Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

Opublikowany

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Nietuzinkowe poczucie humoru, wielobarwne historie i profesjonalna produkcja filmowa - tak w skrócie można opisać kanał Martina Stankiewicza, który obecnie śledzi ponad milion stałych widzów. Martin, jeden z najpopularniejszych influencerów w Polsce, swoją przygodę z produkcją wideo w internecie rozpoczynał pod skrzydłami Wirtualnej Polski, jako prowadzący na kanale „To się wytnie”, gdzie wcielił się w rolę dwóch braci - Stanka i Kostka. Samodzielnie na YouTube działa  już od ponad 5 lat i sukcesywnie powiększa swoją publiczność.
W maju br. twórca wznowił współpracę z siecią partnerską LifeTube. W ramach wspólnych działań Martin otrzyma profesjonalną opiekę managerską oraz produkcyjną. Razem z LifeTube będzie rozwijać dłuższe formy fabularne, które charakteryzuje duża dbałość o szczegóły i estetyka produkcji.

Jakiś czas temu podjąłem decyzję o odświeżeniu mojego kanału, która znalazła odzwierciedlenie m.in. w formach wideo nad jakimi obecnie pracuję. Na ten moment skupiam się na tworzeniu filmów krótkometrażowych, które wymagają wzmożonej pracy zarówno na etapie scenariusza, pozyskiwania aktorów i lokacji, nagrań, czy montażu. Mam nadzieję, że dzięki wsparciu LifeTube będą mógł zwiększyć systematyczność publikacji bez utraty na jakości filmów, która jest dla mnie kluczowa

- komentuje twórca

Twórczość Martina doceniają nie tylko subskrybenci, ale także marki, z którymi z sukcesem realizuje liczne kampanie. Dowodem na to są m.in. materiały stworzone w ramach współpracy twórcy z marką Coca-Cola z okazji Świąt Bożego Narodzenia - „Jak podarować radość (parodia)” oraz “Choinkowa katastrofa, czyli jak dogodzić kobiecie w Święta”. Za oba filmy youtuber otrzymał nagrodę w kategorii branded content w konkursie Grand Video Awards, odpowiednio w 2016 i 2017 roku.

Fani Martina wiedzą, że odwiedzając jego kanał, otrzymają wysokiej jakości treści. Takie zapewnienie otrzymują też marki, które realizują z nim kampanie reklamowe. Dla nas najważniejsze jest, aby wszystkie trzy strony - twórca, klient i widzowie - były zadowolone. Dlatego chcemy pomóc Martinowi zarówno w zakresie intensywnej monetyzacji jego kanału, jak i optymalizacji procesu produkcji wideo

- komentuje Dominika Bargiel, managerka twórcy w LifeTube

Martin Stankiewicz współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Sieć aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Martin Stankiewicz.jpeg

grafika | 2,54 MB

Pobierz
Martin_Stankiewicz.jpeg

grafika | 3,47 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
LifeTube powiększa zespół o trzy nowe osoby. Małgorzata Figat, Domnika Bargieł i Marcin Skalski dołączają do firmy

temu

LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
Cały influencer marketing w jednym miejscu - LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

temu

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

temu

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Harley Quinn i Daenerys Targaryan w muzycznym pojedynku! Premiera nowego SzpaRAPu w Dniu Dziecka

temu

Szparagi - jeden z największych kanałów kobiecych na polskim YouTube - słynie z profesjonalnych produkcji muzycznych i niestandardowych, autorskich formatów. SzpaRAP, czyli bitwy na słowa, w których youtuberki osadzają postaci z bajek i celebrytów, jest najbardziej wyczekiwaną przez fanów serią. Po niemal roku milczenia, zrzeszony w LifeTube duet, powraca z nowym nagraniem.

Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.