Wyjątkowe słuchowisko na 10 480 głosów, a pośród nich nasi twórcy. Biblia Audio dołączyła do LifeTube!
Wyjątkowe słuchowisko na 10 480 głosów, a pośród nich nasi twórcy. Biblia Audio dołączyła do LifeTube!

Wyjątkowe słuchowisko na 10 480 głosów, a pośród nich nasi twórcy. Biblia Audio dołączyła do LifeTube!

Opublikowany

Biblia Audio dołączyła do LifeTube. Projekt do tej pory pobrało i odsłuchało niemal 3 miliony internautów! W przedsięwzięciu uczestniczyli nasi twórcy - Iluzjonista Y, Kameralnie oraz Początek Wieczności.

Biblia Audio, czyli dźwiękowa adaptacja Pisma Świętego, to największe słuchowisko radiowe w Europie. W nagraniach wzięło udział 480 aktorów, wśród których znaleźli się najpopularniejsi amatorzy oraz polscy artyści, tacy jak Małgorzata Kożuchowska, Danuta Stenka, Krzysztof Globisz, Piotr Fronczewski, Robert Więckiewicz czy Łukasz Simlat.  W nagraniach do tego niezwykłego  wydarzenia wzięło udział także 10 000 osób , które wspólnie wykrzyczało zdanie  „Niech żyje Król!” Nagranie odbyło się w Krakowie, a efekt końcowy możecie usłyszeć w BIBLIA AUDIO superprodukcji.

Zgromadzony materiał to łącznie 113 godzin nagrań. Autorzy zadbali o to, by opowiadane historie mogły pochłonąć bez reszty każdego słuchacza. Wszystkie tła dźwiękowe zostały nagrane w Izraelu, a muzykę skomponował Adam Walicki.

Pomysłodawcami projektu są Krzysztof Czeczot i Maciej Budzich, zaś koproducentem został Narodowy Instytut Audiowizualny (NInA), Narodowe Centrum Kultury, Grupa Lotos, Fundacja Pzu, Katolicki Uniwersytet Lubelski.

Jak powtarzają w wielu wywiadach jego autorzy, o wyjątkowości Biblii Audio stanowi jej wydźwięk - to przede wszystkim projekt kulturalny, który ma łączyć i docierać nie tylko do osób wierzących, ale również tej grupy, która nigdy dotąd nie miała okazji zapoznać się z Pismem Świętym. Płyty i pendrive do nabycia na www.sklep.osorno.pl.
W gościnnych nagraniach uczestniczyli twórcy zrzeszeni w LifeTube - Iluzjonista Y, Kameralnie oraz Początek Wieczności. To nowe doświadczenia, w których youtuberzy świetnie się odnaleźli, a efekty ich pracy usłyszycie niebawem. Biblia Audio dołączyła do ponad 420 twórców współpracujących z  zespołem specjalistów zajmującym się m.in. doradztwem, optymalizacją oraz pozycjonowaniem kanałów, których łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów!

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Biblia Audio (2).jpg

grafika | 445 KB

Pobierz
Biblia Audio (1).jpg

grafika | 233 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.