Wyjątkowe słuchowisko na 10 480 głosów, a pośród nich nasi twórcy. Biblia Audio dołączyła do LifeTube!
Wyjątkowe słuchowisko na 10 480 głosów, a pośród nich nasi twórcy. Biblia Audio dołączyła do LifeTube!

Wyjątkowe słuchowisko na 10 480 głosów, a pośród nich nasi twórcy. Biblia Audio dołączyła do LifeTube!

Opublikowany

Biblia Audio dołączyła do LifeTube. Projekt do tej pory pobrało i odsłuchało niemal 3 miliony internautów! W przedsięwzięciu uczestniczyli nasi twórcy - Iluzjonista Y, Kameralnie oraz Początek Wieczności.

Biblia Audio, czyli dźwiękowa adaptacja Pisma Świętego, to największe słuchowisko radiowe w Europie. W nagraniach wzięło udział 480 aktorów, wśród których znaleźli się najpopularniejsi amatorzy oraz polscy artyści, tacy jak Małgorzata Kożuchowska, Danuta Stenka, Krzysztof Globisz, Piotr Fronczewski, Robert Więckiewicz czy Łukasz Simlat.  W nagraniach do tego niezwykłego  wydarzenia wzięło udział także 10 000 osób , które wspólnie wykrzyczało zdanie  „Niech żyje Król!” Nagranie odbyło się w Krakowie, a efekt końcowy możecie usłyszeć w BIBLIA AUDIO superprodukcji.

Zgromadzony materiał to łącznie 113 godzin nagrań. Autorzy zadbali o to, by opowiadane historie mogły pochłonąć bez reszty każdego słuchacza. Wszystkie tła dźwiękowe zostały nagrane w Izraelu, a muzykę skomponował Adam Walicki.

Pomysłodawcami projektu są Krzysztof Czeczot i Maciej Budzich, zaś koproducentem został Narodowy Instytut Audiowizualny (NInA), Narodowe Centrum Kultury, Grupa Lotos, Fundacja Pzu, Katolicki Uniwersytet Lubelski.

Jak powtarzają w wielu wywiadach jego autorzy, o wyjątkowości Biblii Audio stanowi jej wydźwięk - to przede wszystkim projekt kulturalny, który ma łączyć i docierać nie tylko do osób wierzących, ale również tej grupy, która nigdy dotąd nie miała okazji zapoznać się z Pismem Świętym. Płyty i pendrive do nabycia na www.sklep.osorno.pl.
W gościnnych nagraniach uczestniczyli twórcy zrzeszeni w LifeTube - Iluzjonista Y, Kameralnie oraz Początek Wieczności. To nowe doświadczenia, w których youtuberzy świetnie się odnaleźli, a efekty ich pracy usłyszycie niebawem. Biblia Audio dołączyła do ponad 420 twórców współpracujących z  zespołem specjalistów zajmującym się m.in. doradztwem, optymalizacją oraz pozycjonowaniem kanałów, których łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów!

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Biblia Audio (2).jpg

grafika | 445 KB

Pobierz
Biblia Audio (1).jpg

grafika | 233 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Ponad pół miliona pobrań w zaledwie 5 miesięcy! Najnowsze wyniki aplikacji Quiz House.

temu

Aplikacja quizowa twórców MaturaToBzdura (Adama Drzewickiego i Piotra Dybskiego) w 5 miesięcy od premiery przekroczyła ponad pół miliona pobrań na platformie Google Play. Potencjał Quiz House już niedługo wykorzystają marki! 
Sukces polskiej youtuberki! W 24 godziny zebrała na dom dla...

temu

Kaja Kraska, autorka kanału Globstory, w bambusowej chatce w Kambodży miała spędzić dwa dni, a została na 10. Dziś chce pomóc zaprzyjaźnionej rodzinie i ma na ten cel już ponad 17 tys. zł – od wczoraj zrealizowała ponad 171 % projektu na portalu pomagamy.im!
Książka znanego Youtubera zeszła na pniu! Radek Kotarski wydał ją sam. Oto, jak nauczył się szwedzkiego w pół roku i dlaczego został wydawcą

temu

Niedawno internet obiegła informacja o wyzwaniu, jakie podjął Radek Kotarski, którego efektem jest „Włam do mózgu” – najnowsza książka youtubera, który na swoim kanale zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Pierwszy nakład rozszedł się błyskawicznie, a Kotarski bije rekordy polskiego self-publishingu!
Youtuberzy z LifeTube testują najnowszą funkcjonalność YouTube

temu

Prowadzą dialog, wchodzą w interakcje i angażują - tacy są współcześni liderzy opinii, czyli digital infleuncerzy. Stały kontakt z publicznością utrzymują dzięki serwisom społecznościowym, które sukcesywnie wprowadzają kolejne funkcjonalności, pozwalające na zmniejszenie dystansu pomiędzy widzem, a twórcą. Przykładem takich narzędzi jest karta "Społeczność" na YouTube, dostępna na razie jedynie dla niewielkiej grupy użytkowników. Korzystają z niej już m.in.  emce2 , Marco Kubiś i Astrofaza.

YouTube ma problem z nieodpowiednimi treściami, Instagram pozwoli dołączać do transmisji live. Oto, czym żyje internet!

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!