Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

Opublikowany

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Nietuzinkowe poczucie humoru, wielobarwne historie i profesjonalna produkcja filmowa - tak w skrócie można opisać kanał Martina Stankiewicza, który obecnie śledzi ponad milion stałych widzów. Martin, jeden z najpopularniejszych influencerów w Polsce, swoją przygodę z produkcją wideo w internecie rozpoczynał pod skrzydłami Wirtualnej Polski, jako prowadzący na kanale „To się wytnie”, gdzie wcielił się w rolę dwóch braci - Stanka i Kostka. Samodzielnie na YouTube działa  już od ponad 5 lat i sukcesywnie powiększa swoją publiczność.
W maju br. twórca wznowił współpracę z siecią partnerską LifeTube. W ramach wspólnych działań Martin otrzyma profesjonalną opiekę managerską oraz produkcyjną. Razem z LifeTube będzie rozwijać dłuższe formy fabularne, które charakteryzuje duża dbałość o szczegóły i estetyka produkcji.

Jakiś czas temu podjąłem decyzję o odświeżeniu mojego kanału, która znalazła odzwierciedlenie m.in. w formach wideo nad jakimi obecnie pracuję. Na ten moment skupiam się na tworzeniu filmów krótkometrażowych, które wymagają wzmożonej pracy zarówno na etapie scenariusza, pozyskiwania aktorów i lokacji, nagrań, czy montażu. Mam nadzieję, że dzięki wsparciu LifeTube będą mógł zwiększyć systematyczność publikacji bez utraty na jakości filmów, która jest dla mnie kluczowa

- komentuje twórca

Twórczość Martina doceniają nie tylko subskrybenci, ale także marki, z którymi z sukcesem realizuje liczne kampanie. Dowodem na to są m.in. materiały stworzone w ramach współpracy twórcy z marką Coca-Cola z okazji Świąt Bożego Narodzenia - „Jak podarować radość (parodia)” oraz “Choinkowa katastrofa, czyli jak dogodzić kobiecie w Święta”. Za oba filmy youtuber otrzymał nagrodę w kategorii branded content w konkursie Grand Video Awards, odpowiednio w 2016 i 2017 roku.

Fani Martina wiedzą, że odwiedzając jego kanał, otrzymają wysokiej jakości treści. Takie zapewnienie otrzymują też marki, które realizują z nim kampanie reklamowe. Dla nas najważniejsze jest, aby wszystkie trzy strony - twórca, klient i widzowie - były zadowolone. Dlatego chcemy pomóc Martinowi zarówno w zakresie intensywnej monetyzacji jego kanału, jak i optymalizacji procesu produkcji wideo

- komentuje Dominika Bargiel, managerka twórcy w LifeTube

Martin Stankiewicz współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Sieć aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Martin Stankiewicz.jpeg

grafika | 2,54 MB

Pobierz
Martin_Stankiewicz.jpeg

grafika | 3,47 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”

temu

REGULAMIN KONKURSU „Zaprojektuj statek kosmiczny”z dnia 15.08 2018 roku
Uwaga! Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej

temu

Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Nowi youtuberzy w sieci. Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

temu

LifeTube - największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu - nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy docierają łącznie do 1,8 miliona subskrybentów, a współpracujące ze sobą strategicznie sieci LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców wideo.
Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet już w tę niedzielę na Stadionie Legii! LifeTube strategicznym partnerem Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka.

temu

Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.