Zostań Junior Account Executive w LifeTube!
Zostań Junior Account Executive w LifeTube!

Zostań Junior Account Executive w LifeTube!

Opublikowany

Jesteś kreatywny, komunikatywny i chętny do pracy? Nie czekaj, aplikuj!

Jeśli jesteś na początku drogi zawodowej, szukasz różnorodnych wyzwań i możliwości dynamicznego rozwoju, cechuje Cię samodzielność i odpowiedzialność, w dodatku nie wyobrażasz sobie jak wyglądało życie przed YouTube, a obudzony w środku nocy bez problemu wymienisz minimum 10 polskich Twórców, mamy dla Ciebie pracę!!!
Dla naszego Dream Team Sales poszukujemy Junior Account Executive.

Do Twoich obowiązków będzie należało wsparcie zespołu, m.in.:
● Tworzenie prezentacji np. sprzedażowych na wzorze
● Raportowanie projektów
● Tworzenie zleceń do umów
● Tworzenie zestawień, analiz rynku i research
● Tworzenie ofert sprzedażowych
● Wypełnianie raportów tygodniowych
● Wyszukiwaniu proaktywne projektów i klientów
● Raportowanie działań

W zamian oferujemy:
● Zatrudnienie na kontrakcie B2B
● Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
● Pracę w zgranym, przyjacielskim zespole
● Współpracę z największymi markami i gwiazdami YouTube
● Realną możliwość awansu – w LifeTube to nie tylko pusty rekrutacyjny frazes! :)

Prześlij nam CV (z formułą o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby rekrutacji) i krótki list z wyjaśnieniem, dlaczego będziesz najlepszym kandydatem do naszego zespołu na adres: sylwia.rejniak@lifetube.pl, w tytule maila wpisz Junior/Sales.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.