LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska
LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

Warszawa, 20.02.2018

LifeTube inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe. Na pokładzie Anna Wójcik i Izabela Malinowska

Opublikowany

Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.

LifeTube współpracuje z wieloma twórcami, którzy z muzyką związani są zarówno hobbystycznie, jak i zawodowo. To czołówka najpopularniejszych kanałów w Polsce, do których należą m.in. Letni Chamski Podryw, Magda Bereda, Szparagi, Na Pełnej, Olivia Fok czy Wojtek Mazolewski. Profesjonalizacja opieki nad tą grupą influencerów jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku i naturalnym krokiem ku rozwijaniu ogromnego potencjału, jaki tkwi w youtubowych projektach muzycznych.

Wzmocnienie zespołu bardzo mnie cieszy. Jako spółka chcemy konsolidować rynek, rozwijać się i poszerzać nasze zaangażowanie. Będziemy  mocno rozwijać nasze kanały muzyczne i właśnie za to będzie odpowiedzialna Ania. Co istotne, LifeTube nie wyklucza wejścia w branżę muzyczną - tak szeroko obecną na YouTube w Polsce i na całym świecie

- mówi prezes LifeTube Paweł Stano.

Anna Wójcik, senior account manager - music, będzie odpowiedzialna za rozwój oferty kanałów muzycznych oraz profesjonalizację opieki managerskiej nad ich cyfrowym portfolio. Wieloletnie doświadczenie branżowe wykorzysta również w zakresie optymalizacji i monetyzacji kanałów. To początek pracy w tym obszarze - spółka nie wyklucza rozszerzenia działalności o współpracę z publikującymi na YouTube muzykami.

To świetna sprawa, że razem z LifeTube będziemy wspierać muzycznych twórców na YouTube, oferując im jeszcze lepsze możliwości rozwoju artystycznych pasji. Dołączenie do zespołu profesjonalistów influencer marketingu to dla mnie bardzo interesująca zawodowo zmiana. Liczę, że nowe wyzwania, które są przed nami, szybko przerodzą się w pierwsze sukcesy

- komentuje Anna Wójcik, senior account manager w LifeTube.

Anna Wójcik z branżą muzyczną związana jest od ponad 10 lat. Zarządzała wytwórnią Prosto Label, wydającą albumy topowych artystów hip-hopowych, w tym m.in. Sokoła, KęKę, KaeNa. Była odpowiedzialna za stworzenie kanału ProstoTV - pierwszego polskiego monetyzowanego kanału muzycznego na YouTube, który przekroczył milion subskrypcji. Współpracowała z takimi markami jak RedBull, Reebok, Johnnie Walker czy Jeep. Wójcik specjalizuje się w zarządzaniu projektami, komunikacji oraz content marketingu.

Dział gaming wzmacnia zespół projektowy

Dział gamingowy rozszerzył się o nowe stanowisko. Jako account manager Izabela Malinowska będzie zajmować się współpracą z agencjami, domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi. Zdobytą we współpracy z międzynarodowymi klientami wiedzę wykorzysta podczas wdrażania oraz procesowania kampanii dla klientów z portfolio LifeTube. Do jej zadań będzie także należała monetyzacja twórców z kategorii gaming i technologie, ze szczególnym uwzględnieniem e-sportu oraz projektów niestandardowych.

Nawiązanie współpracy z tak doświadczoną osobą jak Iza to dla naszego teamu doskonała wiadomość. Jej energia, ogromna kreatywność oraz doświadczenie, które wyniosła z realizacji projektów e-sportowych, z pewnością zaowocują wieloma ciekawymi i nowymi dla naszej firmy działaniami

- dodaje Michał Kołodziej, Head of Management - Gaming w LifeTube.

Izabela Malinowska przez ostatnie 3 lata była związana z domem produkcyjnym FoszerSawicki, gdzie - jako producent - odpowiadała za kompleksową obsługę klientów z sektora ATL i BTL. Wcześniej współpracowała m.in.z Socializer, Lubię To oraz Nextwebmedia, gdzie odpowiadała za obsługę Cyfrowego Polsatu, Ipli, Universal Polska, Olympus oraz współtworzyła i rozwijała kanały serwisu abczdrowie.pl. Bliskie są jej również projekty e-sportowe - te realizowała on air dla międzynarodowych klientów, m.in. ESL oraz Turtle Entertainment.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 61 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce

LifeTube wypłacił swoim twórcom 15 mln złotych - podsumowanie roku

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Paweł Stano

grafika | 12,5 MB

Pobierz
LifeTube norm.png

grafika | 11,2 KB

Pobierz
Iza-Ania.png

grafika | 933 KB

Pobierz
Ania.png

grafika | 480 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Marki premium otwierają się na YouTube: Mercedes-Benz rusza z kampanią z udziałem youtuberów

temu

Mercedes-Benz wprowadził niedawno na rynek nowy model umożliwiający interakcję słowną kierowcy z samochodem. Nową Klasę A z “ludzką duszą” i głosem promują youtuberzy: Paulina Mikuła “Mówiąc Inaczej”, Piotr Latała “Ziemniak” i Patryk Brzozowski “Kameralnie”. Za kampanię odpowiadają agencje LifeTube i LiquidThread.  
Provident rozpoczyna długofalową współpracę z influencerami – zrealizują wspólnie 365 planów! Rusza kampania LifeTube, Lettly i Isobar

temu

Nauczyć się robić na drutach, pracować w schronisku jako wolontariusz, wsiąść do pociągu byle jakiego, zrobić salto – co łączy te plany? Są niebanalne, śmiałe, różnorodne… Tak jak osoby, które będą je realizować, czyli twórcy z sieci LifeTube - Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka. Ta czwórka popularnych influencerów jako pierwsza podejmie wyzwanie rzucone przez Providenta: 365 planów w 365 dni. To początek długofalowej współpracy marki z youtuberami.
YouTube bardziej angażujący od Facebooka [wyniki analizy LifeTube]

temu

YouTube to obecnie nie tylko najpopularniejsza platforma wideo, druga co do wielkości wyszukiwarka internetowa, ale także jedno z najważniejszych mediów społecznościowych. Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez LifeTube - sieci partnerskiej zrzeszającej youtuberów i agencji influencer marketingu - serwis Google’a angażuje odbiorców ponad 2 razy bardziej od Facebooka.
Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]

temu

YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.

Co masz zrobić w nocy, rozpocznij gdy się wyśpisz. LifeTube Boosters i lekcja kreatywności

Pierwsza edycja otwartych szkoleń LifeTube Boosters upłynęła pod znakiem szeroko pojętej kreatywności. Zaproszeni do udziału prelegenci - youtuber Marco Kubiś oraz dr Ewa Jarczewska-Gerc - opowiedzieli o metodach wspomagających efektywną pracę twórczą.