YouTube: Magic of Y z globalnymi ambicjami. Y zmienia strategię kanału.
YouTube: Magic of Y z globalnymi ambicjami. Y zmienia strategię kanału.

YouTube: Magic of Y z globalnymi ambicjami. Y zmienia strategię kanału.

Opublikowany

Magik Y, autor największego w Polsce kanału o magii i iluzji, zmienia strategię i otwiera się na rynek zagraniczny. Jako pierwszy polski twórca YouTube, działający od początku w rodzimym języku, zdecydował się na całkowite tworzenie w języku angielskim. Nowe działania rozpoczyna od współpracy przy globalnej akcji marki Coca-Cola.

Globalne wydatki na reklamę w internecie wciąż wzrastają. Rośnie także znaczenie video w strategiach marketingowych. Jak wynika z badania Salesforce, w 2018 roku 66 proc. budżetu na reklamę cyfrową trafi między innymi do YouTube, a 65 proc. firm w ostatnich miesiącach zwiększyło inwestycje w reklamę video online. Pomimo tej tendencji stawki za wyświetlenia reklam (CPM) dla twórców działających na terenie kraju nadal są kilkakrotnie niższe niż te dla twórców działających na globalnym rynku YouTube. To jednak tylko jeden z argumentów przemawiających za międzynarodową ekspansją Y.

- Działania firmy już od jakiegoś czasu mają charakter globalny. Nagrywamy video z gwiazdami światowego formatu. Za nami pierwsze pokazy w Europie. Naturalnym krokiem w rozwoju jest otworzenie się na zagranicznych reklamodawców i partnerów. Tłumaczenie filmów na inne języki to za mało. Przejście na język angielski niweluje wszystkie dotychczasowe bariery.

- mówi Y, autor kanału Magic of Y.

Do tej pory nikt z polskich twórców YouTube nie zdecydował się na taki krok. Były próby tłumaczenia polskich filmów na kilka języków lub kanał od początku był prowadzony w innym języku. To jednak pierwsza sytuacja, w której świetnie prosperujący kanał całkowicie zmienia strategię działania, pozostawiając dla polskich widzów jedynie napisy. Są już pierwsze efekty nowej strategii. Jej przyjęcie pozwoliło na współprace z globalnym odziałem marki Coca Cola.

- Specyfika tematu kanału pozwala nam na konkurencję z najlepszymi twórcami. Obecnie jesteśmy jednym z 5 największych kanałów YT iluzjonistycznych na świecie. Z sukcesem w Polsce pokazujemy jak robić iluzję na najwyższym poziomie. Fani od dłuższego czasu zachęcali nas do wyjścia na świat. Chcą, aby najlepszy magik był właśnie z Polski. Czas więc na nowe wyzwania.

- dodaje Y

Obecnie kanał Y ma ponad 740 000 subskrypcji i prawie 60 milionów wyświetleń. Miniony rok pozwolił Y na mocny krok do przodu. Firma Magic of Y stała się spółką i wydawnictwem. Na koncie twórcy pojawiła się książka „13 kroków by stać się magicznym” oraz autorski program Magia Y emitowany na kanale TVN Style. Czy Y oczaruje widzów z całego świata i stanie się inspiracją dla polskiego rynku YouTube? Czas pokaże.

Y współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.