YouTube inwestuje w "Creators For Change", PRoto szuka rozwiązań dla sporów pomiędzy marką a influencerem, a Ziemniak uczy podstaw nagrywania!

YouTube inwestuje w "Creators For Change", PRoto szuka rozwiązań dla sporów pomiędzy marką a influencerem, a Ziemniak uczy podstaw nagrywania!

Opublikowany

Zapraszamy na kolejną dawkę branżowych newsów! 

YouTube inwestuje w program Creators For Change

5 milionów dolarów - tyle YouTube przeznaczył na promowanie twórców, którzy wyróżniają się pozytywnymi treściami, a przede wszystkim przeciwdziałają nienawiści i promują tolerancję. Dotychczas do programu Creators For Change zostało włączonych 39 youtuberów, którzy oprócz wsparcia finansowego i technicznego, mogą liczyć na pomoc mentorów. Podczas szczytu w Londynie poinformowano o planach związanych z poszerzeniem zespołu w 2018.

Czytaj więcej>>>
GIF-y zawładnęły Instagram Stories!

Użytkownicy systemów Android oraz iOS mogą już korzystać z GIF Stickers - nowej funkcji Instagrama, opartej o zasoby biblioteki Giphy. Aby dodać do relacji ruchome naklejki, wystarczy skorzystać z wbudowanej w interfejs wyszukiwarki. Wkrótce aplikacja zostanie wzbogacona o kolejne udogodnienie - możliwość udostępniania zdjęć w dowolnym formacie.

Czytaj więcej>>>
Marka kontra influencer. Czego unikać, gdy pojawia się konflikt?

W styczniu media branżowe żyły dwoma sporami na linii marka - influencer. Oba stały się początkiem dyskusji na temat współpracy barterowej oraz zachowań, które w przypadku podobnych sporów nigdy nie powinny mieć miejsca. Serwis PRoto zebrał komentarze ekspertów (w tym Łukasza Głombickiego z LifeTube), które zawierają szereg cennych wskazówek, przydatnych zarówno dla firm jak twórców. Jakie błędy popełniły strony i po jakie rozwiązania mogły sięgnąć?

Czytaj więcej w serwisie PRoto>>>

Wideo-case, który warto znać: Jak nagrać film na YouTube? [Ziemniak x Finansoaktywni]

Czy da się wytłumaczyć młodzieży w wieku gimnazjalnym, czym są podatki i jaki wpływ na otoczenie ma ich opłacanie? Oczywiście! Wystarczy współpraca z popularnym wśród grupy docelowej youtuberem. Ministerstwo Finansów przygotowało konkurs dla młodzieży na stworzenie najlepszego filmu o podatkach. Zaangażowany w akcję Ziemniak nagrał poradnik - kompendium wiedzy dla początkujących filmowców. Z tego połączenia zrodziły się efekty kampanii “Pozytywnie o podatkach”. Materiał obejrzało niemal 250 tysięcy osób. O szczegółach współpracy przeczytacie w zakładce Case studies - Ziemniak & Finansoaktywni.

Ziemniak współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.