Ponad pół miliona pobrań w zaledwie 5 miesięcy! Najnowsze wyniki aplikacji Quiz House.

Kopiuj tekst

Ponad pół miliona pobrań w zaledwie 5 miesięcy! Najnowsze wyniki aplikacji Quiz House.

Ponad pół miliona pobrań w zaledwie 5 miesięcy! Najnowsze wyniki aplikacji Quiz House.

Opublikowany

Aplikacja quizowa twórców MaturaToBzdura (Adama Drzewickiego i Piotra Dybskiego) w 5 miesięcy od premiery przekroczyła ponad pół miliona pobrań na platformie Google Play. Potencjał Quiz House już niedługo wykorzystają marki! 

Do tej pory w Quiz House zostało rozegranych ponad 50 milionów pojedynków - dziennie liczba rozgrywek przekracza 400 tysięcy! Topowi użytkownicy mają na swoich profilach statystyki z tysiącami wygranych pojedynków.  Aplikacja regularnie pojawia się na pierwszym miejscu  w top liście Google Play najlepszy quiz i najlepsza gra w Polsce.

Quizy dedykowane dla marek

W ciągu 5 miesięcy autorzy aplikacji osiągnęli wynik ponad pół miliona pobrań, a to dopiero początek sukcesów Quiz House - jej autorzy chcą się w pełni wykorzystać doświadczenie, jakie zdobyli na YouTube. Wkrótce aplikacja stanie się również narzędziem do tworzenia niestandardowych kampanii marketingowych w formie quizów sponsorowanych. Oferta powstanie z myślą o markach, którym zależy na edukowaniu poprzez rozrywkę oraz na szerzeniu wartościowej wiedzy.

Dzięki współpracy z domem softwarowym Future Mind, aplikacja jest nieustannie rozwijana tak, by w pełni odpowiadać na potrzeby odbiorców. Twórcy obiecują, że powstanie wersja na ios,  nie znamy jeszcze jednak daty premiery.

Użytkownicy tworzą aplikację!

Quiz House to pierwsza polska aplikacja, która pozwala graczom zapraszać znajomych do wspólnej rywalizacji w kilkudziesięciu kategoriach, które oprócz zagadnień edukacyjnych, zawierają szereg pytań z dziedzin rozrywkowych i popularnonaukowych, odwołujących się do m.in. Gry o Tron, Stranger Things, Wiedźmina, harcerstwa czy sportów motorowych.

Mocą aplikacji są gracze, którzy rozumieją, że Quiz House działa podobnie jak Wikipedia i można do niej dodawać nie tylko pojedyncze pytania do istniejących kategorii quizowych, ale również, z pomocą naszych moderatorów i ekspertów, zupełnie nowe kategorie. Obecne w Quiz House dostępne jest ponad 85 różnych quizów, a łączna liczba pytań przekracza 76 tysięcy, z czego ponad 40 tysięcy pytań zostało napisanych przez użytkowników. Śmiem twierdzić, że mamy największą bazę pytań wśród polskich gier quizowych!

- PODKREŚLA ADAM DRZEWICKI, WSPÓŁTWÓRCA APLIKACJI. 

Poznaj Quiz House w liczbach! 

24946261_1738849986171925_176541075_o.png

MaturaToBzdura współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Screenshot_20171210-120048.png

grafika | 229 KB

Pobierz
24946261_1738849986171925_176541075_o.png

grafika | 62,6 KB

Pobierz
quizhouse_pixel.png

grafika | 8,99 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

temu

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

temu

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

temu

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

temu

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Sprawdź, czym żył YouTube w 2017 roku i po jakie treści najchętniej sięga polski internauta!

Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!