YouTube wprowadza kolejne zmiany dla kont artystów, a polska publiczność e-sportu wzrośnie o 29 proc. Zobacz wyjątkową kampanię z segmentu beauty!

YouTube wprowadza kolejne zmiany dla kont artystów, a polska publiczność e-sportu wzrośnie o 29 proc. Zobacz wyjątkową kampanię z segmentu beauty!

Opublikowany

Zapraszamy na cotygodniowy przegląd prasy!

Jednolite standardy dla muzyków na YouTube

Po wprowadzeniu nowych funkcji dla muzyków (m.in. możliwość sprzedaży biletów z poziomu konta), YouTube wprowadza kolejne zmiany, które dotyczą kanałów artystów powiązanych z marką Vevo. Serwis zamierza łączyć subskrypcje, by utworzyć po jednym koncie dla każdego artysty, co pozwoli na zwiększenie zasięgów oraz włączenie funkcji społecznościowych czy transmisji na żywo z urządzeń mobilnych. Tym samym branding Vevo zostanie wyeliminowany z nazw. Pozostanie jedynie w przypadku, kiedy muzyk korzystał wyłącznie z biblioteki partnera.

Czytaj więcej>>>
E-sport najpopularniejszy wśród milenialsów. Wartość globalnego rynku przekroczy miliard dolarów

Najliczniejszą grupę kibiców e-sportu stanowią mężczyźni w wieku 18-34 lat - wynika z badań Deloitte. W 2016 roku kibice sportów elektronicznych śledzili wydarzenia przez 6 miliardów godzin, co dało pięciokrotnie wyższy wynik niż w 2010 roku. Eksperci przyjrzeli się również obecnej sytuacji esportu w Polsce - szacuje się, że w tym roku liczba unikalnych widzów sięgnie 850 tys. i wzrośnie o 29 proc.

Czytaj więcej>>>
Wideo-case, który warto znać: Influencerki beauty dla Estée Lauder

Szybko, kolorowo i skutecznie. Tak w skrócie można opisać kampanię Estée Lauder z influencerkami beauty: lamakeupbella oraz Love And Great Shoes, której celem była promocja najnowszej linii pomadek. Przygotowane przez dziewczyny materiały były zapisem intensywnego dnia i prezentowały trwałość kolorów marki. Świadczenia dotarły do 450 tys. osób, które średnio obejrzały 60% materiału. Same youtuberki udowodniły, że w segmencie beauty można tworzyć nie tylko skuteczne, ale i piękne kampanie, które wyróżniają się profesjonalnym wykonaniem, przyciągają uwagę swoją estetyką oraz uciekają od sztampowych i powszechnie wykorzystywanych rozwiązań.

Lamakeupebella i Love And Great Shoes współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij