LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

Warszawa, 20.02.2018

LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.

LifeTube współpracuje z wieloma twórcami, którzy z muzyką związani są zarówno hobbystycznie, jak i zawodowo. To czołówka najpopularniejszych kanałów w Polsce, do których należą m.in. Letni Chamski Podryw, Magda Bereda, Szparagi, Na Pełnej, Olivia Fok czy Wojtek Mazolewski. Profesjonalizacja opieki nad tą grupą influencerów jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku i naturalnym krokiem ku rozwijaniu ogromnego potencjału, jaki tkwi w youtubowych projektach muzycznych.

Wzmocnienie zespołu bardzo mnie cieszy. Jako spółka chcemy konsolidować rynek, rozwijać się i poszerzać nasze zaangażowanie. Będziemy  mocno rozwijać nasze kanały muzyczne i właśnie za to będzie odpowiedzialna Ania. Co istotne, LifeTube nie wyklucza wejścia w branżę muzyczną - tak szeroko obecną na YouTube w Polsce i na całym świecie

- mówi prezes LifeTube Paweł Stano.

Anna Wójcik, senior account manager - music, będzie odpowiedzialna za rozwój oferty kanałów muzycznych oraz profesjonalizację opieki managerskiej nad ich cyfrowym portfolio. Wieloletnie doświadczenie branżowe wykorzysta również w zakresie optymalizacji i monetyzacji kanałów. To początek pracy w tym obszarze - spółka nie wyklucza rozszerzenia działalności o współpracę z publikującymi na YouTube muzykami.

To świetna sprawa, że razem z LifeTube będziemy wspierać muzycznych twórców na YouTube, oferując im jeszcze lepsze możliwości rozwoju artystycznych pasji. Dołączenie do zespołu profesjonalistów influencer marketingu to dla mnie bardzo interesująca zawodowo zmiana. Liczę, że nowe wyzwania, które są przed nami, szybko przerodzą się w pierwsze sukcesy

- komentuje Anna Wójcik, senior account manager w LifeTube.

Anna Wójcik z branżą muzyczną związana jest od ponad 10 lat. Zarządzała wytwórnią Prosto Label, wydającą albumy topowych artystów hip-hopowych, w tym m.in. Sokoła, KęKę, KaeNa. Była odpowiedzialna za stworzenie kanału ProstoTV - pierwszego polskiego monetyzowanego kanału muzycznego na YouTube, który przekroczył milion subskrypcji. Współpracowała z takimi markami jak RedBull, Reebok, Johnnie Walker czy Jeep. Wójcik specjalizuje się w zarządzaniu projektami, komunikacji oraz content marketingu.

Dział gaming wzmacnia zespół projektowy

Dział gamingowy rozszerzył się o nowe stanowisko. Jako account manager Izabela Malinowska będzie zajmować się współpracą z agencjami, domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi. Zdobytą we współpracy z międzynarodowymi klientami wiedzę wykorzysta podczas wdrażania oraz procesowania kampanii dla klientów z portfolio LifeTube. Do jej zadań będzie także należała monetyzacja twórców z kategorii gaming i technologie, ze szczególnym uwzględnieniem e-sportu oraz projektów niestandardowych.

Nawiązanie współpracy z tak doświadczoną osobą jak Iza to dla naszego teamu doskonała wiadomość. Jej energia, ogromna kreatywność oraz doświadczenie, które wyniosła z realizacji projektów e-sportowych, z pewnością zaowocują wieloma ciekawymi i nowymi dla naszej firmy działaniami

- dodaje Michał Kołodziej, Head of Management - Gaming w LifeTube.

Izabela Malinowska przez ostatnie 3 lata była związana z domem produkcyjnym FoszerSawicki, gdzie - jako producent - odpowiadała za kompleksową obsługę klientów z sektora ATL i BTL. Wcześniej współpracowała m.in.z Socializer, Lubię To oraz Nextwebmedia, gdzie odpowiadała za obsługę Cyfrowego Polsatu, Ipli, Universal Polska, Olympus oraz współtworzyła i rozwijała kanały serwisu abczdrowie.pl. Bliskie są jej również projekty e-sportowe - te realizowała on air dla międzynarodowych klientów, m.in. ESL oraz Turtle Entertainment.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 61 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce

Załączniki

Pobierz wszystkie

Paweł Stano

grafika | 12,5 MB

Pobierz
LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Iza-Ania.png

grafika | 933 KB

Pobierz
Ania.png

grafika | 480 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Eksperci z branży stworzyli "Poradnię Influencer Marketingu": będą odpowiadali na pytania zainteresowanych w formie facebookowej grupy

Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.