Plotki przy sztandze i selfie na Insta, czyli spis grzechów z siłowni w autorskim singlu "Bejbe, ciśniesz!" Letniego Chamskiego Podrywu
Plotki przy sztandze i selfie na Insta, czyli spis grzechów z siłowni w autorskim singlu "Bejbe, ciśniesz!" Letniego Chamskiego Podrywu

Plotki przy sztandze i selfie na Insta, czyli spis grzechów z siłowni w autorskim singlu "Bejbe, ciśniesz!" Letniego Chamskiego Podrywu

Published

Letni Chamski Podryw powraca z nowym singlem! Tym razem duet znany z takich parodii jak "Pomidorowa" czy "WIGGRY", stawia na autorską produkcję. W w ciągu 24 godzin od publikacji "Bejbe, ciśniesz!" przekroczyło 300 tysięcy wyświetleń i wskoczyło na 11 pozycję karty na czasie w serwisie YouTube! 

"Bejbe, ciśniesz!" to obraz siłowni w krzywym zwierciadle. Maciej Canton Piotrowski i Dawid Anton Antonkiewicz - autorzy projektu Letni Chamski Podryw - śpiewają o nawykach, które modę na zdrowy styl życia sprowadzają do pozowanych zdjęć na Instagramie i plotkowania podczas zajęć fitness. Autorski singiel LCHP tekstowo nie odbiega od poziomu dotychczasowych produkcji - to przede wszystkim trafny i pełen humoru komentarz, którego przez długi czas nie pozbędziecie się z głowy!

Teledysk do utworu powstał w Burneika Sports Gym. W rolę surowego asystenta wcielił się najpopularniejszy trener personalny polskiego Facebooka, czyli Michał Bodzioch - Dziki Trener. Za zdjęcia odpowiedzialny jest dział produkcji LifeTube - Tomasz Wilczyński i Bartek Podkowiński, a nad całością prac współczuwali LCHP i LifeTube.

Letni Chamski Podryw to jedna z najpopularniejszych polskich grup muzycznych, które profesjonalnie zajmują się parodią. Piosenka "Wagary" (org. "Shape of You" - Ed Sheeran) została odtworzona niemal 7 milionów razy i tym samym znalazła się na podium wrześniowego zestawienia YouTube Trends Polska przygotowywanego przez Sotrender. Duet na scenie funkcjonuje od 8 lat, a o ich popularności świadczą nie tylko wyświetlenia, ale i pełne sale podczas tras koncertowych.

Zobaczcie, czym tym razem zaskoczyli swoich fanów!

Letni Chamski Podryw współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Share

Related Stories
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

ago

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

ago

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

ago

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

ago

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Check your inbox for a subscription confirmation email.
By confirming your subscription you will receive the latest content published on this website and consent to your information being securely processed and stored.