategii.
Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin's Creed Origins!

temu

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.
The Chainsmokers & Coldplay w niezwykłej aranżacji. Popularny youtuber Sheo współodpowiedzialny za projekt

temu

Sheo, młody youtuber znany głównie z formatów komediowych, próbuje swoich sił w muzyce. Razem z wokalistką Margo nagrali elektroniczny cover światowego hitu The Chainsmokers & Coldplay – Something Just Like This. Do aranżacji powstał teledysk, którego scenerią są deski warszawskiego Teatru Palladium.  

Jakie serwisy wideo wybierają polscy internauci? YouTube Kids chce lepiej filtrować treści, a Ajgor Ignacy zagląda do lodówki w wideo tygodnia!

Zapraszamy na kolejny, szybki przegląd prasy!