Plotki przy sztandze i selfie na Insta, czyli spis grzechów z siłowni w autorskim singlu "Bejbe, ciśniesz!" Letniego Chamskiego Podrywu
Plotki przy sztandze i selfie na Insta, czyli spis grzechów z siłowni w autorskim singlu "Bejbe, ciśniesz!" Letniego Chamskiego Podrywu

Plotki przy sztandze i selfie na Insta, czyli spis grzechów z siłowni w autorskim singlu "Bejbe, ciśniesz!" Letniego Chamskiego Podrywu

Published

Letni Chamski Podryw powraca z nowym singlem! Tym razem duet znany z takich parodii jak "Pomidorowa" czy "WIGGRY", stawia na autorską produkcję. W w ciągu 24 godzin od publikacji "Bejbe, ciśniesz!" przekroczyło 300 tysięcy wyświetleń i wskoczyło na 11 pozycję karty na czasie w serwisie YouTube! 

"Bejbe, ciśniesz!" to obraz siłowni w krzywym zwierciadle. Maciej Canton Piotrowski i Dawid Anton Antonkiewicz - autorzy projektu Letni Chamski Podryw - śpiewają o nawykach, które modę na zdrowy styl życia sprowadzają do pozowanych zdjęć na Instagramie i plotkowania podczas zajęć fitness. Autorski singiel LCHP tekstowo nie odbiega od poziomu dotychczasowych produkcji - to przede wszystkim trafny i pełen humoru komentarz, którego przez długi czas nie pozbędziecie się z głowy!

Teledysk do utworu powstał w Burneika Sports Gym. W rolę surowego asystenta wcielił się najpopularniejszy trener personalny polskiego Facebooka, czyli Michał Bodzioch - Dziki Trener. Za zdjęcia odpowiedzialny jest dział produkcji LifeTube - Tomasz Wilczyński i Bartek Podkowiński, a nad całością prac współczuwali LCHP i LifeTube.

Letni Chamski Podryw to jedna z najpopularniejszych polskich grup muzycznych, które profesjonalnie zajmują się parodią. Piosenka "Wagary" (org. "Shape of You" - Ed Sheeran) została odtworzona niemal 7 milionów razy i tym samym znalazła się na podium wrześniowego zestawienia YouTube Trends Polska przygotowywanego przez Sotrender. Duet na scenie funkcjonuje od 8 lat, a o ich popularności świadczą nie tylko wyświetlenia, ale i pełne sale podczas tras koncertowych.

Zobaczcie, czym tym razem zaskoczyli swoich fanów!

Letni Chamski Podryw współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Share

Related Stories
JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

ago

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Zagrajmy inaczej! E-sportowe emocje w słodkim wydaniu we współpracy marki E. Wedel i LifeTube

ago

Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network

ago

- Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku. – mówią Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
LifeTube i Gamellon łączą siły! 60 proc. rynku, 100 milionów subskrypcji i prawie miliard emisji wideo miesięcznie

ago

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.

Zostań Junior Account Executive w LifeTube!

Jesteś kreatywny, komunikatywny i chętny do pracy? Nie czekaj, aplikuj!