Marki premium otwierają się na YouTube: Mercedes-Benz rusza z kampanią z udziałem youtuberów
 Marki premium otwierają się na YouTube:  Mercedes-Benz rusza z kampanią z udziałem youtuberów

Marki premium otwierają się na YouTube: Mercedes-Benz rusza z kampanią z udziałem youtuberów

Opublikowany

Mercedes-Benz wprowadził niedawno na rynek nowy model umożliwiający interakcję słowną kierowcy z samochodem. Nową Klasę A z “ludzką duszą” i głosem promują youtuberzy: Paulina Mikuła “Mówiąc Inaczej”, Piotr Latała “Ziemniak” i Patryk Brzozowski “Kameralnie”. Za kampanię odpowiadają agencje LifeTube i LiquidThread.  

“Just like you” – to hasło przewodnie kampanii promującej launch nowego modelu marki Mercedes-Benz, które doskonale oddaje osobisty charakter samochodu. Osobistą relację i możliwość interakcji głosowej z samochodem w kampanii podkreślają również youtuberzy. W ramach akcji twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube testują nowe funkcjonalności i pokazują swojej widowni, jak wprowadzone innowacje mogą ułatwić kierowcom codzienną jazdę.

Kampania z influencerami była dla nas szansą na zaprezentowanie nowej Klasy A w zupełnie inny niż dotychczas, niestandardowy, ale naturalny sposób. Decydując się na współpracę z Pauliną, Patrykiem i Piotrem, przede wszystkim zależało nam na zachowaniu autentyczności, świeżym spojrzeniu i kreatywnym podejściu do tematu, z czym Twórcy poradzili sobie bardzo dobrze”

– Urszula Reichman, Head of Product & Marketing Mercedes-Benz Cars

DOSTAŁEM NOWEGO MERCEDESA KLASY A - test i pierwsza jazda!

Influencerzy wzięli pod lupę kluczowe cechy nowego modelu Mercedesa – każdy ze swojej perspektywy. Na co dzień występują w roli ekspertów ds. motoryzacji (Kameralnie), technologii (Ziemniak) oraz języka polskiego (Mówiąc Inaczej). To wyjątkowe połączenie kilku pozornie odległych światów pozwoliło wyeksponować najważniejsze dla marki cechy oraz maksymalnie poszerzyć zasięg komunikacji w trudno dostępnych grupach (hard-to-reach)

– wyjaśnia Magdalena Talma, head of sales, która odpowiada za kampanię po stronie LifeTube

YouTube to idealna przestrzeń do komunikacji marketingowej zarówno dla firm z sektora MŚP, jak i największych globalnych marek. Współpraca Mercedes-Benz z influencerami to dowód na to, że również marki premium mogą efektywnie współpracować z youtuberami i gwiazdami internetu.

YouTube bardzo szybko się profesjonalizuje. Influencerzy kładą coraz większy nacisk na tworzenie zarówno treści wartościowych merytorycznie, jak i wysokiej jakości w warstwie produkcyjnej. Bardzo cieszy nas fakt, że coraz częściej trafiają do nas birefy od klientów premium, którzy dostrzegają siłę influencer marketingu i widzą w nim szansę na skuteczną realizację założonych celów

–komentuje Izabela Szczepanik, senior account manager LifeTube, managerka kanałów Kameralnie i Mówiąc Inaczej

W kampanii udział biorą Kameralnie, Ziemniak i Mówiąc Inaczej. Za realizację kampanii dla marki Mercedes-Benz odpowiedzialna jest agencja LiquidThread oraz sieć partnerska LifeTube.

fot. Patryk Brzozowski "Kameralnie"

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Patryk Brzozowski_Kameralnie.JPG

grafika | 5,66 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.