Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

Martin Stankiewicz rozpoczyna współpracę z LifeTube!

Opublikowany

Martin Stankiewicz - jeden z najpopularniejszych twórców rozrywkowych na polskim YouTube rozpoczyna współpracę z LifeTube! Sieć będzie odpowiedzialna za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy.

Nietuzinkowe poczucie humoru, wielobarwne historie i profesjonalna produkcja filmowa - tak w skrócie można opisać kanał Martina Stankiewicza, który obecnie śledzi ponad milion stałych widzów. Martin, jeden z najpopularniejszych influencerów w Polsce, swoją przygodę z produkcją wideo w internecie rozpoczynał pod skrzydłami Wirtualnej Polski, jako prowadzący na kanale „To się wytnie”, gdzie wcielił się w rolę dwóch braci - Stanka i Kostka. Samodzielnie na YouTube działa  już od ponad 5 lat i sukcesywnie powiększa swoją publiczność.
W maju br. twórca wznowił współpracę z siecią partnerską LifeTube. W ramach wspólnych działań Martin otrzyma profesjonalną opiekę managerską oraz produkcyjną. Razem z LifeTube będzie rozwijać dłuższe formy fabularne, które charakteryzuje duża dbałość o szczegóły i estetyka produkcji.

Jakiś czas temu podjąłem decyzję o odświeżeniu mojego kanału, która znalazła odzwierciedlenie m.in. w formach wideo nad jakimi obecnie pracuję. Na ten moment skupiam się na tworzeniu filmów krótkometrażowych, które wymagają wzmożonej pracy zarówno na etapie scenariusza, pozyskiwania aktorów i lokacji, nagrań, czy montażu. Mam nadzieję, że dzięki wsparciu LifeTube będą mógł zwiększyć systematyczność publikacji bez utraty na jakości filmów, która jest dla mnie kluczowa

- komentuje twórca

Twórczość Martina doceniają nie tylko subskrybenci, ale także marki, z którymi z sukcesem realizuje liczne kampanie. Dowodem na to są m.in. materiały stworzone w ramach współpracy twórcy z marką Coca-Cola z okazji Świąt Bożego Narodzenia - „Jak podarować radość (parodia)” oraz “Choinkowa katastrofa, czyli jak dogodzić kobiecie w Święta”. Za oba filmy youtuber otrzymał nagrodę w kategorii branded content w konkursie Grand Video Awards, odpowiednio w 2016 i 2017 roku.

Fani Martina wiedzą, że odwiedzając jego kanał, otrzymają wysokiej jakości treści. Takie zapewnienie otrzymują też marki, które realizują z nim kampanie reklamowe. Dla nas najważniejsze jest, aby wszystkie trzy strony - twórca, klient i widzowie - były zadowolone. Dlatego chcemy pomóc Martinowi zarówno w zakresie intensywnej monetyzacji jego kanału, jak i optymalizacji procesu produkcji wideo

- komentuje Dominika Bargiel, managerka twórcy w LifeTube

Martin Stankiewicz współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Sieć aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Martin Stankiewicz.jpeg

grafika | 2,54 MB

Pobierz
Martin_Stankiewicz.jpeg

grafika | 3,47 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.