Provident rozpoczyna długofalową współpracę z influencerami – zrealizują wspólnie 365 planów! Rusza kampania LifeTube, Lettly i Isobar
Provident rozpoczyna długofalową współpracę z influencerami – zrealizują wspólnie 365 planów! Rusza kampania LifeTube, Lettly i Isobar

Provident rozpoczyna długofalową współpracę z influencerami – zrealizują wspólnie 365 planów! Rusza kampania LifeTube, Lettly i Isobar

Opublikowany

Nauczyć się robić na drutach, pracować w schronisku jako wolontariusz, wsiąść do pociągu byle jakiego, zrobić salto – co łączy te plany? Są niebanalne, śmiałe, różnorodne… Tak jak osoby, które będą je realizować, czyli twórcy z sieci LifeTube - Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka. Ta czwórka popularnych influencerów jako pierwsza podejmie wyzwanie rzucone przez Providenta: 365 planów w 365 dni. To początek długofalowej współpracy marki z youtuberami.

Akcja startuje 21 maja. Każdego dnia jeden z influencerów będzie realizował inny plan. Relacje będzie można obejrzeć na jego kanałach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook czy Instagram, a także na stronie internetowej kampanii www.365planow.pl

Akcja #365planów jest kontynuacją przyjętej przez nas ponad dwa lata temu strategii komunikacyjnej opartej na haśle  „Wierzymy w Twój plan”, która została dostosowana grupy docelowej najbardziej aktywnej w mediach społecznościowych. Tym razem swoje zamierzenia realizuje młode pokolenie, wkraczające dopiero w dorosłość. Historia o 365 planach opowiedziana jest w nieco inny niż dotychczas sposób, niezmienny jednak pozostaje fakt,  że my wciąż wierzymy w te plany i pomagamy w ich realizacji

– mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej w Provident Polska.

Dzięki akcji firma chce nawiązać dialog z młodymi ludźmi poprzez media internetowe, które dla młodych są codziennością. W swojej Kampanii Provident sięga więc po najbardziej atrakcyjne dla nich formy komunikacji, w tym materiały foto, video, konkursy, a przede wszystkim zaangażowanie popularnych bohaterów internetu.

Chcemy poprzez tę akcję zwiększyć świadomość naszej marki wśród młodych, pokazać im, że pomimo tego, że jesteśmy firmą z długim, bo ponad 20-letnim stażem na rynku, to rozumiemy również ich potrzeby

– mówi Karolina Łuczak, Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej w Provident Polska.

Czwórka influencerów i ponad 2 miliony fanów

#365planów to pierwsza kampania marki Provident zrealizowana we współpracy z influencerami. Marka postawiła na akcję wizerunkową, niebanalną komunikację i angażujące formaty, które pozwolą jej dotrzeć do młodego pokolenia.

Youtuberzy chętnie podejmują trudne tematy i przekazują je swojej widowni w ciekawy sposób. Dzięki temu, że to właśnie oni stają się głosem marki, możliwe jest odczarowanie takich zagadnień jak finanse czy pożyczki, które u młodych ludzi budzą różne skojarzenia. W kampanii postawiliśmy na różnorodność, dlatego zaangażowani twórcy na co dzień spełniają się w różnych kategoriach. Wraz z marką Provident realizują ciekawe, czasem zaskakujące plany. Dodatkowo, w ramach długofalowej współpracy mamy szansę pokazać markę w wielu odsłonach

–komentuje Wioleta Ciechowicz, senior account manager w LifeTube.

W pierwszym tygodniu swoje plany będzie realizował Ajgor Ignacy, 21-letni twórca filmów lifestyle’owych, który na YouTube zgromadził społeczność blisko miliona obserwujących.

Cieszę się, że, zaczynając od małego pokoju i amatorskiej kamerki, po latach jestem na takim etapie, że moje produkcje dzisiaj mogą wyglądać kompletnie inaczej. Dzieją się ciekawe akcje, a  jedną z nich jest aktualna współpraca z Providentem, dzięki której mogę puścić wodze fantazji i zrealizować rzeczy, które jakiś czas temu planowałem - tłumaczy Ajgor Ignacy. Przez 7 dni w tygodniu będziemy robić najbardziej odjechane pomysły, takie jak: lot w tunelu aerodynamicznym, malowanie mojego wielkiego obrazu, do którego od dłuższego czasu się zabierałem, czy chociażby budowa pola golfowego w naszym studiu filmowym. Brzmi to nierealnie... I tak właśnie ma brzmieć! Pozdrowienia dla ekipy Providenta oraz całej agencji za zaufanie!

- dodaje.

Kolejny tydzień będzie należał  do Alex Mandostyle i jej planów. Alex ma 19 lat i zazwyczaj porusza się wokół tematów związanych z modą i urodą, ale podróże, kuchnia czy… chemia też nie są jej straszne. Jej kanał na YouTube ma już ponad pół miliona subskrybentów, a na Instagramie obserwuje ją ponad 400 tys. fanów.

Lubię podejmować nowe wyzwania i właśnie w takich kategoriach traktuję projekt #365planów. Chcę pokazać, że plany niekoniecznie muszą być wielkie czy bardzo ambitne. Także drobiazgi można traktować w kategorii planów, a ich realizacja może być sukcesem. Jakie plany zamierzam wprowadzić w życie? To na razie tajemnica

– mówi influencerka.

Od 4 czerwca swoje plany będzie realizował Sheo, zaś od 11 czerwca – Zmianoholiczka. Sheo to pochodzący z małego miasta 23-letni influencer, który tworzy filmy lifestyle’owe, rozrywkowe i challenge. Jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 700 tys. osób. Natomiast Zmianoholiczka, choć ma dopiero 20 lat, swój kanał o tematyce beauty prowadzi od 6 lat. Ma ponad 100 tys. subskrybentów. Po planach Zmianoholiczki, takich jak wolontariat w schronisku czy lepienie garnków z gliny, ponownie przyjdzie kolej na Ajgora Ignacego. Z czasem do realizacji swoich planów zostaną zaproszeni kolejni influencerzy. Akcja będzie bowiem trwała 365 dni. Za realizację odpowiadają agencje: LifeTube, Lettly i Isobar.
W czasie trwania kampanii będą także organizowane konkursy z nagrodami dla fanów. W każdym miesiącu będą oni mogli tworzyć i realizować swoje plany. Zadaniem konkursowym będzie dodanie na stronę kampanii krótkiej relacji w formie foto lub video z realizacji wybranego planu. Spośród wszystkich zgłoszeń jury konkursu wybierze laureatów, którzy otrzymają nagrody.

LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.