Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych
Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji.  Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

Od kanału YouTube do autorskiej aplikacji. Youtuberzy z Matura to Bzdura podbijają rynek aplikacji mobilnych

Opublikowany

Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.

MaturaToBzdura.TV, kanał stworzony przez Adama Drzewickiego i Piotra Dybskiego, to najpopularniejsza sonda uliczna na polskim YouTube. Od niemal 8 lat prowadzący sprawdzają podstawową wiedzę przypadkowych przechodniów. 11 miesięcy temu twórcy rozszerzyli działalność o grę mobilną “Quiz House”, dzięki której fani kanału mają szansę spróbować swoich sił poza czujnym okiem kamery.
Aplikacja Quiz House jest jedynym na polskim rynku projektem quizowym, który oferuje użytkownikom dostęp do nieograniczonej liczby gier oraz możliwość realnego wpływu na rozwój bazy pytań. Na ponad sto rozgrywek osadzonych w tematyce edukacyjnej, popularnonaukowej, sportowej czy rozrywkowej składa się 110 tys. pytań, z czego aż 70 tys. powstało dzięki zaangażowaniu graczy. Ponadto Quiz House to doskonałe narzędzie marketingowe. Forma projektu sprzyja tworzeniu niestandardowych kampanii, czego przykład stanowi m.in. quiz sponsorowany przygotowany we współpracy twórców MaturaToBzdura.TV z firmą Hasbro, czy natywna kampania gry Kingdom Come Deliverance.

Quizy sponsorowane w aplikacji Quiz House są zupełnie nowym  narzędziem marketingowym, które pozwala na tworzenie natywnego contentu, skierowanego wprost do grupy zainteresowanej danym tematem. Jest to reklama, która stanowi wartość dla gracza i wciąga go na wiele godzin

- komentuje Adam Drzewicki, współtwórca kanału MaturaToBzdura.TV

Promocja Kingdom Come Deliverance, gry RPG osadzonej w realiach średniowiecznej Europy, trwała dwa tygodnie. Celem współpracy było zbudowanie świadomości marki, silne zaangażowanie graczy i wzmocnienie sprzedaży internetowej. Użytkownicy rozegrali 355 tysięcy gier i napisali 500 pytań. Historia Średniowiecza była drugim, najpopularniejszym quizem w całej aplikacji.

Znani i lubiani w ogniu pytań

Tak szybki wzrost liczby użytkowników aplikacji autorzy zawdzięczają w dużym stopniu cross-promocji, która jest jedną z najskuteczniejszych form docierania do nowych odbiorców. Rozrywkowy format “Quiz House Challenge”, realizowany na YouTube, gościł wielu popularnych influencerów, m.in. Macieja Dąbrowskiego, Martina Stankiewicza, Magdę Beredę, FitLovers czy znanych standuperów - Antoniego Syrka-Dąbrowskiego i Bartka Zalewskiego, którzy mieli okazję sprawdzić się również w roli prowadzących programu MaturaToBzdura.Tv. Wkrótce swoją premierę będą miały odcinki z udziałem Łukasza Lotka Lotkowskiego, Madeline Gavi i Dannego Ferreri.

Do tej pory na kanale MaturaToBzdura.Tv sprawdzaliśmy wiedzę przypadkowych przechodniów, których poznawaliśmy podczas sond ulicznych. Promocja aplikacji była świetną okazją do rzucenia wyzwania influencerom. Pojedynek dwóch popularnych twórców zawsze budzi dużo emocji. Każdy z nich ma swoich wiernych kibiców, a walka o wygraną jest zacięta.  W najbliższym czasie zamierzamy rozszerzyć listę osób, które zapraszamy do pojedynków, o celebrytów, sportowców, muzyków i aktorów

dodaje twórca

Fani quizowych pojedynków niebawem będą mogli sprawdzić się w nowych kategoriach takich jak: historia sztuki, muzyka poważna oraz gry Heroes of Might and Magic. Obecnie najwyższy priorytet dla twórców aplikacji stanowi praca nad stworzeniem wersji na systemy operacyjne iOS.

MaturaToBzdura współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Sieć aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.

W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Milion pobrań Quiz House.png

grafika | 151 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój technologii wspierającej zarządzanie współpracą marek z influencerami

temu

Wraz z początkiem października br. do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Ada Grotkowska i Zmalowana z czterema statuetkami na Beauty Influencer Awards by Ofeminin!

temu

11 nominacji i cztery statuetki przyznano influencerkom związanym z siecią partnerską LifeTube w drugiej edycji konkursu Beauty Influencer Awards by Ofeminin! Na poniedziałkowej gali finałowej nagrody odebrały między innymi Ada Grotkowska i Zmalowana.
Cezary Pazura i Ajgor Ignacy w wyjątkowej produkcji na YouTube

temu

Takiej produkcji na YouTube jeszcze nie było! Wyjątkowy duet - Ajgor Ignacy i Cezary Pazura wprowadzają internetowe wideo w nowy wymiar. Aktorstwo na najwyższym poziomie i profesjonalna produkcja filmowa - w taką stronę zmierza polski YouTube. Tego nie można przegapić!
Xiaomi inwestuje w polskich youtuberów. Ruszyła kolejna kampania chińskiej marki zrealizowana we współpracy z LifeTube

temu

Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.