JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI
JAK BOLI NIENAWIŚĆ?  YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

JAK BOLI NIENAWIŚĆ? YOUTUBERZY Z LIFETUBE WSPIERAJĄ HUMANITY IN ACTION POLSKA W KAMPANII PRZECIWKO MOWIE NIENAWIŚCI

Opublikowany

LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.

Wśród grupy wiekowej 16-34 największym zaufaniem cieszą się youtuberzy – wynika z badań przeprowadzonych przez YouTube i Kantar Millward Brown. Widzowie zasięgają ich opinii podczas podejmowania decyzji zakupowych, pytają o rady dotyczące problemów w szkole i grupie rówieśniczej oraz często traktują jak najbliższe im osoby. Szczerość i autentyczność, czyli największa siła influencerów, powoduje, że youtuberzy są również idealnymi ambasadorami kampanii społecznych. Przy współpracy z Humanity in Action Polska twórcy tłumaczą swoim widzom, czym jest mowa nienawiści, uczulają na agresywne zachowania w sieci i uczą swoich odbiorców, jak wspólnie walczyć z patologicznymi zjawiskami.

Wspólnie przeciwko nienawiści

NIENAWIŚĆ.

W reakcji na narastającą ostatnich latach w fale nienawiści w Internecie i poza nim, Fundacja Humanity in Action Polska jako jedna z pierwszych organizacji pozarządowych w Polsce od kilku lat systematycznie zajmuje się przeciwdziałaniem mowie nienawiści. W tym celu w ramach pilotażowego projektu „Przestrzeń działania” Fundacja testuje innowacyjne rozwiązania z zakresu edukacji, wspiera młode aktywistki i aktywistów w rozwijaniu społecznych inicjatyw z zastosowaniem narzędzi przedsiębiorczości społecznej, a także podjęła strategiczną współpracę z firmą LifeTube i jej twórcami, by trafiać do jak największej grupy młodych ludzi z informacjami, jak reagować na mowę nienawiści. Monika Mazur-Rafał, podczas wczorajszej „Pitch & Pizza Night” w Google Campus Warsaw organizowanej przez Fundację, powiedziała:

Bardzo cieszymy się, że twórcy zrzeszeni w LifeTube zaangażowali się we współpracę, by wspólnie przeciwdziałać mowie nienawiści. Pozytywne reakcje ich fanów i fanek na zamieszczane materiały są dowodem na to, że do młodych najlepiej trafiają ich rówieśnicy i że taka współpraca jest niezwykle potrzebna. To był strzał w dziesiątkę!

Po pierwsze: edukacja

Przygotowane przez youtuberów materiały prezentują doświadczenia, które wychodzą poza stereotypowe postrzeganie wykluczenia społecznego, które nie zawsze wiąże się z pochodzeniem etnicznym czy wyznawaną religią. W ramach akcji pojawią się łącznie 3 filmy, w których youtuberzy w przystępny sposób edukują swoich widzów oraz zachęcają ich do przyłączenia się do wspólnej akcji.

Patologiczne zachowania w sieci nie tylko psują wizerunek całego środowiska YouTube, czy jak niechciany na imprezie okropny gość przeszkadzają w codziennym życiu naszych społeczności. Ale przede wszystkim potrafią naprawdę wyrządzić komuś krzywdę - tłumaczy Sheo, jeden z ambasadorów akcji. - Dlatego uświadamianie naszych widzów w tym zakresie jest takie ważne - jak identyfikować takie zachowania, jak sobie z nimi radzić i w jaki sposób reagować - dodaje.

Szczegółowe informacje o akcji dostępne są pod adresem: http://uprzedzuprzedzenia.org/

AlexMandostyle i Sheo współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.